رقابت دو قهرمان از همین حالا آغاز شده ؛ جزئیات تمرین مشترک رامون دینو و کریس بامستد

رقابت برای مستر المپیا 2023 از همین حالا آغاز شده و در این مقاله می‌خواهیم اولین تمرین مشترک رامون دینو و کریس بامستد را بررسی کنیم.
کدخبر (154274) | 22 اسفند 1401 | ساعت 00:02
0 212
رقابت دو قهرمان از همین حالا آغاز شده ؛ جزئیات تمرین مشترک رامون دینو و کریس بامستد
رقابت برای مستر المپیا 2023 از همین حالا آغاز شده و در این مقاله می‌خواهیم اولین تمرین مشترک رامون دینو و کریس بامستد را بررسی کنیم.

به گزارش سرخ نیوز، کریس بامستد و رامون دینو جزو بهترین بدنسازان دسته کلاسیک فیزیک لیگ حرفه ای IFBB محسوب می‌شوند. بامستد بدنساز کانادایی بارها و بارها خود را در این حرفه ثابت کرده و چهار بار قهرمانی دسته فیزیک کلاسیک را به صورت پی در پی از آن خود کرده است. در کنار بامستد، رامون روشا کی روش برزیلی ملقب به رامون دینو یکی از استعدادهای جوان این دسته محسوب می‌شود. او در سال 2018 موفق شد کارت حرفه ای IFBB را به دست بیاورد اما در سال های 2019 و 2020 به دلایل نامعلومی از شرکت در مسابقات حرفه ای بدنسازی خودداری کرد. با این حال، او مسابقات حرفه ای خود را در سال 2021 آغاز کرد و در سال 2022 به یکی از ستاره های این ورزش تبدیل شد. رامون دینو در آرنولد کلاسیک 2022 پس از ترنس رافین به نایب قهرمانی رسید و در مستر المپیا 2022 نیز مدال نقره را از آن خود کرد. او سال 2023 را با قدرت آغاز کرد و قهرمانی فیزیک کلاسیک را از آن خود کرد. رقابت دو قهرمان از همین حالا آغاز شده ؛ جزئیات تمرین مشترک رامون دینو و بامستد رقابت ها برای قهرمانی در مستر المپیا 2023 هم اکنون آغاز شده است. کریس بامستد و رامون دینو سه روز پس از اتمام آرنولد کلاسیک 2023 در جلسه تمرینی مشترکی عضلات پشت خود را تقویت کردند. با وجود اینکه رامون دینو به تازگی در آرنولد کلاسیک 2023 رقابت کرده، سی بام همچنان فصل حرفه ای خود را در سال 2023 آغاز نکرده است. این موضوع باعث شد تا آن ها تمرینات را با شدت کمتری انجام دهند تا برای فیزیک رامون دینو مضر نباشد. ویدیوی این جلسه تمرینی در کانال یوتیوب OlympiaTV منتشر شده است. در اینجا به جزئیات این جلسه تمرینی خواهیم پرداخت.

جزئیات جلسه تمرینی مشترک رامون دینو و کریس بامستد

کریس بامستد و رامون دینو جلسه تمرینی مفصلی را با یکدیگر گذراندند: رقابت دو قهرمان از همین حالا آغاز شده ؛ جزئیات تمرین مشترک رامون دینو و بامستد

زیربغل دست ها نزدیک یکدیگر به صورت خنثی

سی بام و رامون دینو این جلسه را با این تمرین آغاز کردند و کورمیر نیز همراه آن ها بود و آن ها را در انجام تمرینات راهنمایی کرد. این تمرین علاوه بر عضلات زیربغل (لتیسیموس دورسی)، جلوبازوها را نیز درگیر می‌کند. بامستد و دینو چند ست از این تمرین را انجام دادند و به سراغ تمرین بعدی رفتند.

زیربغل با هالتر در حالت خم شده

این تمرین به افزایش ضخامت و سختی عضلات پشت می‌افزاید و یکی از بهترین تمرینات برای عضلات پشت محسوب می‌شود. باید به این نکته دقت کنید هم حرکات عمودی و هم حرکات افقی برای تقویت عضلات پشت اهمیت دارد. دو بدنساز دسته فیزیک کلاسیک این تمرین را با یکدیگر انجام دادند. این تمرین علاوه بر عضلات پشت، تعداد زیادی از عضلات دیگر را نیز با زاویه خاص خود درگیر می‌کند. این دو چند ست از این تمرین را انجام دادند و کورمر در حین انجام این تمرین توسط رامون دینو، نکاتی را به او گفت. کورمیر توضیح داد: رقابت دو قهرمان از همین حالا آغاز شده ؛ جزئیات تمرین مشترک رامون دینو و بامستد
دینو داشت بیش از حد از دستانش برای انجام این تمرین استفاده می‌کرد. به همین دلیل من به او یادآوری کردم که او باید سعی کند بیشتر از عضلات لت خود استفاده کند. باید از لت ها هم در زمان بالا آوردن هالتر و هم در زمان پایین آوردن استفاده شوند و ما نباید عضله هدف را فراموش کنیم.

