یک رکورد استثتائی دیگر برای آقای رکوردها؛ کریستیانو رونالدو به 850 گل رسید

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر عربستان در جریان بازی این تیم و الحزم بار دیگر گلزنی کرد تا به یک رکورد استثنائی در گلزنی رسیده باشد.
کدخبر (226203) | 12 شهریور 1402 | ساعت 01:59
0 135
یک رکورد استثتائی دیگر برای آقای رکوردها؛ کریستیانو رونالدو به 850 گل رسید
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر عربستان در جریان بازی این تیم و الحزم بار دیگر گلزنی کرد تا به یک رکورد استثنائی در گلزنی رسیده باشد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در ادامه روزهای درخشان در ترکیب النصر عربستان، کریستیانو رونالدو موفق شد در بازی این تیم مقابل الحزم در هفته پنجم لیگ برتر عربستان گلزنی کند. «سی آر سون» با گلی که در این بازی به ثمر رساند به رکورد 850 گل زده در بازی‌های رسمی رسید، این پایان ماجرا نبود و رونالدو در این بازی دو گل دیگر برای هم تیمی‌های خود ساخت. او در فصل جاری، در 4 بازی لیگ عربستان و یک بازی لیگ قهرمانان آسیا، 6 گل به ثمر رسانده و 5 گل ساخته است و روی 11 گل از 19 گل تیم پرستاره النصر، تاثیر مستقیم داشته است. او نخستین بازیکنی است که به رکورد 850 گل دست یافته است، رکوردی که البته برای او مورد عجیبی نیست و این سوپراستار پرتغالی عادت به رکوردشکنی و ثبت رکوردهای جدید دارد.

تفکیک 850 گل کریستیانو رونالدو

نخستین گل رسمی کریستیانو رونالدو به سال 2002 و دومین بازی رسمی این بازیکن برای اسپورتینگ لیسبون بازمی‌گردد. رونالدو در آن زمان 17 سال داشت و در بازی مقابل موریرنزه و در نخستین حضور فیکس خود در ترکیب اسپورتینگ لیسبون، دو بار در دقایق 34 و 90 برای این تیم گلزنی کرد. یک رکورد استثتائی دیگر برای آقای رکوردها؛ کریستیانو رونالدو به 850 گل رسید21 سال از آن روز گذشته و رونالدو در این مدت روزهای درخشان زیادی داشته و امروز به رکورد استثنائی 850 گل رسیده است. او 850 گل خود را برای تیم‌های زیر به ثمر رسانده:
  • رئال مادرید - 450 گل
  • منچستر یونایتد - 145 گل
  • تیم ملی پرتغال 123 گل
  • یوونتوس - 101 گل
  • النصر - 26 گل
  • اسپورتینگ لیسبون 5 گل
آیا این پایان کار است؟ قطعا نه. سن برای کریستیانو رونالدو مفهومی ندارد و او در 38 سالگی نیز به درخشش خود ادامه می‌دهد. دنیای فوتبال به درخشش رونالدو حالا حالاها احتیاج دارد. کریستیانو رونالدو در سال 2023 تا به این لحظه 31 گل به ثمر رسانده، 2 گل بیشتر از کیلیان امباپه‌ای 14 از او جوان‌تر است و تنها ارلینگ هالندی که روز گذشته در بازی منچسترسیتی و فولام هت‌تریک کرد، با 34 گل زده از این حیث بالاتر از رونالدو قرار دارد. النصر در دیدار بعدی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت، دیداری که هنوز مشخص نیست کجا برگزار خواهد شد، با این حال این بازی بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد. آیا رونالدو برای ارتقای رکورد شخصی خود مقابل پرسپولیس و خط دفاعی قدرتمند این تیم به چالش خواهد خورد؟ در انتظار این تقابل جذاب برای فوتبال‌دوستان ایرانی خواهیم ماند. یک رکورد استثتائی دیگر برای آقای رکوردها؛ کریستیانو رونالدو به 850 گل رسید در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...