نشان زئوس ؛ هدیه رامون دینو به کریس بامستد برای نجات از مصدومیت !

کریس بامستد از رفتار مهربانانه رامون دینو قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 تمجید کرد.
کدخبر (157271) 02 فروردین 1402 | ساعت 00:00
0 307
کریس بامستد از رفتار مهربانانه رامون دینو قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 تمجید کرد.

به گزارش سرخ نیوز، رامون روشا کی‌روش با نام مستعار رامون دینو اعجوبه بدنسازی برزیلی، با عملکرد باورنکردنی خود در رقابت مستر المپیا 2022، توجه بسیاری را به سوی خود جلب کرد. رامون دینو با کسب مقام دوم این رقابت و به دنبال آن رسیدن به عنوان قهرمانی مسابقات آرنولد کلاسیک 2023، توانست نام خود را در تاریخ رشته بدنسازی ثبت کند.

نشان زئوس؛ هدیه رامون دینو به کریس بامستد برای نجات از مصدومیت !

رامون دینو رقیب سرسخت کریس بامستد

حالا او به رقیب سرسخت قهرمان بلامنازع دسته فیزیک کلاسیک بدنسازی جهان یعنی کریس بامستد تبدیل شده است. با این حال اخیراً رامون دینو برزیلی اب ابراز رفتار محبت آمیز و مهربانانه نسبت به رقیب خود کریس بامستد، حسابی در شبکه‌های اجتماعی سر و صدا به پا کرده است. CBum و دینو اخیرا با انتشار ویدیویی به دوستی خارج از صحنه رقابت خود اشاره و هواداران خود را تحت تاثیر قرار دادند. در جدیدترین ویدیو یوتیوبی کریس بامستد، هر دو قهرمان کاملا به صورت دوستانه در حال تمرین با یکدیگر دیده می‌شوند؛ موضوعی که هواداران این دو بدنساز را شگفت زده کرده است. پس از پایان این برنامه تمرینی و پیش از جدایی از یکدیگر، رامون دینو هدیه دلگرم‌کننده‌ای را به کریس بامستد می‌دهد و در پاسخ تشکر صمیمانه‌ای را از سوی قهرمان 4 دوره مسابقات مستر المپیا دریافت می‌کند.
  در این ویدیو رامون دینو و کریس بامستد برای انجام یک برنامه تمرینی کامل پشت با یکدیگر همکاری کرده و می‌توان هر دوی آن‌ها را در حال انجام روتین‌های تمرینی مانند هالتر خمیده و پایین کشیدن لت عضلات زیر بغل مشاهده کرد. رامون دینو پس از انجام آخرین حرکت خود که اکستنشن پشت بود و پایان تمرینات، به رقیب بدنساز خود گردنبندی با آویز سپر زئوس هدیه داد.

تمجید کریس بامستد از رفتار مهربانانه رامون دینو

به دنبال این اتفاق، قهرمان بی چون و چرای فیزیک کلاسیک از دینو قدردانی کرد. بامستد درباره رفتار مهربانانه دینو و هدیه‌ای که از این بدنساز دریافت کرد، به طرفدارانش گفت:
من آن را دوست دارم. متشکرم. هدیه‌ای از دینو برای اینکه دیگر آسیب نبینم.
قبل از پایان ویدیو، سی‌بام دینو را به خاطر حرکت جوانمردانه‌اش، مرد زیبا لقب داد. البته این اولین بار نیست که رلمون دینو و کریس بامستد به طور همزمان با یکدیگر در حال تمرین هستند. این دو بدنساز برزیلی و کانادایی اغلب با هم در سالن بدنسازی دیده می‌شدند و چندین برنامه روتین را با هم انجام می‌دادند تا اینگونه همه شایعات پیرامون رقابت خارج از صحنه خود را رد کنند.
نشان زئوس؛ هدیه رامون دینو به کریس بامستد برای نجات از مصدومیت ! دو هفته قبل رامون دینو در حساب اینستاگرامش عکسی از خود و بامستد را در باشگاه به اشتراک گذاشت. در این عکس می‌توان رامون دینو را در حالی که ماسکی از تمساح بداخلاق به صورت دارد و هیکل کات خورده خود را به نمایش می‌گذارد، تماشا کرد. این در حالی است که کریس بامستد با یک تی‌شرت سفید RAW بازوهای عضلانی خود را دربرابر لنز دوربین قرار داده است. دینو در کپشن این عکس دوستش کریس بامستد را تگ کرده و نوشته است:
«دوست من دیوانه است».
حتی پیش از اینکه این دو بدنساز روی صحنه بروند و هیکل برنزه‌شان را به نمایش بگذارند، تمایل داشتند با یکدیگر دوستی نزدیکی داشته باشند و رابطه دوستانه فعال خود را حفظ کنند. حالا آنها با پرده برداشتن از دوستی خود، باعث شدند تا دنیای بدنسازی به دینو و بامستد به نوعی حسادت بورزند. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...