3 بازیکن بانوان، تیم ملی فرانسه را تحریم کردند

3 ستاره تیم ملی بانوان فرانسه از ادامه حضور در تیم ملی و شرکت در مسابقات جام جهانی 2023 انصراف دادند.
کدخبر (146990) | 05 اسفند 1401 | ساعت 21:26
0 109
3 بازیکن بانوان، تیم ملی فرانسه را تحریم کردند
3 ستاره تیم ملی بانوان فرانسه از ادامه حضور در تیم ملی و شرکت در مسابقات جام جهانی 2023 انصراف دادند.

به گزارش سرخ نیوز، وندی رنار، کادیدیاتو دیانی و ماری آنتوانت کاتتو بازیکنانی هستند که تیم ملی فرانسه آن ها را در جام جهانی 2023 به همراه نخواهد داشت چرا که هر سه آنها از حضور در این تورنمنت انصراف داده اند. رنار، ستاره باشگاه لیون که 142 بازی ملی با پیراهن تیم ملی فرانسه دارد، این تصمیم خود را در فاصله 5 ماه به شروع مسابقات جام جهانی 2023 در شبکه های اجتماعی اعلام کرد. او در این مدت اختلافات زیادی با کورین دیاکر، سرمربی تیم ملی داشت. دیاکر بازوبند کاپیتانی را از این بازیکن گرفته و در حالی که او فاتح لیگ قهرمانان شده و در لیست بهترین های FIF PRO اعلام کرده بود که رنار سطح فنی بالایی ندارد. 3 بازیکن بانوان، تیم ملی فرانسه را تحریم کردند در متنی که رنار منتشر کرده آمده است:

"من 142 بار با علاقه، احترام، تعهد و با رعایت اصول حرفه ای پیراهن فرانسه را به تن کردم. من فرانسه را بیش از هر چیز دیگری دوست دارم اما دیگر نمی تواند شرایط فعلی را که به هیچ عنوان با اصول و الزامات حرفه ای سازگار نیست را تحمل کنم. این یک تصمیم سخت و امروز، روزی غم انگیز است. با این وجود برای حفظ سلامت روانم لازم بود چنین کاری بکنم. با قلبی شکسته می گویم که متاسفانه از تیم ملی کنار می روم و در جام جهانی بازی نخواهم کرد."
3 بازیکن بانوان، تیم ملی فرانسه را تحریم کردند کاتتو در تصمیمی مشابه از تیم ملی فرانسه کنار رفت و با حمایت از مواضع کاپیتان تیم، دلیل این تصمیم خود را اتفاقات سال 2019 و مصدومیت سال 2022 دانست. این بازیکن در جام جهانی 2019 به طرز عجیبی با وجود آمار گلزنی بالا توسط دیاکر از تیم کنار گذاشته شده بود. دیانی هم دیگر ستاره ای بود که در جمع ملی¬پوشان معترض فرانسوی حضور داشته و در پیامی اعلام کرد ترجیح می دهد در حال حاضر روی فوتبال باشگاهی خود تمرکز کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...