4 رقابتی که به جز رویداد اصلی ارزش تماشا در رسلمنیا 40 را دارند

کدخبر (235425) | 17 فروردین 1403 | ساعت 11:14
0 212
4 رقابتی که به جز رویداد اصلی ارزش تماشا در رسلمنیا 40 را دارند
بدون شک رسلمنیا 40 یکی از جذاب ترین نمایش های تاریخ WWE خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رسلمنیا 40 یکی از بزرگترین نمایش‌های تاریخ درخشان WWE است و یکی از دلایل آن داشتن دو رویداد اصلی در این رقابت است. قطعا بسیاری از هواداران تمام تمرکز خود را بر روی رقابت کودی رودز و گروه بلادلاین گذاشته‌اند اما باید به این دسته از هواداران گفت که اگر بخواهید بیش از اندازه بر روی این تقابل وقت بگذارید و به آن توجه کنید، قطعا یک نمایش بزرگ و رقابت‌های جذاب آن را از دست خواهید داد. بدون شک نبرد راک و رومن رینز در مقابل رودز و ست رالینز سرفصل رقابت‌های شب اول خواهد بود.

در همین حال کودی رودز و رومن رینز برای رسیدن به کمبرند قهرمانی بلامنازع جهانی دبلیو دبلیو ای در شب دوم به مصاف هم خواهند رفت. بدون شک گستره خط داستانی آنها، این تقابل را به بزرگترین جاذبه این رویداد تبدیل می‌کند. با این حال چیزهای زیادی برای انتظار در نقاط دیگری از این رویداد وجود دارد. رسلمنیا 40 مملو از نبردهای با کیفیت است که از ارائه بالاترین سطوح فنی گرفته تا توطئه‌های پر تعلیق و جنجال‌های همه جانبه را شامل می‌شود. به همین دلیل پیش از اینکه رسلمنیا 40 شنبه و یکشنبه آینده در فیلادلیفا برگزار شود، بیایید چهار مسابقه را که باید فراتر از دو رویداد اصلی به آنها تواجه داشته باشیم، بررسی کنیم.

قهرمانی بین قاره‌ای -- گانتر در مقابل سامی زین

رقابت گانتر در مقابل سامی زین ممکن است از نظر فنی درخشان‌ترین نمایش آخر هفته باشد. هر دوی آنها برای مدت طولانی از بهترین نخبگان کشتی حرفه‌ای بوده‌اند. علاوه بر اعتباری که هر دو کشتی‌گیر دارند، قطعا رقابتشان با شخصیت‌های متضاد و یک خط داستانی در حال توسعه تقویت می‌شود. زین کشتی‌گیری زیردست است و گانتر ژنرال درون رینگ با مشت آهنین حیرت انگیز است. باورش سخت است که کسی بتواند گانتر را از سلطنت خلع کند اما WWE با قرار دادن چاد گیبل در مسیر داستانی او، هواداران را دچار شک و تردید کرده است. گیبل بیش از همه به شکست دادن قهرمان بین قاره‌ای نزدیک شد. او اکنون زین را راهنمایی می‌کند تا کاری را که نتوانسته انجام دهد. اکنون احساس می‌شود که زین ممکن است این ناراحتی را از بین ببرد و این جنگ را به یک مسابقه امیدوار کننده تبدیل کند.

4 رقابتی که به جز رویداد اصلی ارزش تماشا در رسلمنیا 40 را دارند

مسابقات قهرمانی زنان جهان -- ریا ریپلی در مقابل بکی لینچ

حکمرانی در مقابل اصالت؛ این عبارتی برای وقتی است که ریا ریپلی و بکی لینچ برای قهرمانی زنان جهان با هم روبرو می شوند. ریپلی به تازگی از مرز یک سال قهرمانی زنان جهان عبور کرد و به عنوان رهبر واقعی گروه جاجمنت دی خودی نشان داد. در مقابل لینچ یکی از چهره‌های معتبر تالار مشاهیر است که برای از بین بردن شک و تردیدها نسبت به خودش و رسیدن به قهرمانی جهان تلاش می‌کند. هر دو نفر پس از پیروزی اخیرشان دربرابر نیا جکس، سرحال به نظر می‌رسند. رقابت آنها بر اساس جاه‌طلبی و تلاش برای اثبات خود به عنوان بزرگان تمام دوران شکل گرفته است. تنش‌های چندگانه پرمخاطره، جاذبه‌ای که می‌توانید در فیلادلفیا انتظارش را دارید، به شما نشان می‌دهد.

