شگفتی جی کاتلر از لیست نفرات شرکت‌کننده آرنولد کلاسیک 2023

آرنولد کلاسیک یک فضای بزرگ برای بدنسازان در حال رشد فراهم می‌کند تا نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازند.
کدخبر (126300) | 24 دی 1401 | ساعت 21:54
0 360
شگفتی جی کاتلر از لیست نفرات شرکت‌کننده آرنولد کلاسیک 2023
آرنولد کلاسیک یک فضای بزرگ برای بدنسازان در حال رشد فراهم می‌کند تا نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جی کاتلر قهرمان 4 دوره مستر المپیا از بدنسازان مستعد نوپایی که قرار است در آرنولد کلاسیک 2023 رقابت کنند، شگفت زده شده است. در ویدیویی که اخیرا در یوتیوب منتشر شده، کاتلر در فاصله هفت هفته مانده به شروع مسابقات نظر خود را در مورد بخش آزاد با میلوس سارسف در میان می‌گذارد.

احتمال ظهور ستاره جدید در مسابقات آرنولد کلاسیک

مسابقات آرنولد کلاسیک از دوم تا پنجم ماه مارس (11 تا 14 اسفند) در سالن کانونشن سنتر کلمبوس اوهایو برگزار می‌شود. از سال 1989 که این مسابقات آغاز به کار کرده، توانسته طی سالیان متمادی جایگاه خود را به عنوان دومین رقابت معتبر دنیای بدنسازی پس از مسابقات سالانه مستر المپیا به دست آورد. با این حال دوره پیش رو با دوره قبلی تفاوت‌های چشمگیری دارد. طبق لیست منتشر شده شرکت‌کنندگان در این دوره آرنولد، برندون کوری قهرمان سال قبل آرنولد کلاسیک حضور نخواهد داشت تا شانس ظهور یک قهرمان جدید را افزایش دهد. شاون کلاریدا قهرمان دو دوره دشته 212 مستر المپیا و همچنین قهرمان اسبق این دسته یعنی کمال الگارگنی در بخش آزاد رقابت خواهند کرد. همچنین سامسون دائودا و ویلیام بوناک هم در رقابت حضور پیدا می‌کنند. کلاریدا می‌گوید منتظر رویارویی با دائودا و رسیدن روز موعد است؛ روزی که باید روی صحنه آرنولد کلاسیک بهتر از دائودا ژست بگیرد.

شگفتی کاتلر و سارسف از لیست شرکت کنندگان آرنولد کلاسیک

در عین حال بلسینگ پس از نمایش ناامید کننده‌اش در مستر المپیای 2022 تصمیم گرفت که از این مسابقات هم کنار بکشد تا فرصت بیشتری برای ریکاوری بدن خود داشته باشد. انصراف وی باعث شد تا در کمال تعجب تعداد شرکت‌کنندگان بخش آزاد کمتر از 10 نفر باشد. مساله‌ای که باعث شگفتی کاتلر و سارسف هم شده است. جی کاتلر می‌گوید:
"ما لیست را بررسی کردیم. بسیار ناامیدکننده است. حتی منم وسوسه شدم که در مسابقات شرکت کنم. تاکنون تنها 6 نفر به طور قطعی ثبت نام‌ کرده‌اند. من در دوره‌ای فعالیت داشتم که 100 تا 110 نفر داوطلب حضور در مستر المپیا بودند و گاهی اوقات تا 200 نفر هم می‌شدند اما آرنولد کلاسیک هیچ جایی در ذهن من نداشت و تا زمانی که پس از شرکت در دومین مستر المپیا از سوی جیم لوریمر به من پیشنهادی نشده بود، اصلا به آن فکر نمی‌کردم".
سارسف هم می‌گوید:
"خیلی ناامید کننده و غیرقابل باور است. چطور می‌شود؟ تنها شش نفر برای حضور در دومین رقابت مهم بدنسازی دنیا از خود علاقه نشان داده‌اند؟ چطور می‌توانید چنین رقابتی را از دست بدهید؟ واقعا گیج شدم".

بازگشت نیک واکر به آرنولد کلاسیک 2023 / «جهش یافته» در رویای جایزه 300 هزار دلاریمحبوبیت آرنولد کلاسیک از دیدگاه جی کاتلر

آرنولد کلاسیک یک فضای بزرگ برای بدنسازان در حال رشد فراهم می‌کند تا نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازند. جی کاتلر قبل از کسب اولین قهرمانی خود در المپیا از طریق همین رقابت به شهرت رسید. به عنوان قهرمان سه دوره آرنولد کلاسیک، کاتلر اعتبار این مسابقات را به محبوبیت آن نسبت می‌دهد.
"هرگز بخاطر کاری که کردم پشیمان نیستم چراکه با حضور به عنوان مهمان درآمد زیادی کسب کردم. پس از اینکه دومین بار در مستر المپیا شرکت کردم، به مسابقات آرنولد رفتم و این بزرگترین چیزی بود که می‌توانستم در آن زمان بدست بیاورم. من قراردادهای زیادی دربرابرم داشتم و آن یک فرصت بزرگ برایم بود. این اتفاق درهای زیادی را به روی من باز کرد و به عنوان بهترین بدنساز دنیا در کنار رونی کلمن شناخته شدم".
سارسف می‌گوید:
"شما سه سال متوالی در آرنولد کلاسیک رقابت می کردید. کوین، فلکس، دکستر همگی چندین بار قهرمان شدند. این یکی از معتبرترین مسابقات است و پول بسیار زیادی برای قهرمان به همراه دارد. فوق العاده است چیزی جز تعریف و تمجید ندارم. چطور ممکن است کسی نخواهد در این مسابقات شرکت کند. وقتی متوجه شدم تنها 8 نفر نامشان در لیست است، کاملا تعجب کردم چراکه سال قبل هم پیش از شروع رقابت، 3 نفر انصراف دادند و مشخص نیست در این فصل چند نفر انصراف دهند".
سمیر بنوت، قهرمان سابق المپیا هم احساس مشابهی در مورد ترکیب ضعیف بخش آزاد آرنولد کلاسیک 2023 دارد. او به درک لانسفورد و هانتر لابرادا پیشنهاد کرد که به این نمایش بپیوندند. اخیرا آرنولد شوارتزنگر، اسطوره بدنسازی، تصمیم این سازمان برای افزایش جایزه قهرمان مسابقات آزاد مردان به مبلغ بی سابقه 300 هزار دلار را اعلام کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...