نظر ریچ گاسپاری درباره ناکامی بیگ رامی در مستر المپیا 2022 ؛ مربی او را گمراه کرد!

ریچ گاسپاری یکی از سرشناس‌ترین چهره های دنیای بدنسازی در یک گفت و گوی ویدیویی به تحلیل علت ناکامی بیگ رامی در مستر المپیا 2022 پرداخته است.
کدخبر (128136) | 29 دی 1401 | ساعت 09:12
0 396
نظر ریچ گاسپاری درباره ناکامی بیگ رامی در مستر المپیا 2022 ؛ مربی او را گمراه کرد!
ریچ گاسپاری یکی از سرشناس‌ترین چهره های دنیای بدنسازی در یک گفت و گوی ویدیویی به تحلیل علت ناکامی بیگ رامی در مستر المپیا 2022 پرداخته است.

به گزارش سرخ نیوز، پس از اعلام نتایج مستر المپیا 2022، بیگ رامی به هادی چوپان بابت قهرمانی تبریک گفت و به هواداران اطمینان داد که او قوی تر از همیشه باز خواهد گشت. عملکرد ضعیف او تبدیل به یک موضوع داغ شد زیرا اعضای جامعه بدنسازی در مورد اینکه چه اشتباهی رخ داده گیج مانده بودند. بدنساز بازنشسته، دنیس جیمز، مربی بیگ رامی، معتقد است که او یک هفته قبل از نمایش خوب به نظر می رسید. او اضافه کرد که رامی با نزدیک‌تر شدن نمایش ظاهر خود را از دست داد و درست قبل از پیش داوری عضلات او فلت به نظر می رسید. نماد بدنسازی، جی کاتلر مطمئن بود که بیگ رامی عنوان را حفظ می‌کند، اما پس از آن اعتراف کرد که اشتباه کرده است. او مشکل لت ها (عضلات زیر بغل) و سطح شرطی سازی رامی را دلیل اصلی باخت او مقابل چوپان همیشه ثابت عنوان کرد. در همین حال، استیو واینبرگر، داور IFBB، درباره سقوط رامی به رتبه پنجم نیز صحبت کرد. او معتقد است بدنسازی که ماه گذشته در وگاس حاضر شد «رامی که ما می‌شناسیم» نبود. علاوه بر این، وی نشان داد که برخی از عضلات بدنش افت کرده بود و ممکن است آسیب دیده باشد. کینگ کمالی این نظریه را مطرح کرد که بیگ رامی به دلیل مصرف بیش از حد دیورتیک ها قبل از نمایش، نتیجه را از دست داده است. او استدلال می‌کرد که استفاده بیش از حد می‌تواند منجر به صاف شدن ماهیچه‌هایش برای حدود 48 ساعت شود. ریچ گاسپاری می گوید بیگ رامی در آمادگی برای مستر المپیا 2022 اشتباه کرد در ویدئویی که اخیراً در یوتیوب آپلود شده است، ریچ گاسپاری نظرات خود را در مورد اینکه چه مشکلی برای بیگ رامی در ماه گذشته در مستر المپیا 2022 رخ داد به اشتراک گذاشت.

وقتی دو هفته کامل بدنتان کات شده و خشک است، وقتی شروع به دستکاری کربوهیدرات‌ها، مصرف دیورتیک‌ها، بارگیری کربوهیدرات‌ها، بارگیری سدیم می‌کنید، هر کاری که این بچه‌ها انجام می‌دهند باعث می‌شود آن‌ها بدشانسی بیاورند. به همین دلیل بود که بیگ رامی ظاهرش را از دست داده بود. پشت او باورنکردنی به نظر می رسید، اما آنچه عجیب بود این بود که در استیج المپیا، تمام قسمت پایینی لت هایش گم شده بود. پشتش چی شد؟ وقتی او فیگور عضلات پشت را نشان داد، تمام قسمت پایین کمر از بین رفته بود.
گاسپاری افزود:
من فکر می کنم اتفاقی که برای بیگ رامی افتاد این بود که او وارد چرخه کاهش کربوهیدرات شد و سپس وارد چرخه بارگیری کربوهیدرات همراه با دیورتیک ها شد که شروع به پر کردن کربوهیدرات کرد. من دیورتیک مصرف کرده‌ام و در واقع من را خراب کرده بود. این داروها آب را در بدن من حبس کردند. من ادرارآور و کربوهیدرات مصرف می کردم و فکر می کردم که آب اضافی از بدن خارج می شود.
ریچ گاسپاری در ادامه گفته:
اما چیزی که برای من اتفاق افتاد این بود که آب به بیرون رفته و به طور کامل به عضله جذب‌ شد. این افراد کربوهیدرات را کاهش می‌دهند، و سپس کربوهیدرات می‌گیرند و در عین حال داروهای ادرارآور مصرف می‌کنند تا از سرریز کربوهیدرات‌ها جلوگیری کنند... این برای همه این افراد اتفاق می‌افتد. مربی او را گمراه کرد.
هنی رامبد، استاد برجسته بدنسازی، اخیراً نظر خود را در مورد ظاهر نامتقارن رامی ارائه کرده است. او استدلال کرد که رامی از نظر شفافیت و تعریف عضلانی صاف، آبکی و محو شده است. او که چندان اهل حدس و گمان نیست معتقد است تیم رامی می‌دانست چه اشتباهی رخ داده است. اخبار و ویدیوهای بیشتر در این باره:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...