هادی چوپان با کمک پسر کوچکش برای قهرمانی مستر المپیا 2023 تمرین می کند! + ویدیو

اخیرا ویدیویی تماشایی از تمرینات هادی چوپان به همراه پسرش در سالن بدنسازی توسط خود او منتشر شده است.
کدخبر (139627) 19 بهمن 1401 | ساعت 23:13
6 631
اخیرا ویدیویی تماشایی از تمرینات هادی چوپان به همراه پسرش در سالن بدنسازی توسط خود او منتشر شده است.

به گزارش سرخ نیوز، در حالی که جامعه بدنسازی هنوز در مورد هادی چوپان و قهرمانی بزرگ او در مستر المپیا 2022 صحبت می‌کنند، گرگ ایرانی از همین حالا حرکت خود را برای تکرار قهرمانی آغاز کرده است. چند هفته پس از کسب اولین عنوان بزرگ خود، هادی چوپان در حال آماده شدن برای مسابقات مستر المپیا 2023 است. با این حال در پست اخیر هادی چوپان در اینستاگرام، یکی از اعضای کوچک و بامزه خانواده او به انجام تمریناتش کمک می‌کند.

هادی چوپان با کمک پسر کوچکش برای قهرمانی مستر المپیا 2023 تمرین می کند! چوپان علاوه بر به اشتراک گذاشتن یک ویدیوی جالب توجه با پسرش، پیامی صمیمانه را نیز در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است. این بدنساز همچنین به عنوان معتبری که در لاس وگاس بدست اورد، اشاره می‌کند و آن را باعث افتخار خود می‌داند. هادی چوپان اخیراً ویدیویی در اینستاگرام منتشر کرده است که در آن چند حرکت را روی دستگاه پرس پا به طور مکرر انجام می‌دهد. با این حال در این ویدیو به جز چوپان، کوچکترین فرزند او توجه همه را به خود جلب می‌کند. به نظر می‌رسد پسر کوچک، پدرش را همراهی می‌کند تا به او انگیزه بدهد.
هادی چوپان با کمک پسر کوچکش برای قهرمانی مستر المپیا 2023 تمرین می کند!

پست اینستاگرامی هادی چوپان

چوپان در کپشن این پست اعتراف کرد که چگونه پدر بودن برای او مهمتر از قهرمان بودن است. او نوشته است

قهرمان بودن بسیار لذت بخش است، قهرمان شدن افتخار بزرگی است، اما دوستان من، هر کسی اول باید به پدر بودنش افتخار کند و به دوستانش بگوید که پدرم قهرمان است و من می‌خواهم به همه شما بگویم که لذت پدر شدن ده برابر قهرمانی است. پس اول پدر شوید، سپس قهرمان واقعی فرزندان و خانواده خود شوید، سپس قهرمان مسابقات شوید.

هادی چوپان با کمک پسر کوچکش برای قهرمانی مستر المپیا 2023 تمرین می کند!

ویدیو تمرینات هادی چوپان همراه با پسرش برای قهرمانی مستر المپیا 2023

در این ویدئو هادی چوپان در حالی که پسرش را در آغوش می‌گیرد، به تمرین خود ادامه می‌دهد و پس از آن پسرش به طرز جالبی روی سینه پدرش می‌خوابد. طرفداران دنیای بدنسازی از ویدیو این پدر و پسر کاملاً هیجان زده شدند. برای هادی چوپان، همسر و فرزندانش همیشه در اولویت هستند و او همیشه از آنها سپاسگزار بوده است. از این رو او در پستی احساسی پس از کسب قهرمانی مستر المپیا از حمایت خانواده خود تشکر کرد.
  در مسابقات مستر المپیا 2022 هادی چوپان با بدن عضلانی و پرحجم خود توانست دنیای بدنسازی را شگفت زده کند و پس از سالها تمرین و تلاش به اولین عنوان قهرمانی خود در این مسابقات برسد. او پس از این قهرمانی در مورد مصائب و مشکلاتی که برای رسیدن به چنین جایگاهی از سر گذراند، صحبت کرد. با این حال از مردمی که همیشه در کنارش بودند از جمله خانواده‌اش کوتاهی تشکر کرد. چوپان با حمایت خانواده‌اش امسال هم برای کسب این عنوان تلاش زیادی خواهد کرد. درباره بدنسازی و هادی چوپان بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
ماشاالله قهرمان
کاربر سایت
04 شهریور 1402
به چشمای هادی توجه کنید ک چه زجری رو آدم باید تحمل کنه بخاطر عشق
کاربر سایت
04 شهریور 1402
شلام آقا هادی دمت گلم
کاربر سایت
04 شهریور 1402
جناب چوپان درود برشما..شما سربلندی برای مردم ایران به ارمغان اوردی امیدوارم فرزندتان هم مانند شما 'ایران مرا سربلند کنند خدا همیشه نگه دارت باشه بردار جان درود بر آیین ت 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
کاربر سایت
04 شهریور 1402
اگر کریس بامستد واقعاً تصمیم به شرکت در مستر المپیا گرفته باشه و موفق به کسب حجم عضلانی موردنیاز بشه ، بساط خیلی از این عزیزان به راحتی یک چشم برهم زدن جمع خواهد شد.. البته اگر بتونه حجم مورد نظر رو به دست بیاره ... و جالب تر اینکه اگر شرکت کنه و مقام هم بیاره ، سطح این مسابقات پس از چند سال و خروج جی کاتلر از مسابقات که مرتباً رو به نزول محسوس بوده ، با یک جهش بسیار عجیب و غریبی ارتقاء پیدا خواهد کرد ... بی صبرانه درانتظار مستر المپیا آینده هستیم..!!!!
کاربر سایت
04 شهریور 1402
هادی جان خیلی دوستت داریم واقعا افتخار ایران هستی دورت بگردم عزیزمی هادی خان سلطان جهان وگیتی
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...