ساعت و زمان بازی اسپانیا و کاستاریکا در جام جهانی 2022

با توجه به برنامه ای که از مدت ها قبل برای دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده، ساعت و زمان بازی اسپانیا و کاستاریکا نیز مشخص است.
کدخبر (90023) | 17 آبان 1401 | ساعت 21:03
0 79
ساعت و زمان بازی اسپانیا و کاستاریکا در جام جهانی 2022
با توجه به برنامه ای که از مدت ها قبل برای دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده، ساعت و زمان بازی اسپانیا و کاستاریکا نیز مشخص است.

به گزارش سرخ نیوز، بعد از مشخص شدن برنامه رقابت های جام جهانی قطر، ساعت و زمان دیدارهای این مسابقات از جمله ساعت و زمان بازی اسپانیا کاستاریکا مشخص شد.  

زمان بازی اسپانیا کاستاریکا

زمان بازی اسپانیا از این حیث قابل توجه است که این نخستین دیدار تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2022 است و آنها تلاش می کنند با تمام قدرت 3 امتیاز بازی را کسب کنند؛ هرچند این مورد در مورد کاستاریکا هم صدق می کند. این بازی، دومین دیدار گروه E جام جهانی است که بعد از دیدار آلمان و ژاپن در گروه مرگ جام جهانی قطر برگزار می شود.  

زمان پخش بازی اسپانیا کاستاریکا

زمان پخش بازی اسپانیا کاستاریکا به عنوان یکی از مهمترین دیدارهای گروه E مورد اهمیت قرار می گیرد. به همین دلیل پیش بینی می شود این دیدار همچون سایر بازی های جام جهانی 2022 قطر از صدا و سیما پخش شود. همچنین به سبب عدم تداخل این بازی با سایر دیدارهای جام جهانی احتمالا شبکه سه پخش بازی اسپانیا و کاستاریکا را بر عهده خواهد داشت.  

ساعت و تاریخ بازی اسپانیا کاستاریکا

ساعت و تاریخ بازی اسپانیا کاستاریکا بدین صورت خواهد بود که دو تیم در تاریخ چهارشنبه 2 آذر و از ساعت 19:30 مقابل هم قرار می گیرند. دو تیم با آگاهی از نتیجه دیدار آلمان و ژاپن مقابل هم قرار می گیرند و در صورت پیروزی ژرمن ها اسپانیا با انگیزه مضاعف مقابل کاستاریکا در جام جهانی حاضر می شود.  

ورزشگاه بازی اسپانیا کاستاریکا

ورزشگاه بازی اسپانیا کاستاریکا طبق برنامه مدون برای جام جهانی مشخص شده و این دیدار در ورزشگاه الثمامه در شهر دوحه برگزار خواهد شد.  

تیم داوری بازی اسپانیا کاستاریکا

تیم داوری بازی اسپانیا کاستاریکا هنوز مشخص نشده است.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...