5 زن ثروتمند تاریخ مسابقات UFC / از راندا روزی تا ...!

کدخبر (192770) | 22 خرداد 1402 | ساعت 12:09
0 401
5 زن ثروتمند تاریخ مسابقات UFC / از راندا روزی تا ...!
کمپانی UFC یکی از پول‌سازترین سازمان‌های ورزشی جهان است که زنان نیز از این درآمدها، بی‌نصیب نیستند.

به گزارش سرخ نیوز، MMA یا هنرهای رزمی ترکیبی، یکی از ورزش هایی است که با سرعت بالایی در سراسر دنیا پله های رشد و محبوبیت را طی می کند و UFC نیز از این حیث در خط مقدم قرار دارد. در شرایطی که این ورزش به صورت سنتی تحت تسلط مردان بوده، اما در سال های اخیر زنان نیز در این رشته توانسته اند تا خودی نشان داده و قهرمانان زن این رشته به شهرتی جهانی دست یافته اند. در این مقاله قصد داریم تا پنج زن ثروثمند در تاریخ رقابت های UFC را به شما معرفی کنیم:

راندا روزی: 14 میلیون دلار

راندا روزی یکی از سرشناس ترین نام ها در مسابقات UFC است و این شهرت بی دلیل نیست. او اولین زنی است که توانست در رقابت های خروس وزن UFC زنان، به قهرمانی برسد و با 12 برد متوالی رکورد جالب توجهی را در اختیار دارد که 11 تا از این 12 برد، از طریق سابمیشن به دست آمد. موفقیت راندا روزی در دنیای UFC باعث شد تا او در خارج از رینگ هم برای خودش شهرت زیادی دست و پا کند و چندین قرارداد تجاری و پیشنهاد بازیگری دریافت کرد. حالا دارایی خالص او بین 13 تا 14 میلیون دلار تخمین زده می شود. 

آماندا نونز: 8 میلیون دلار

از آماندا نونز به عنوان بزرگترین مبارز تاریخ یاد می شود. او در دو کلاس وزنی خروس وزن و پروزن، به قهرمانی های متعددی دست یافته و تعدادی از بزرگترین نام های این ورزش از راندا روزی گرفته تا هالی هولم را به زانو در آورده. موفقیت آماندا نونز در این رشته ورزشی باعث شده تا قراردادهای تجاری و اسپانسرینگ متعددی را به امضا برساند و در نتیجه حالا او ثروتی در حدود 8 میلیون دلار در اختیار دارد. 

هالی هولم: 4 میلیون دلار

درخشش هالی هولم در این شاخه ورزشی به سال 2015 برمی گردد؛ زمانی که او با شکست دادن راندا روزی، توانست دنیا را شگفت زده کرده و قهرمان خروس وزن زنان شود. بعد از آن هالی در کارنامه ورزشی اش با فراز و نشیب های زیادی روبرو شد ولی هنوز هم از او به عنوان یکی از بزرگان این رشته ورزشی یاد می شود. موفقیت های هالی هولم در کنار قراردادهای تجاری و تبلیغاتی باعث شده تا او ثروت خالص 4 میلیون دلاری داشته باشد. 

والنتینا شوچنکو: 4 میلیون دلار

والنتینا شوچنکو، یکی از قدرت های برتر در بخش پروزن مسابقات است و از سال 2018 عنوان قهرمانی را در اختیار داشته و بارها از آن دفاع کرده است. مهارت های حیرت آور او در مبارزه و جذابیت او باعث شده تا چندین قرارداد تجاری و اسپانسرینگ با او به امضا برسد و ارزش خالص دارایی های او بین 3 تا 4میلیون دلار برآورد می شود. 

کریس سایبورگ: 3 میلیون دلار

کریس سایبورگ قهرمان سابق پروزن و یکی از وحشت انگیزترین زنان مبارز در تاریخ این ورزش است. سبک جنگجویانه او در مبارزه باعث شد تا او محبوبیت فراوانی در بین هواداران به دست بیاورد و موفقیت هایش در رینگ، قراردادهای متعدد تجاری و اسپانسرینگ را برایش به همراه داشت. دارایی خالص کریس سایبورگ امروزه حدود 2 میلیون دلار برآورد می شود.  در مجموع، این زنان، نه تنها موفق شدند تا برای خود در رقابت های UFC نام و شهرتی دست و پا کنند، بلکه تبدیل به برخی از ثروتمندترین ورزشکاران دنیا در این رشته ورزشی شدند. موفقیت های آنها در داخل و خارج از رینگ، نتیجه سخت کوشی و فداکاری های آنهاست. از آنجا که این ورزش در حال رشد است، احتمالا در آینده زنان بیشتری را خواهیم دید که نامشان به این لیست اضافه خواهد شد.

جدیدترین اخبار ورزش MMA:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...