5 رکورد از حبیب نورماگومدوف که هیچگاه شکسته نمی‌شوند

حبیب نورماگومدوف چهره نامدار دنیای هنرهای رزمی ترکیب رکوردهایی را در اختیار دارد که شکسته شدن آنها به شدت دور از انتظار به نظر می‌رسد.
کدخبر (200187) | 06 تیر 1402 | ساعت 19:59
0 823
5 رکورد از حبیب نورماگومدوف که هیچگاه شکسته نمی‌شوند
حبیب نورماگومدوف چهره نامدار دنیای هنرهای رزمی ترکیب رکوردهایی را در اختیار دارد که شکسته شدن آنها به شدت دور از انتظار به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، حبیب نورماگومدوف ستاره بازنشسته هنرهای رزمی ترکیبی، عمدتا به عنوان یکی از بزرگترین مبارزان تاریخ مسابقات UFC شناخته می‌شود. او در طول دوران حرفه‌ای خود چندین رکورد ثبت کرد که شاید هرگز شکسته نشود. در اینجا پنج مورد از تاثیرگذارترین رکوردهای او را با دقت بیشتری بررسی خواهیم کرد.

رکورد شکست ناپذیری

حبیب نورماگومدوف با 29 برد و بدون باخت از UFC خداحافظی کرد. این یک دستاورد قابل توجه در ورزشی است که در آن باخت اجتناب ناپذیر است. روند شکست ناپذیری حبیب، طولانی ترین در تاریخ UFC است و بعید است که مبارزی بتواند با آن برابری کند یا از آن پیشی بگیرد. 5 رکورد از حبیب نورماگومدوف که هیچگاه شکسته نمی‌شوند

بیشترین زمین زدن حریف در یک مبارزه UFC

حبیب نورماگومدوف رکورد بیشترین زمین زدن حریف در یک مبارزه UFC را دارد. او در مبارزه خود با آبل تروخیو در UFC  229 در سال 2013، موفق شد 21 بار او را به زمین بزند. این عدد خیره‌کننده‌ای است که مهارت‌های برتر این مبارز را نشان می‌دهد.

طولانی‌ترین روند پیروزی

حبیب طولانی‌ترین روند پیروزی را در اختیار دارد و در 29 بازی متوالی بدون پذیرش شکستی پیروز شده که این طولانی‌ترین روند در تاریخ UFC است. این گواهی بر فرم، مهارت و ثبات ذهنی حبیب است. 5 رکورد از حبیب نورماگومدوف که هیچگاه شکسته نمی‌شوند

بیشترین پیروزی در بخش سبک وزن UFC

حبیب نورماگومدوف با 10 پیروزی از ریق سابمیشن در بخش سبک وزن UFC، بیشترین پیروزی از این حیث را دارد. او به خاطر گراپلینگ معروفش در دنیا شناخته شده و تعدادی از بهترین مبارزان این بخش از جمله کانر مک گرگور، داستین پویریر و مایکل جانسون را با همین روش شکست داده است. این رکورد گواهی بر مهارت حبیب در سابمیشن و توانایی او در به پایان رساندن مبارزات بر روی زمین است.

بیشترین ضربه جذب شده بدون ناک داون

حبیب نورماگومدوف به خاطر چانه گرانیتی‌اش شناخته شده و رکورد بیشترین ضربه جذب شده بدون ناک داون در دسته سبک وزن UFC را در اختیار دارد. او 409 ضربه مهم را در دوران حرفه‌ای خود در UFC بدون ناک داون جذب کرده است. این یک شاهکار قابل توجه است که توانایی حبیب در تنبیه حریف در حین فشار آوردن به جلو را نشان می‌دهد. 5 رکورد از حبیب نورماگومدوف که هیچگاه شکسته نمی‌شوند رکوردهای حبیب نورماگومدوف در UFC واقعاً قابل توجه است و ممکن است هرگز شکسته نشود. رکورد شکست ناپذیری او، بیشترین زمین زدن در یک مبارزه، بیشترین بردهای متوالی، بیشترین پیروزی‌های سابمیشن در بخش سبک وزن و بیشترین ضربه های جذب شده بدون ناک داون، همگی نشان دهنده تسلط و قدرت این مبارز داغستانی در رینگ هشت ضلعی هستند. جدیدترین اخبار ورزش MMA:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...