6 نبردی که تعیین کننده قهرمان نیم فصل لیگ برتر خواهد بود

فاصله نزدیک مدعیان در لیگ برتر بیست و دوم باعث شده هیچ تیمی در حاشیه امنیت نباشد و در هفته های گذشته صدر جدول مرتبا بین تیمها دست به دست شده است.
کدخبر (78449) | 23 مهر 1401 | ساعت 13:05
0 48
6 نبردی که تعیین کننده قهرمان نیم فصل لیگ برتر خواهد بود
فاصله نزدیک مدعیان در لیگ برتر بیست و دوم باعث شده هیچ تیمی در حاشیه امنیت نباشد و در هفته های گذشته صدر جدول مرتبا بین تیمها دست به دست شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، با گذشت ۹ هفته از شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال، هنوز نمی توان تیمی را به طور قطع بخت اول قهرمانی دانست و بازی ها به قدری جذاب بوده که برنده هیچ مسابقه‌ای از قبل مشخص نیست. در هفته ای که گذشت تیم نساجی توانست دست به شگفتی بزرگی بزند و گل گهر را در خانه اش با یک گل شکست دهد تا شاگردان امیر قلعه نویی از رتبه نخست به رده چهارم سقوط کنند. با این نتیجه و بردی که پرسپولیس برابر مس رفسنجان بدست آورد ۱۸ امتیازی شد و توانست جایگاهش را از گل گهر پس بگیرد، استقلال به لطف گل به خودی مدافع ذوب آهن به هم امتیازی سرخپوشان رسید و تیم فوتبال سپاهان نیز با برتری در خانه نفت آبادان یک رده صعود کرد و به جایگاه سوم رسید.‌

پرسپولیس

فاصله نزدیک مدعیان در لیگ برتر بیست و دوم باعث شده هیچ تیمی در حاشیه امنیت نباشد و در هفته های گذشته صدر جدول مرتبا بین تیمها دست به دست شده است. به طوری که فاصله آلومینیوم رده نهمی با پرسپولیس صدرنشین، تنها ۶ امتیاز است. نزدیکی تیمها باعث شده رقابت در بالا و پایین جدول هر روز داغ تر شود که این می تواند حساسیت بازی ها را به اوج خود برساند. چه بسا اگر شرایط بازیها به همین شکل پیش برود، در پایان نیم فصل شاهد یک شگفتی باشیم و تیمی قهرمان شود که کسی انتظارش را ندارد.

آنچه در این بین قابل توجه می آید تقابل تیم های مدعی در بازی های باقی مانده است. در هفته آینده تیم سپاهان از تراکتور میزبانی خواهد کرد. گل گهر در هفته یازدهم باید با فولاد در اهواز بازی کند. در حساس ترین بازی هفته دوازدهم، تیم های پرسپولیس و استقلال به مصاف هم می روند و سرخپوشان یک هفته پس از جدال با رقیب سنتی می بایست میزبان شاگردان قلعه نویی باشند. در هفته پایانی نیم فصل، پرسپولیس با نساجی و دو تیم تراکتور و استقلال در تبریز به مصاف هم می روند. بی شک این ۶ مسابقه، در تعیین سرنوشت قهرمان نیم فصل لیگ برتر بسیار تأثیرگذار خواهد بود و از جایی که هر کدام از مدعیان چند بازی حساس خواهند داشت، هیچ‌ تیمی از هم اکنون به قهرمانی خود مطمئن نیست.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...