زیربغل دست ها با فاصله متوسط

دینو و سی بام تمرین دیگری را برای تقویت عضلات لت خود انجام دادند. آن ها این تمرین را با استفاده از دستگاه انجام دادند. این دستگاه از دو قسمت جداگانه با دو وزنه جداگانه در هر قسمت تشکیل شده که حرکت هر کدام از قسمت ها مستقل از قسمت دیگر است. این موضوع باعث می‌شود تا عضلات لت هر طرف به یک میزان و به صورت متعادل منقبض شوند. بامستد و کی روش چند ست را انجام داده و به سراغ تمرین بعدی رفتند. رقابت دو قهرمان از همین حالا آغاز شده ؛ جزئیات تمرین مشترک رامون دینو و بامستد

زیربغل قایقی با حمایت از سینه

هم اکنون نوبت تمرین دیگری با حرکت های افقی بود. سی بام تمرین زیربغل قایقی را انتخاب کرد. آن ها چند ست از این تمرین را انجام دادند و به سراغ نوع دیگری از این تمرین رفتند.

زیربغل قایقی سیم کش

این تمرین لت ها، رومبوئید ها، ترپزیوس و جلوبازوها را تقویت می‌کند. اما علاوه بر درگیر کردن تمام این عضلات، این تمرین به تصحیح حالت نشستن نیز کمک می‌کند. این موضوع مخصوصا در جوانان مهم است چراکه ممکن است آن ها مدت زمان زیادی را برای انجام بازی های کامپیوتری صرف کنند. سی بام و رامون دینو به خوبی چند ست از این تمرین را انجام دادند و به سراغ آخرین تمرین این جلسه تمرینی رفتند. رقابت دو قهرمان از همین حالا آغاز شده ؛ جزئیات تمرین مشترک رامون دینو و بامستد

زیربغل سیم کش با طناب در حالت خمیده

این تمرین بسیاری از عضلات در ناحیه پشت و بسیاری از عضلات در ناحیه بازوها را درگیر می‌کند. از این عضلات می‌توان به لت ها، ترس ماژور، ترپزیوس، رومبوئیدها، دلتوئید های خلفی و جلوبازوها اشاره کرد. این تمرین به خوبی تمام فیبرهای ماهیچه ای تمام عضلات را به کار می‌گیرد و آن ها را منقبض و تقویت می‌کند. آن ها با انجام چند ست از این تمرین این جلسه تمرینی را به پایان رساندند. در مجموع تمرینات این جلسه عبارتند از:
  • زیربغل دست ها نزدیک یکدیگر به صورت خنثی
  • زیربغل با هالتر در حالت خم شده
  • زیربغل دست ها با فاصله متوسط
  • زیربغل قایقی با حمایت از سینه
  • زیربغل قایقی سیم کش
  • زیربغل سیم کش با طناب در حالت خمیده
رقابت دو قهرمان از همین حالا آغاز شده ؛ جزئیات تمرین مشترک رامون دینو و بامستد کریس کورمیر بدنساز باسابقه این ورزش با آن ها همراه بود و در صورت نیاز آن ها را راهنمایی می‌کرد. او در پایان نظر خود را در رابطه با کریس بامستد و رامون دینو اظهار کرد:
به نظر می‌رسد کریس بامستد به خوبی بدن خود را می‌شناسد. حتی هوش نیز بسیار بالاست و دقیقا همان چیزی است که او نیاز دارد. اما رامون هنوز کمی کم تجربه است اما به خوبی به نکات که من به او می‌گویم عمل می‌کند. او نیز به خوبی بدن خودش را می‌شناسد و ارتباط عضله و ذهنش در طول تمریناتش بیشتر شده است.
  رقابت دو قهرمان از همین حالا آغاز شده ؛ جزئیات تمرین مشترک رامون دینو و بامستد کریس بامستد می‌خواهد پس از چند قهرمانی دیگر در فیزیک کلاسیک از دنیای بدنسازی خداحافظی کند. رامون روشا کی روش نیز آماده است تا بتواند در هنگام حضور یا پس از کناره گیری بامستد در صحنه فیزیک کلاسیک بدرخشد. آن ها هر دو به دنبال یک هدف هستند و قطعا تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا مدال طلا را از آن خود کنند. رقابت بدنساز جوان با سی بام جذاب خواهد بود و باید منتظر باشیم و ببینیم که کدام یک به قهرمانی خواهد رسید؟ آیا رامون دینو می‌تواند قهرمان 4 دوره فیزیک کلاسیک را کنار بزند یا بامستد همچنان به هنرنمایی های خود روی صحنه ادامه خواهد داد؟ بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...