از لیونل مسی تا ساکا ؛ چگونه نفرین کیم کارداشیان به جان فوتبال افتاد

پس از شکست آرسنال مقابل اسپورتینگ لسبون که با تماشاگر ویژه، یعنی کیم کارداشیان همراه بود؛ حالا بازی پاری سن ژرمن مقابل رن به شکست تیم پاریسی منجر شد تا ثابت کند نفرین کیم کارداشیان حقیقت دارد.
کدخبر (157550) | 03 فروردین 1402 | ساعت 00:25
0 93
از لیونل مسی تا ساکا ؛ چگونه نفرین کیم کارداشیان به جان فوتبال افتاد
پس از شکست آرسنال مقابل اسپورتینگ لسبون که با تماشاگر ویژه، یعنی کیم کارداشیان همراه بود؛ حالا بازی پاری سن ژرمن مقابل رن به شکست تیم پاریسی منجر شد تا ثابت کند نفرین کیم کارداشیان حقیقت دارد.

به گزارش سرخ نیوز، کیم کارداشیان درست چند روز پس از مشاهده شکست آرسنال مقابل اسپورتینگ لسبون در ورزشگاه امارات لندن، به پاریس سفر کرد تا بازی پاری سن ژرمن را از نزدیک تماشا کند؛ دیداری که با شکست این تیم پاریسی مقابل رن و از بین رفتن رکورد لیونل مسی همراه بود تا باز هم هواداران به سراغ سوژه نفرین کیم کارداشیان بروند. این مدل آمریکایی و مجری برنامه‌های تلویزیونی که در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنندگان زیادی دارد، چند روز قبل به‌طور سرزده در لندن حضور پیدا کرد تا بازی آرسنال در مرحله حذفی لیگ اروپا را به همراه پسرش، سنت، تماشا کند اما این حضور ناگهانی نه برای خودش و پسرش خوشایند بود نه برای هواداران آرسنال تا اینگونه نفرین کیم کارداشیان بر سر زبان‌ها بیفتد. در این دیدار توپچی‌ها در ضربات پنالتی مغلوب تیم پرتغالی شدند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند اما پس از این نتیجه، باز هم کیم کارداشیان کوتاه نیامد و این بار در نقطه دیگر اروپا روی سکوهای ورزشگاهی دیده شد. از لیونل مسی تا ساکا ؛ چگونه نفرین کیم کارداشیان به جان فوتبال افتاد

ریشه نفرین کیم کارداشیان

اما موضوع نفرین کیم کارداشیان از کجا نشأت گرفته است؟ پس از آرسنال این بار نوبت پاری سن ژرمن بود که با حضور این سلبریتی سرشناس، دچار نفرین و طلسم کارداشیان شود. به دنبال حضور کارداشیان روی سکوهای ورزشگاه پارک دپرنس، لیونل مسی و هم تیمی‌هایش پس از 715 روز و بعد از 35 بازی تا پیش از ورود کیم کارداشیان به ورزشگاه خانگی تیم پاریسی، مقابل رن شکست خوردند. این در حالی بود که پس از ورود مسی به این تیم در سال 2021، به‌ندرت PSG در دیداری در لیگ فرانسه شکست خورده بود. با این وجود در این دیدار حتی لیونل مسی هم توان مقابله با نفرین کیم کارداشیان را نداشت تا پس از بازی هوادارن پاری سن ژرمن هم مشابه هواداران آرسنال، به این ستاره تلویزیونی حمله کرده و او را مقصر شکست تیمشان قلمداد کنند. اگر از طرفداران خانواده کارداشیان باشید، بدون شک نام نفرین کارداشیان به گوشتان خورده است. این اصطلاح برای توصیف بدشانسی افرادی استفاده می‌شود که بیش از حد به کورتنی، کلوئی و کیم کارداشیان نزدیک می‌شوند. حتی این قابلیت به خواهران ناتنی آن‌ها یعنی کندال و کایلی جنر تعمیم داده شده است. گفته می‌شود این نفرین بیشتر بر شرکای زندگی این خواهران تأثیر می‌گذارد اما حالا به‌نظر می‌رسد چنین نفرینی شامل حال همه چیزهایی شود که این خانواده با آن مواجه می‌شوند.

واکنش هواداران

به‌دنبال شکست‌هایی که گریبان آرسنال و پاری سن ژرمن را گرفت، هواداران فوراً برای یافتن دلیل شکست تیم‌های محبوبشان به سراغ نفرین کارداشیان رفته‌اند. یکی از هوادارن تیم پاریسی زیر پست کیم کارداشیان در پاریس، نوشته:
آرسنال باخت، PSG باخت، این قطعاً نفرین کارداشیان است.
دیگری هم نوشته:
من دیگر نمی‌خواهم او را در نزدیکی باشگاهم ببینم.
همچنین یک طرفدار دیگر تیم آرسنال نوشته:
خواهشاً دیگر هرگز به بازی‌های آرسنال نزدیک نشو! ما نزدیک به قهرمانی لیگ برتر هستم.
حتی یکی از هواداران منچستر یونایتد هم به این اتفاقات واکنش نشان داده و نوشته:
تئاتر رویاها برای تو قابل دسترس نیست. ممنون کیم کارداشیان.
اما یکی از طرفداران چلسی امیدوار است که آبی‌ها بتوانند با تکیه بر نفرین کیم کارداشیان، رئال مادرید را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پشت سر بگذارند.
لطفاً 12 آوریل به سانتیاگو برنابئو بیا و به هواداران چلسی کمک کن.
ازسوی دیگر، هواداران آرسنال امیدوارند که نفرین کیم کارداشیان به بوکایو ساکا که پس از شکست آرسنال مقابل لیسبون، با این ستاره بزرگ و فرزندانش صحبت کرده، سرایت نکرده باشد. این درحالی است که دیگر بازیکنان انگلیسی از جمله دکلن رایس، هم تیمی خود را در تیم ملی بخاطر این ملاقات و دچار شدن احتمالی به نفرین کیم کارداشیان، مورد سرزنش قرار داده‌اند. لوک شاو هم به این اتفاق واکنش نشان داده و گفته است:
برادر دوست داری با هم سلام علیک داشته باشیم یا نه؟
بوکایو ساکا پس از بازی آرسنال از طریق facetime با کیم کارداشیان صحبت کرده بود. از لیونل مسی تا ساکا ؛ چگونه نفرین کیم کارداشیان به جان فوتبال افتادبا این حال به‌نظر می‌رسد فعلاً ساکا از نفرین کارداشیان در امان بوده؛ چراکه در دیداری که پس از تماس ویدیویی با این سلبریتی داشت، دو گل زد و یک پاس گل داد. توپچی‌ها درحال حاضر صدرنشین لیگ برتر هستند و به‌نظر می‌رسد پس از 20 سال انتظار، می‌توانند قهرمان لیگ برتر شوند. پاری سن ژرمن نیز به‌راحتی در لیگ یک فرانسه پیشتاز و برای یک قهرمانی دیگر آماده است. هواداران هر دو باشگاه دعا می‌کنند که نفرین کیم کارداشیان طولانی نباشد.

نفرین کیم کارداشیان در NBA

طرفداران NBA احتمالاً بیش از هرکسی با عبارت نفرین کارداشیان آشنا هستند؛ چراکه بسیاری از بازیکنان NBA از جمله دواین بوکر، کریس پاول و جیمز هاردن قربانی این نفرین شده‌اند. هر کدام از این بازیکنان پس از دیدار با خواهران کارداشیان یا جنر، نتوانسته بودند قهرمانی را کسب کنند. در همین ارتباط:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...