UFC 289 ؛ بنیل داریوش مقابل چارلز اولیویرا ناک اوت شد

چارلز اولیویرا مبارز کهنه‌کار برزیلی در جریان مبارزه‌های UFC 289 موفق شد بنیل داریوش رقیب ایرانی خود را با ناک اوت شکست دهد.
کدخبر (192976) | 21 خرداد 1402 | ساعت 08:08
0 142
UFC 289 ؛ بنیل داریوش مقابل چارلز اولیویرا ناک اوت شد
چارلز اولیویرا مبارز کهنه‌کار برزیلی در جریان مبارزه‌های UFC 289 موفق شد بنیل داریوش رقیب ایرانی خود را با ناک اوت شکست دهد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، چارلز اولیویرا تلاش خود را برای بازپس گیری عنوان قهرمانی دسته سبک وزن UFC با پیروزی بر بنیل داریوش در  UFC 289 آغاز کرد. اولیویرا موفق شد با ناک اوت مبارز ایرانی در راند اول این پیروزی را بدست آورد. اولیویرا از همان ابتدای مبارزه تصمیم گرفت که خیلی زود گارد داریوش را به سمت پایین باز کند و او را به سمت زمین بکشید و از طریق سابمیشن از پشت او را ناک اوت کند. با این حال داریوش خیلی قرص و محکم ایستادگی می‌کرد و توانست ضربات خوبی با مشت و لگد وارد کند.

UFC 289 ؛ بنیل داریوش مقابل چارلز اولیویرا ناک اوت شدببینید: مبارزه کامل چارلز اولیویرا مقابل بنیل داریوش | UFC 289

با این حال گارد داریوش زودتر باز شد و به همین خاطر احتمال سابمیشن و گرپلینگ از پشت او را تهدید می‌کرد. اولیویرا در این لحظه توانست ضربه خوبی با پا به صورت داریوش بزند. مبارز ایرانی مات و مبهوت مانده بود و اولیویرا کار خود را دنبال کرد تا جاییکه داریوش به روی رینگ روی زمین انداخت و کهنه سرباز برزیلی با مشت‌های مداومی که به صورت داریوش زد، بالاخره حریفش را از پای انداخت. در همین جا در حالیکه حدود 4 دقیقه و 51 ثانیه از راند اول گذاشته بود، داور وارد عمل شد و با توقف بازی، دست اولیویرا را به عنوان پیروز رقابت از طریق ناک اوت بالا برد.

سال سخت چارلز اولیویرا

سال گذشته برای چارلز اولیویرا سال سختی بود، هر چند این مبارز هنرهای رزمی ترکیبی از پس بسیاری از آنها برآمد. او برای مبارزه با جاستین گیجی در UFC 274 به دلیل اینکه به سر وزن نرسید، رقابت را از دست داد. او در مبارزه اول مقابل گیجی در همان راند اول حریفش را سابمیشن کرده بود اما  باید در مبارزه بعدی خود پیروز می‌شد تا بتواند دوباره قهرمانی را به دست آورد. در رویداد اصلی UFC 280 اولیویرا برای اولین بار در 5 سال گذشته تن به شکست داد و این اسلام ماخاچف بود که وی را متوقف کرد. UFC 289 ؛ بنیل داریوش مقابل چارلز اولیویرا ناک اوت شدحالا برای بازگرداندن عنوان قهرمانی دسته سبک وزن، اولیویرا ماموریت داشت تا داریوش را متوقف کند. این مبارز 34 ساله ایرانی با 8 پیروزی متوالی به طور پیوسته در حال صعود به رده‌های بالا در UFC است. با این حال داریوش در مقابل یکی از سخت‌ترین رقبایش در طول دوران حرفه‌ای خود نتوانست کاری از پیش ببرد. اولیویرا در حالی مقابل داریوش قرار گرفت که در مبارزات قبلی خود توانسته بود 16 حریف را از طریق سابمیشن شکست دهد.

UFC 289 ؛ بنیل داریوش مقابل چارلز اولیویرا ناک اوت شدمبارزه‌ای که می‌توانست نقطه عطف بنیل داریوش باشد

با وجود این شکست بنیل داریوش همچنان فرصت دارد تا نام خود را در میان بزرگان دسته سبک وزن UFC جای دهد. این مبارزه می‌توانست نقطه عطفی در زندگی او باشد و تنها با چند مبارزه دیگر کمربند قهرمانی این دسته وزنی را بدست آورد. حالا او باید منتظر باشد تا در مسابقات بعدی این فرصت را دوباره پیدا کند. داریوش همیشه هر مسابقه یا رقیبی را که به او معرفی شده، پذیرفته است. اولیویرا پس از پیروزی مقابل داریوش حالا باید خود را برای رویارویی با اسلام ماخاچف آماده کند. UFC 289 ؛ بنیل داریوش مقابل چارلز اولیویرا ناک اوت شد آخرین خبرها از UFC 289

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...