وقتی هادی چوپان ژست گرفت، همه چیز عوض شد!

میلوس سارسف کارشناس مستر المپیا معتقد است که هادی چوپان به بیرون زدگی دیوانه‌کننده رگ‌هایش مشهور است.
کدخبر (122961) | 18 دی 1401 | ساعت 07:43
4 259830
وقتی هادی چوپان ژست گرفت، همه چیز عوض شد!
میلوس سارسف کارشناس مستر المپیا معتقد است که هادی چوپان به بیرون زدگی دیوانه‌کننده رگ‌هایش مشهور است.

به گزارش سرخ نیوز، مسابقات مستر المپیا در سال 2022 در بخش آزاد مردان دارای یک رقابت سخت و فشرده بود. در همان بخش پیش داوری رقبای اصلی کسب مقام قهرمانی مشخص شدند و نکته حیرت آور این بود که در بین مدعیان اصلی، قهرمان دو دوره مسابقات یعنی بیگ رامی جایی نداشت. در این خصوص دنیس جیمز در گفت و گویی ویدیویی نظرات خود را بیان کرده و همچنین از ظهور بدنسازی به نام استیو وینبرگ می‌گوید.

در مسابقات امسال هادی چوپان به مقام قهرمانی رسید. او در حالی که درک لونسفورد و نیک واکر با بهترین آمادگی خود وارد رقابت شده بودند، از همان مرحله در میان سایر رقبا پیش داوری برجسته بود. بیگ رامی اولین ورزشکاری بود که به روی صحنه آمد و در مرکز میدان قرار گرفت اما به گفته جیمز این بدین معنا نبود که او در میان رقبای اصلی قرار داشته است. دنیس جیمز در کنار میلوس سارسف و کریس کورمیر مرحله پیش داوری این مسابقات را مورد بررسی قرار دادند.

معمولاً وقتی یک بدنساز در مرکز صحنه قرار می‌گیرد، به این معنی است که آنها در رقابت قهرمانی قرار دارند. به گفته جیمز، این تاکتیک واینبرگر است. او شروع به ترکیب کردن حرکات کرد. این کاری است که استیو انجام می دهد. استیو در سال‌های گذشته همیشه این کار را انجام داده؛ جایی که او آخرین حرکاتش را با هم ترکیب می‌کند. معمولا بدنسازان آخرین حرکات ترکیبی خود را در وسط زمین انجام می‌دهند تنها کسی که معتقد بود این به معنای چیز دیگری است، فکر می‌کنم رامی بود.

ژست هادی چوپان در مستر المپیا 2022

وقتی هادی چوپان ژست گرفت، همه چیز عوض شد! بسیاری معتقد بودند هادی چوپان می توانست در سال 2021 قهرمان شود. امسال او یک بار دیگر در بهترین حالت و در بهترین فرم خود ظاهر شد و به نظر می‌رسید قوی‌تر از گذشته شده است. سارسف می‌گوید:

"هادی همه جا بخاطر آن بیرون زدگی دیوانه‌کننده رگ‌هایش شناخته شده، وقتی به روی صحنه آمد همه ما گفتیم خوب است اما این فرم و آماده‌سازی او نیست. اما وقتی ژست خود را گرفت، خیلی بهتر از قبل بود".

یقینا بخش آزاد مردان به پیشرفت خود ادامه خواهد داد. در حال حاضر رقبای زیادی در مسیر قهرمانی وجود دارند و به پیشرفت خود ادامه خواهند داد. این روند به همان شکل گذشته پرشتاب است بنابراین سال 2023 این شانس را داریم که مسابقات به مراتب بهتر از امسال تماشا کنیم.

 

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
سلام سلامتی مهمترین هاست.
کاربر سایت
04 شهریور 1402
موضوعات جالب وخوب
کاربر سایت
04 شهریور 1402
کارتون عالیه
کاربر سایت
04 شهریور 1402
چوپون رید.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...