فیل هیث برای هشتمین قهرمانی مستر المپیا برمی‌گردد

هنی رامبد تمعتقد است که هیچ چیز غیرممکن نیست اما کسب هشتمین عنوان مستر المپیا توسط هیث کار بسیار دشواری خواهد بود.
کدخبر (122158) | 13 دی 1401 | ساعت 19:21
1 584
فیل هیث برای هشتمین قهرمانی مستر المپیا برمی‌گردد
هنی رامبد تمعتقد است که هیچ چیز غیرممکن نیست اما کسب هشتمین عنوان مستر المپیا توسط هیث کار بسیار دشواری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فیل هیث همچنان به دنبال بازگشت به مسابقات بدنسازی حرفه‌ای است. او در مصاحبه اخیر با جی کاتلر، درباره بازگشت به بدنسازی در مسابقه سال آینده مستر المپیا صحبت کرده است. در اواسط دهه 2000، فیل هیث با مشت آهنین خود بر مسابقات اوپن مردان تسلط داشت. از سال 2011 تا 2017، او به عنوان بهترین بدنساز جهان شناخته شد و هفت بار عنوان معتبر مستر المپیا را کسب کرد. هیث اخیرا از هادی چوپان نیز حمایت کرده بود. او در برابر قهرمانان سابق مانند جی کاتلر برنده چهار دوره مستر المپیا و شاون رودن فقید رقابت کرد، اما شاید بزرگترین نبرد او برای رسیدن به شهرت، رقابت شدیدی بود که با کای گرین مدعی همیشگی داشت. موفقیت طولانی مدت او با نایب قهرمانی در مسابقات سال 2018 و قهرمانی رودن متوقف شد. فیل هیث برای هشتمین قهرمانی مستر المپیا برمی‌گردد

فیل هیث و برنامه جنون آمیز برای بازگشت به مستر المپیا

هیث علیرغم اینکه چند سال از صحنه رقابت جهان دور بوده، بازگشت به بدنسازی را رد نکرده است. در واقع، هیث در اوایل سال جاری فاش کرد که شانس او برای بازگشت تنها پنج درصد است. با این وجود، هواداران همچنان به فشار بر قهرمان سابق مستر المپیا ادامه می‌دهند تا به هدف خود دست پیدا کنند. هیث در ماه نوامبر با به اشتراک گذاشتن این پست که برنامه او برای سال 2023 "جنون آمیز" است، آتش اشتیاق هواداران برای بازگشت خود را شعله‌ورتر کرد. در آخرین پادکست جی کاتلر، او و فیل هیث در مورد بازگشت احتمالی این قهرمان سابق با یکدیگر گفت و گو کردند. هیث که در حال حاضر 43 سال سن دارد، به صراحت اعلام کرد که قصد دارد در سال 2023 به مسابقات بازگردد. در این پادکست هیث از کاتلر که در سال 2013 بازنشسته شده ، می‌پرسد که برای چه مبلغی حاضر است دوباره به مسابقات برگردد و کاتلر می‌گوید:

"فکر می‌کنم یک میلیون دلار. اگر می‌شد الان برمی‌گشتم و برای یک میلیون مسابقه می‌دادم اما در حال حاضر خودم را برای 50 سالگی آماده می‌کنم".

پیش بینی کاتلر از مستر المپیا 2022 قهرمانی رامی بود که اتفاق نیفتاد.

کسب هشتمین عنوان مستر المپیا توسط هیث دشوار است

کاتلر افزود که رقابت مستر المپیا در سال 2023 نیز برای ورزشکاران 45 سال به بالا آزاد خواهد بود. این در حالی است که تا پیش از این مسابقات تا سن 40 سال به ورزشکاران اجازه حضور می‌داد. بنابراین می‌توانیم در دوره بعدی شاهد بازگشت اسطوره‌های این رقابت به صحنه باشیم. فیل هیث قصد دارد در یک آزمون آموزشی سه ماهه شرکت کند تا ارزیابی کند که در کجا به بهبود بیشتر نیاز است.

"تنها کاری که باید انجام دهم این است که سه ماه تمرین کنم و ببینم چه اتفاقی می افتد".

در ماه نوامبر هیث اعلام کرد که در حال بازسازی بدن خود برای سال 2023 است. مربی او هنی رامبد که هادی چوپان، درک لانسفورد و کریس بامستد را به موفقیت در مسابقات مستر المپیا 2022 هدایت کرده، بازگشت فیل هیث را رد نکرد. رامبد توضیح داد که هیچ چیز غیرممکن نیست اما کسب هشتمین عنوان مستر المپیا توسط هیث کار بسیار دشواری خواهد بود.   بیشتر بخوانید:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
عملیات غیر ممکن ۸,اثر هنی رامبد
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...