ساعت و زمان بازی سنگال هلند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

ساعت و زمان بازی سنگال هلند طبق برنامه‌ای که از مدت‌ها قبل برای جام جهانی 2022 در نظر گرفته شده، مشخص است.
کدخبر (89527) | 23 آبان 1401 | ساعت 20:28
0 98
ساعت و زمان بازی سنگال هلند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
ساعت و زمان بازی سنگال هلند طبق برنامه‌ای که از مدت‌ها قبل برای جام جهانی 2022 در نظر گرفته شده، مشخص است.

به گزارش سرخ نیوز، یکی از موضوعات مهم در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر  ساعت و زمان دیدارها است. ساعت و زمان بازی سنگال هلند در گروه A جام جهانی نیز همانند سایر دیدارهای این تورنمنت مورد اهمیت قرار می گیرد.

زمان بازی سنگال هلند

زمان بازی سنگال هلند طبق برنامه مشخص شده خواهد بود. این بازی بعد از دیدار ایران و انگلیس، دومین بازی در دومین روز جام جهانی 2022 خواهد بود. نکته قابل توجه تغییر زمان بازی سنگال هلند است چرا که فیفا مدتی تصمیم داشت این بازی را به عنوان بازی افتتاحیه جام جهانی معرفی کند.

زمان پخش بازی سنگال و هلند

شبکه ورزش و شبکه سوم سیما تمام بازی‌های جام جهانی را پوشش می‌دهند و زمان پخش بازی هلند و سنگال هم احتمالا به محض آغاز این دیدار خواهد بود. با توجه به اینکه بازی هلند سنگال همزمان با هیچ بازی دیگری از جام جهانی نیست پیش بینی می شود که این دیدار از شبکه سه پخش شود.

ساعت و تاریخ بازی سنگال هلند

ساعت و تاریخ بازی هلند و تیم ملی سنگال در جام جهانی ۲۰۲۲ طبق آنچه پیش‌تر اعلام شده بدین صورت است که دو تیم، دوشنبه ۳۰ آبان ماه 1401 از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

ورزشگاه سنگال هلند

ورزشگاه دیدار سنگال هلند مشخص است و این دیدار در ورزشگاه الثمامه برگزار می‌شود. این استادیوم که ۴۰ هزار نفر ظرفیت دارد، جزو یکی از ورزشگاه هایی است که برای مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ ساخته شده است. ورزشگاه الثمامه

تیم داوری دیدار سنگال هلند

تیم داوری های بازی‌های جام جهانی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...