قضاوت مایک تایسون در قفس ؛ فیوری و انگانو جنگ متقابل را پذیرفتند!

تایسون فیوری، قهرمان سنگین وزن WBC آماده است تا خودش را به چالش بکشد و وارد رقابت با برخی از بهترین مردان بزرگ جهان شود.
کدخبر (140124) | 20 بهمن 1401 | ساعت 21:04
0 479
قضاوت مایک تایسون در قفس ؛ فیوری و انگانو جنگ متقابل را پذیرفتند!
تایسون فیوری، قهرمان سنگین وزن WBC آماده است تا خودش را به چالش بکشد و وارد رقابت با برخی از بهترین مردان بزرگ جهان شود.

به گزارش سرخ نیوز، فرانسیس انگانو به درخواست برای مسابقه عجیب بوکس هیبریدی مقابل تایسون فیوری پاسخ مثبت داد. از زمانی که اعلام شد این مبارز کامرونی مسابقات UFC را ترک کرده است، طرفداران و حتی خود بوکسورها برای یک مبارزه بزرگ در دسته سنگین وزن درخواست‌های زیادی داشتند. حالا قهرمان سابق سنگین وزن UFC گفته که حاضر است با برخی از بهترین مردان بزرگ جهان مانند آنتونی جاشوا و جیپسی کینگ مبارزه کند.

تایسون فیوری : بیا با هم بزرگترین و بدترین رقابت تاریخ را رقم بزنیم

از سوی مقابل تایسون فیوری، قهرمان سنگین وزن WBC آماده است تا خودش را به چالش بکشد و وارد این رقابت شود. او در مصاحبه با MMA Fighting گفت:
فرانسیس می‌دانم که قراردادت با UFC تمام شده است. می‌خواهی پول زیادی به جیب بزنی؟ اشکالی ندارد بیا با هم بزرگترین و بدترین رقابت تاریخ را رقم بزنیم. می‌توانیم جیپسی کینگ را هم وارد رقابت کنیم. بیایید آن را خیلی زود در قفس و با دستکش‌های چهار اونسی تحت قوانین کوئینزبری انجام دهیم و بیایید یک داور بدجنس مانند مایک تایسون داشته باشیم.

قضاوت مایک تایسون در قفس ؛ فیوری و انگانو جنگ متقابل را پذیرفتند!انگانو : همه ما به این مبارزه نیاز داریم

به نظر می‌رسد مایک آهنین هم با این پیشنهاد موافقت کرده تا هیجان بیشتری به این نبرد تزریق شود. انگانو باور دارد که این تقابل دیدنی خواهد بود و ایده آن عالی بوده است. این مبارز کامرونی در پاسخ به درخواست فیوری، ویدیویی منتشر کرد و از آمادگی خود خبر داد. انگانو 36 ساله سپس در توئیتی نوشت: «بدترین مرد روی سیاره» که مشخص نیست به خودش اشاره داشته، فیوری یا شاید مایک تایسون! به نظر می‌رسد برگزاری این مسابقه قطعی خواهد بود چراکه انگانو اعتراف کرده که:
همه ما به این مبارزه نیاز داریم. امیدواریم این امکان را داشته باشیم تا مقابل هم قرار بگیریم.
در حال حاضر اصلی‌ترین مبارزه پیش‌روی بوگس تقابل فیوری با الکساندر اوسیک است که گفته می‌شود در آخرین یکشنبه ماه آوریل برگزار خواهد شد و برنامه قطعی آن طی هفته آینده اعلام خواهد شد. این رقابت در خاورمیانه برگزار می‌شود چرا که کشورهای عربی برای برگزاری مسابقات این چنینی و مسائل مربوط به اسپانسرشیپ قدم های بزرگی را برداشته اند. اگر خاورمیانه آمادگی میزبانی از این مبارزه را نداشته باشد، به نظر می‌رسد این نبرد در انگلیس میان فیوری و اوسیک انجام خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...