آشنایی با گروه مرگ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

رقابت های جام جهانی 2022 قطر تا چند روز آینده شروع خواهد شد و مسابقات مهمی از جمله گروه مرگ مسابقات باید برای رسیدن به مرحله حذفی با یکدیگر به رقابت بپردازند.
کدخبر (89772) | 19 آبان 1401 | ساعت 00:30
0 307
آشنایی با گروه مرگ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
رقابت های جام جهانی 2022 قطر تا چند روز آینده شروع خواهد شد و مسابقات مهمی از جمله گروه مرگ مسابقات باید برای رسیدن به مرحله حذفی با یکدیگر به رقابت بپردازند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، با آغاز مسابقات جام جهانی 2022 تمامی علاقمندان به فوتبال منتظر تقابل های جذاب این تورنومنت هستند. دور گروهی این جام هم شامل بازی های بسیار حساسی است و یکی از مهم ترین این تقابل ها، بازی اسپانیا و آلمان در گروه مرگ خواهد بود.  

گروه مرگ جام جهانی 2022 کدام گروه است؟

بدون شک گروه مرگ قطر، گروهی خواهد بود که مدیان بیش تری داشته باشد. گروه E مسابقات جهانی قطر با حضور اسپانیا، آلمان، ژاپن و کاستاریکا احتمالا یکی از سخت ترین ها و به قول معروف گروه مرگ جام جهانی خواهد بود. برنامه مسابقات گروه E جام جهانی ۲۰۲۲

معرفی تیم های گروه مرگ جام جهانی قطر

گروه مرگ امسال با حضور تیم های اسپانیا و آلمان که هر دو تیم اروپایی سابقه قهرمانی جهان را در کارنامه دارند حساسیت پیدا خواهد کرد. تیم ملی اسپانیا در جام 2010 و تیم ملی آلمان در جام 2014 قهرمان جهان شدند. از طرفی حضور تیم ژاپن، یکی از قوی ترین تیم های آسیایی حاضر در این جام و حضور تیم کاستاریکا، شگفتی ساز سال 2014 اهمیت گروه E را به اوج خود خواهد رساند.

آشنایی با تیم های گروه مرگ جام جهانی قطر 2022

تیم ملی اسپانیا در گروه پنجم قطر 2022: تیم ملی اسپانیا ماتادورها که سابقه قهرمانی جهان را در سال 2010 دارند این روزها با یک پوست اندازی جدی در نسل خود روبرو اند و لوییز انریکه سرمربی این تیم به دنبال نتیجه گیری با تیم جوان اسپانیاست. آن ها در یورو 2020 در کمال شایستگی موفق شدند تا 4 تیم پایانی مسابقات راه پیدا کنند و یکی از مدیان صدرنشینی در گروه E هستند.   تیم ملی آلمان در گروه مرگ قطر: تیم ملی آلمان بعد از افت بی سابقه ژرمن ها در سال 2018 و یورو 2020 که به شکل فاجعه آمیزی از آن حذف شدند، وقت تغییر برای تیم ملی آلمان فرا رسید و سکان هدایت این تیم به هانسی فلیک، یکی از موفق ترین مربیان اروپا رسید. مانوئل نویر اخیرا اعلام کرد که به سرطان پوست مبتلاست و باید دید آیا او به بازی در گروه E خواهد رسید یا ترشتگن سنگربان مانشافت در گروه پنجم جام جهانی خواهد بود.   تیم ملی ژاپن در گروه مرگ جام جهانی 2022: تیم ملی ژاپن دومین تیم قدرتمند آسیا علی رغم عملکرد سینوسی خود در مرحله مقدماتی، با نمایش اقتدار در بازی های آخر خود نشان داده تا حرفی برای گفتن در این جام خواهد داشت. سامورایی ها به دنبال این هستند تا همانند ایران در گروه مرگ جام 2018 در روسیه، بتوانند عملکرد درخور و شایسته ای از خود نشان دهد. *لیست تیم ملی ژاپن برای گروه E جام جهانی قطر*   تیم ملی کاستاریکا در گروه پنجم مسابقات جهانی قطر: تیم ملی کاستاریکا شگفتی ساز سال 2014 که موفق شد از گروه مرگ آن سال با حضور تیم های انگلیس، ایتالیا و اروگوئه به مرحله حذفی برسد، امسال هم یکی از خطرناک ترین تیم های تورنومنت خواهد بود و دست کم گرفتن آن ها چیزی به جز پشیمانی در پی نخواهد داشت. علی رغم اینکه تیم کاستاریکا عملکرد قابل توجهی در مقدماتی جام نداشت و با کسب رتبه چهارم به پلی آف رفت و با شکست دادن نیوزلند به قطر رسید، اما آن ها در کنار ژاپن به دنبال نمایش شگفتی مجدد در گروه مرگ هستند. *لیست تیم ملی کاستاریکا برای گروه E جام جهانی قطر* آلمان اسپانیا در لیگ ملت ها

بازی های گروه مرگ جام جهانی 2022

ساعت و زمان بازی های گروه E (گروه مرگ) : آلمان مقابل ژاپن | 2 آذر ساعت 16:30 اسپانیا مقابل کاستاریکا | 2 آذر ساعت 19:30 ژاپن در برابر کاستاریکا | 6 آذر ساعت 13:30 اسپانیا در برابر آلمان | 6 آذر ساعت 22:30 ژاپن علیه اسپانیا | 10 آذر ساعت 22:30 کاستاریکا علیه آلمان | 10 آذر ساعت 22:30  

وضعیت تیم های گروه مرگ جام جهانی

با توجه به رنکینگ فیفا و اینکه اسپانیا با رتبه 7 و تیم آلمان با رتبه 11 به گروه مرگ رسیدند؛ پیش بینی می شود همین دو تیم به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله حذفی قطر برسند ولی حضور ژاپن قدرتمند با ستارگان خود و تیم کاستاریکای شگفتی ساز می تواند همه ی شرایط را در گروه پنجم جام جهانی تغییر دهد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...