10 نفر اول با بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان در سال 2024 / کریستیانو رونالدو صدرنشین است

بالاترین فالوور اینستا متعلق به چه کسی است؟
کدخبر (235295) | 14 فروردین 1403 | ساعت 14:00
0 117
10 نفر اول با بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان در سال 2024 / کریستیانو رونالدو صدرنشین است
با نگاهی به لیست نفراتی که دارای بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان در سال 2024 هستند با اسامی آشنا و جالبی مواجه خواهیم شد. در حال حاضر بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان متعلق به دو فوتبالیست است.

به گزارش سرخ نیوز، معمولا مباحث متعددی پیرامون بالاترین فالوور اینستا بین چهره های شناخته شده در دنیا به وجود می آید و حتی گاهی این بحث بین طرفداران این چهره ها نیز دیده می شود تا جایی که برخی معتقدند بحث بیشترین تعداد فالوور در اینستاگرام بحثی نادرست است چرا که امکان خرید فالوور فیک وجود دارد.

بیشترین تعداد فالوور در اینستاگرام از بعد تلبلیغات و میزان درآمد از این طریق نیز دارای اهمیت است؛ بسیاری از چهره های شناخته شده در جهان درآمد بالایی از طریق پیج اینستاگرامی شان دارند که حتی گاهی بیشتر از درآمد آنها از مشاغل اصلی شان است.

در ادامه این مطلب به افرادی اشاره خواهیم کرد که بیشترین دنبال کننده در اینستاگرام را در جهان در سال 2024 دارند؛ در این لیست چهره های ورزشی، سینما، موسیقی و چند اینفلوئنسر به چشم می خورد.

گفتنی است که پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام در حال حاضر متعلق به کریستیانو رونالدو و لیونل مسی است که مشخص می شود ورزش فوتبال تا چه حد در دنیا در مرکز توجه است. 

بیشترین فالوور اینستاگرام متعلق به خود اینستا است

پیش از برررسی چهره هایی که بیشترین فالوور اینستاگرام را به خود اختصاص داده اند ذکر این نکته الزامی است که پیج شبکه اجتماعی اینستاگرام با آدر @Instagram بیشترین فالوور اینستاگرام را دارد.

بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان متعلق به کدام چهره هاست ؟

با توجه به لیست ذکر شده بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان متعلق به کریستیانو رونالدو است که اکنون در تیم النصر عربستان حضور دارد و حتی بعد از حضور در این تیم باعث شد تعداد فالوورهای پیج تیم النصر نیز به نحوی شگفت انگیز افزایش یابد. داشتن بالاترین فالوور اینستا در جهان باعث شده تا رونالدو بتواند درآمد چشمگیری از طریق پیج شخصی خود داشته باشد.

کریستیانو رونالدو، فوتبالیست پرتغالی، در اوت سال ۲۰۲۳ به اولین نفر در اینستاگرام تبدیل شد که بالاترین فالوور در اینستا را دارد و تعداد فالوورهای او از ۶۰۰ میلیون نفر عبور کرد. او در سال ۲۰۲۴ هم بیشترین فالوور اینستاگرام را در تمام این شبکه اجتماعی با ۶۲۴ میلیون فالوور دارد.

جدول بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان در سال 2024 

جدول چهره های دارای بیشترین دنبال کننده اینستاگرام در جهان نیز به شرح زیر است؛

بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان

لیست نفراتی با بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان در سال 2024 + عکس

لیست 10 چهره مطرحی که بیشترین دنبال کننده اینستاگرام در جهان را دارند به شرح زیر می باشد؛

۱- کریستیانو رونالدو : ۶۲6 میلیون دنبال کننده - او بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان را دارد.

میانگین قیمتی که کریستیانو رونالدو برای انتشار هر پست تبلیغاتی در پیج اینستاگرامی خود دریافت می کند به صورت تخمینی 3 میلیون و 234 هزاردلار است و با توجه به آنکه بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان را به خود اختصاص داده طبیعی است درآمدش نیز بیشتر از سایرین باشد.


۲- لیونل مسی : ۵۰2 میلیون دنبال کننده

لیونل مسی در رده دوم چهره هایی است که بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان را دارد و بعد از فنح جام جهانی 2022 با آرژانتین لئو در اینستاگرام رکوردشکنی کرد؛ پست مسی بعد از قهرمانی آرژانتین برترین پست سال گذشته اینستاگرام لقب گرفت. میانگین قیمتی که لئو مسی و برای انتشار هر پست تبلیغاتی در پیج اینستاگرامی خود دریافت می کند به صورت تخمینی 2 میلیون و 597 هزاردلار است که برای دومین چهره دارای  بالاترین فالوور اینستا مبلغ قابل توجهی است.


۳- سلنا گومز : ۴29 میلیون دنبال کننده - نام سلنا گومز در بین 5 سلبریتی محبوب اینستاگرام به چشم می خورد؛ هرچند بعدها اخباری مبنی بر خداحافظی گومز از اینستاگرام منتشر شد اما او به فعالیت در این شبکه اجتماعی ادامه داد. میانگین قیمتی که سلنا گومز به عنوان سومین چهره با بالاترین فالوور اینستا برای انتشار هر پست تبلیغاتی در پیج اینستاگرامی خود دریافت می کند به صورت تخمینی 2 میلیون و 558 هزاردلار است.


۴- کایلی جنر : ۴۰۰ میلیون دنبال کننده
۵- دواین جانسون : ۳۹7 میلیون دنبال کننده
۶- آریانا گرانده : ۳۸۰ میلیون دنبال کننده
۷- کیم کارداشیان : ۳۶۴ میلیون دنبال کننده
۸- بیانسه : ۳19 میلیون دنبال کننده
۹- کلویی کارداشیان : ۳10 میلیون دنبال کننده
۱۰- کندال جنر : ۲۹4 میلیون دنبال کننده

بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه

بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه متعلق به پیج دو چهره سینمایی شناخته شده این کشور است؛ هانده ارچل (بیشتر از 32 میلیون دنبال کننده) و بوراک اوزچیویت (بیشتر از 25 میلیون دنبال کننده) نفراتی هستند که بالاترین فالوور در اینستا در کشور ترکیه را دارند. نفرات نامبرده علاوه بر فعالیت در حرفه بازیگری به عنوان مدل تبلیغاتی برخی برندهای شناخته شده نیز مشغول به کار هستند. قطعا داشتن بيشترين فالوور در اينستاگرام در کشور ترکیه سهم مهمی در حضور این دو بازیگر در عرصه مدلینگ داشته است.

پیج هانده ارچل با بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه

بیشترین فالوور اینستاگرام در کره

بیشترین فالوور اینستاگرام در کره به ترتیب متعلق به 4 نفر از اعضای گروه بلک پینک و لی مین هو بازیگر مطرح کره ای است. با این حساب بیشترین تعداد فالوور اینستاگرام بین چهره های موسیقی و سینمایی است.

لیست نفراتی با بیشترین فالوور اینستاگرام در کره :

1- لیسا از گروه بلک پینک - بیشترین فالوور اینستاگرام در کره
2- جنی از گروه بلک پینک - 84 میلیون دنبال کننده
3- جیسو از گروه بلک پینک - بیشتر از 77 میلیون فالوور
4- رزی از گروه بلک پینک - 77 میلیون 
5- لی مین هو بازیگر مطرح کره ای - 35 میلیون

به نظر شما بیشترین فالوور اینستاگرام در ایران متعلق به چه شخصی است؛ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید مطالب بعدی مرتبط با این خبر را دنبال کنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...