ترکش های آهنگ شکیرا ادامه دارد ؛ هو شدن جرارد پیکه در یک مراسم رسمی !

شکیرا موفق شده است تا دشمنی علیه همسر سابقش را همگانی کند.
کدخبر (135902) | 13 بهمن 1401 | ساعت 21:44
0 126
ترکش های آهنگ شکیرا ادامه دارد ؛ هو شدن جرارد پیکه در یک مراسم رسمی !
شکیرا موفق شده است تا دشمنی علیه همسر سابقش را همگانی کند.

به گزارش سرخ نیوز، جدایی تلخ شکیرا و جرارد پیکه مدافع سابق بارسلونا، به یکی از طولانی‌ترین جنجال‌های سریالی سال‌های اخیر در دنیای فوتبال و موسیقی تبدیل شده است. قهرمان جام جهانی 2010 پس از جدایی خبیثانه‌اش از شکیرا، در دید مردم دیگر جایگاه خوبی ندارد. جرارد پیکه در خط مقدم جنگ با همسر سابق خود قرار دارد و به نظر می‌رسد تا مدت‌ها قرار است او سوژه آهنگ‌های شکیرا باشد. همانطور که آخرین آهنگ شکیرا مرتبا این ستاره سابق تیم ملی اسپانیا را بارها مورد انتقاد قرار داده است.

شکیرا در بخش‌های قابل توجهی از شعر این آهنگ به طور مستقیم و غیرمستقیم به پیکه حمله و رفتارهایش را نکوهش کرده است. آهنگ جدید شکیرا برای پیکه رکوردهای زیادی را در یوتیوب و پلتفرم‌های مختلف موسیقی از نظر میزان بازدید شکسته است. علی رغم بی‌رحمانه‌ترین اشعاری که شکیرا برای پیکه به کار برده، این ستاره سابق فوتبال همچنان به نظر می‌رسد با نامزد جدیدش کلارا چیا مارتی که اخیراً او را شریک جدید خود اعلام کرده، رابطه بسیار خوبی دارد. 

ترکش های آهنگ شکیرا ادامه دارد ؛ هو شدن جرارد پیکه در یک مراسم رسمی !

هو شدن پیکه بابت خیانت به شکیرا

در حالی که در جریان مراسم جوایز Feroz 2023 آهنگ جدید شکیرا مورد توجه شرکت‌کنندگان قرار گرفت، در یک مراسم دیگر رابطه جنجالی این زوج به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. در مراسم جوایز توییچ وقتی نام پیکه نمایان شد، جمعیت شروع به هو و تمسخر او کردند. این برنامه روز یکشنبه توسط TheGrefg سازماندهی شد تا از سازندگان محتوا در اسپانیا و سایر کشورهای اسپانیایی‌زبان تجلیل شود. بدین ترتیب مشخص شد که شکیرا هنوز هم طرفداران زیادی در مکزیک دارد.

بدون شک به یاد ماندنی‌ترین لحظه این مراسم واکنش جمعیت به چهره جرارد پیکه بود. اگرچه این مراسم در مکزیکو سیتی برگزار می‌شد اما مدافع سابق بارسلونا توانست از نقطه دیگری در جهان به کمک تصاویر ویدیویی در این مراسم حضور داشته باشد. این آخرین شرمساری برای پیکه است که بارها به دلایل اشتباهاتش خود را در کانون توجه قرار داده است. 

ترکش های آهنگ شکیرا ادامه دارد ؛ هو شدن جرارد پیکه در یک مراسم رسمی !

شکیرا دائما پیکه و کلارا چیا مارتی را در موزیک ویدیوهای خود خطاب قرار می‌دهد. فشار شکیرا آنقدر بر نامزد جدید پیکه زیاد بوده که او را راهی بیمارستان کرده است. با این حال این زوج برای اولین بار طی روزهای گذشته در انظار عمومی ظاهر شدند تا پیکه به طور رسمی رابطه خود را علنی کند.

پیکه و شکیرا درگیر نبرد بسیار پرتنشی برای گرفتن حضانت دو پسرشان بودند، اما در نهایت موافقت کردند که شکیرا به همراه دو فرزندشان میلان و ساشا به میامی برود. در حالی که خواننده کلمبیایی از این قضیه بسیار راضی بود، اما رفتارهای پیکه باعث شد تا او آهنگی را علیه این بازیکن در یوتیوب منتشر کند. با توجه به خصومت شدیدی که بین این زوج سابق شکل گرفته، بعید است که حواشی درگیر آنها به این زودی تمام شود.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...