قهرمانی سنگین وزن جهان -- ست رالینز در مقابل درو مک اینتایر

این مسابقه در نهایت به وارد شدن ست رالینز به درگیری کودی رودز و بلادلاین منجر شد اما مک اینتایر نمی‌خواهد مبارزه‌اش با رالینز تحت الشعاع این رقابت قرار بگیرد. مک اینتایر در بهترین نقطه دوران حرفه‌ای خود قرار دارد و جنجال را در مسابقه‌ای که به نظر می‌رسید نیازی به آن نباشد، حفظ می‌کند. او شانس نصف ونیمه‌ای برای برنده شدن در مسابقه دارد. رالینز باید بعد از رویداد اصلی شب اول خسته باشد و مک اینتایر مدتهاست که برای تاج گذاری لحظه شماری می‌کند. مک اینتایر شرکت را در دوران همه‌گیری کرونا همراهی کرد اما دیدن قهرمانی‌اش در دبلیو دبلیو ای در جایی که تماشاگری حضور نداشت، وی را راضی نکرد. شایعات در مورد منقضی شدن قرارداد مک اینتایر، ممکن است تنش بیشتری به این رقابت بیفزاید.

مسابقات قهرمانی بلامنازع تگ تیمی- جاجمنت دی در مقابل DIY در مقابل The Awesome Truth در مقابل New Day در مقابل A-Town در مقابل New Catch Republic

گاهی لازم است کمی سرگرم شوید. این دقیقا همان چیزی است که بازی نردبان شش تیمی به ما وعده می‌دهد. دامیان پریست و فین بالور از عناوین قهرمانی بلامنازع تگ تیمی خود در برابر پنج تیم دیگر در رسلمنیا دفاع خواهند کرد. ده‌ها فوق ستاره آماده‌اند تا از این فرصت استفاده کنند تا برای قهرمانی تیم خود تلاش کنند. در این رویداد باید منتظر لحظات بزرگ و پرتنش باشید زیرا کوفی کینگستون و جانی گارگانو قرار است در میان دیگران از نردبان های هشت و 12 فوتی برای ایجاد لحظات خشن‌تر در رسلمنیا استفاده کنند.

تیلور سوئیفت و نامزدش در رسلمنیا 40؟

تیلور سوئیفت و نامزدش در رسلمنیا 40؟

بیشتر بخوانید
16 فروردین 1403 | ساعت 17:00
بیشتر بخوانید
رسلمنیا 40 و بازگشت راک به قلمرو خانواده آنوایی پس از 11 سال

رسلمنیا 40 و بازگشت راک به قلمرو خانواده آنوایی پس از 11 سال

بیشتر بخوانید
16 فروردین 1403 | ساعت 11:37
بیشتر بخوانید
حریفی که مطلوب آندرتیکر نبود؛ چه کسی شایسته شکستن روند او در رسلمنیا بود؟

حریفی که مطلوب آندرتیکر نبود؛ چه کسی شایسته شکستن روند او در رسلمنیا بود؟

بیشتر بخوانید
15 فروردین 1403 | ساعت 16:00
بیشتر بخوانید
چرا رسلمنیا بزرگترین رویداد سرگرمی ورزشی جهان است؟

چرا رسلمنیا بزرگترین رویداد سرگرمی ورزشی جهان است؟

بیشتر بخوانید
15 فروردین 1403 | ساعت 11:00
بیشتر بخوانید
5 افسانه که به کمک کودی رودز در رسلمنیا 40 می‌ آیند

5 افسانه که به کمک کودی رودز در رسلمنیا 40 می‌ آیند

بیشتر بخوانید
14 فروردین 1403 | ساعت 14:00
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...