کینگ کمالی: مصرف داروی بیش از حد بیگ رامی را به این روز انداخت!

کدخبر (121715) | 12 دی 1401 | ساعت 18:16
1 954
کینگ کمالی: مصرف داروی بیش از حد بیگ رامی را به این روز انداخت!
کمالی در مصاحبه‌ای با Rx Muscle مصرف بیش از اندازه داروهای ادرارآور را عامل ناکامی و عدم آمادگی بیگ رامی در مستر المپیا بیان کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مسابقات سال 2022 مستر المپیا در بخش آزاد مردان شاهد ظهور یک قهرمان جدید بود. بیگ رامی یکی از محبوب‌ترین شرکت‌کنندگان برای قهرمانی در این مسابقات بود؛ در پایان اما رامی به رتبه پنجم مستر المیپا سقوط کرد. در عوض، فینال مسابقات شامل یک نبرد سه نفره تنگاتنگ میان نیک واکر، درک لانسفورد و هادی چوپان بود. سرانجام در چهارمین حضور خود در المپیا با ادغام سایز، این هادی چوپان بود که توانست به قهرمانی برسد. درک لانسفورد قهرمان سابق المپیا 212 نیز پس از پذیرفتن دعوت ویژه برای حضور در بخش آزاد مردان در ماه سپتامبر، توانست روی صحنه خودی نشان دهد و در رده دوم قرار بگیرد. لانسفورد از جمله نفراتی بود که قهرمانی چوپان را تبریک گفت.

هادی چوپان بیگ رامی

دلیل افت بیگ رامی در مستر المپیا 2022 چه بود؟ / داروهای ادرارآور!

با توجه به نتایج بدست آمده هنوز هم بسیاری از بدنسازان کهنه‌کار در مورد عملکرد بیگ رامی در مستر المپیا اظهار نظر می‌کنند چرا که از تقریبا 40 سال پیش و بعد از سمیر بنوت در سال 1983، هیچ قهرمانی یک سال بعد تا این حد افول نکرده بود. خوزه ریموند ستاره بازنشسته اتحادیه جهانی بدنسازی و کینگ کمالی (شهریار کمالی) نظرات خود را در مورد اینکه چرا بیگ رامی در مستر المپیا 2022 نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد، عنوان کرده‌اند. کمالی در مصاحبه‌ای با Rx Muscle مصرف بیش از اندازه داروهای ادرارآور را عامل ناکامی و عدم آمادگی بیگ رامی بیان کرد. به گفته او، این داروها باعث می‌شود بدنساز به مدت 48 ساعت عملکردش کاهش پیدا کند.

در اصطلاح لیمن این عملکرد به این معنی است که او از داروهای ادرارآور زیادی مصرف کرده است. این چیزی است که باعث افت عملکرد می‌شود. او داروهای ادرارآور زیادی مصرف کرد و نتوانست خودش را با آن تطبیق دهد. وقتی از داروهای ادرار آور مصرف می‌کنید، مهم نیست که پشت سر هم 16 پیتزا و 15 کیک بخورید چراکه پس از آن حداقل به مدت 48 ساعت متوقف خواهید شد. پس از مصرف هیچ راه بازگشتی وجود ندارد. بنابراین هر کاری که در آن سه روز گذشته انجام داده بودید را دیگر نمی‌توانید ادامه دهید.

بیگ رامی انتقام مسترالمپیا را از هادی چوپان می گیرد؟

بیگ رامی نتوانست ما را تحت تاثیر قرار دهد؛ او به اندازه معمولی حجم نداشت

چند روز پس از کسب مقام پنجم در المپیا 2022، بیگ رامی تایید کرد که سال آینده باز خواهد گشت. به گفته خوزه ریموند، هر چه رقابت جلوتر می‌‎رفت، عملکرد رامی بدتر می‌شد.

این فقط باعث شد اوضاع بدتر به نظر برسد، زیرا او به اندازه معمولی حجم نداشت و تنها باسن پهن‌تری داشت. حتی از جلو بازوی چپ او کوچکتر به نظر می‌رسید. او وقتی آنجا ایستاده بود عالی به نظر می‌رسید، اما هر ژستی که انجام می‌داد، بدتر، بدتر و بدتر می‌شد. از نظر من او به اندازه قهرمانان قبلی خوب نبود و نتوانست ما را تحت تاثیر قرار دهد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
هر جا نام ورزش است در کنار آن نام ایران می درخشد
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...