جورجینا رودریگز : عشق من و کریس عشق در یک نگاه بود

جورجینا رودریگز گفت: کریستیانو رونالدو حیرت انگیز است. او یک پدر فوق العاده، یک پسر فوق العاده، برادر، دوست و شریک، یک رئیس فوق العاده است.
کدخبر (158304) | 06 فروردین 1402 | ساعت 08:13
0 894
جورجینا رودریگز : عشق من و کریس عشق در یک نگاه بود
جورجینا رودریگز گفت: کریستیانو رونالدو حیرت انگیز است. او یک پدر فوق العاده، یک پسر فوق العاده، برادر، دوست و شریک، یک رئیس فوق العاده است.

به گزارش سرخ نیوز، جورجینا رودریگز می‌گوید که وقتی برای اولین بار کریستیانو رونالدو را در مغازه لباس فروشی دید شیفته ظاهر زیبای او شد. جورجینا که به ازای ساعتی ١٠ پوند در این مغازه کار می‌کرد می‌گوید در این دیدار نمی‌توانسته به چشم‌های رونالدو نگاه کند. این مدل و اینفلوئنسر ٢٩ ساله می‌گوید که نخستین دیدار او با کریستیانو به «عشق در یک نگاه» منجر شده است. زمانی که رونالدو پا به یکی از شعبه‌های گوچی در مادرید گذاشت.

نخستین دیدار جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو چگونه اتفاق افتاد؟

او در اولین مصاحبه تلویزیونی عمر خود که چهارشنبه شب انجام شد اظهار داشت:
او شدیدا خوش‌تیپ بود. وقتی برای اولین بار نگاهش کردم آنقدر زیبا بود که از خجالت نمی‌توانستم به چشمانش نگاه کنم.
جورجینا رودریگز همچنین برای اولین بار آشکار ساخته است که برخورد او با کریس رونالدو در سال 2016 برخوردی کاملا اتفاقی بود. چرا که او قرار بود ساعت پنج بعد از ظهر شیفت کاری خود را ترک کند اما غیبت همکارش باعث شد که همچنان در مغازه بماند:
من بالاخره می‌توانستم سه ساعت پس از اتمام شیفت معمولم راهی خانه شوم و درست زمانی که آماده خروج از مغازه می‌شدم کریستیانو به همراه پسرش وارد مغازه شد. بگذارید این طور بگویم: این پروانه‌ای بود که بر سینه‌ی من نشست.

جورجینا رودریگز سوژه کمدین مصری شدسه خالکوبی جورجینا رودریگز و سه داستان متفاوت

این اسپانیایی آرژانتینی‌تبار اعتراف می‌کند که در آغاز مصاحبه با برنامه‌ی اسپانیایی محبوب «ال هورمیگوئرو» کمی مضطرب بوده است. اما با پیش رفتن برنامه آرامش خود را بازیافته است. جورجینا همچنین دوتا از سه خالکوبی بدنش را نیز مقابل دوربین به نمایش گذاشت و قول داد که سومی را نیز روز جمعه در برنامه جدیدش در نتفلیکس نشان خواهد داد. یکی از این خالکوبی‌ها تصویری از یک فرشته بود و جورجینا آن را به یاد خواهر دوقلویش آنجل (به معنی فرشته) روی بدنش حک کرده است. آنجل در ماه آوریل سال گذشته از دنیا رفته بود. دومین خالکوبی یک قلب بود که حروف G و C در دو طرفش (به عنوان اولین حروف اسم او و کریس) حک شده بود. او سپس به مجری گفت که این خالکوبی را در زمان سفر به پاریس به همراه کریستیانو روی بدنش تتو کرده است:
این اولین سفر من و کریس به پاریس بود. ما در اتاق هتل کنار هم بودیم و روی میز کنار ما یک دفترچه یادداشت و یک مداد قرار داشت. خم شدم و روی برگه‌ی دفترچه یادداشت عبارت CG را دیدم. برگه را کندم و تا به امروز هم آن را نگه داشته‌ام. من همیشه می‌خواستم چنین تتویی داشته باشم و وقتی به همراه دوستانمان در ساردینیا بودیم گفتم که می‌خواهم تتویی بزنم. همانجا این تتو روی بدنم خالکوبی شد.
جورجینا رودریگز در ادامه گفت:
کریستیانو حیرت انگیز است. او یک پدر فوق العاده، یک پسر فوق العاده، برادر، دوست و شریک، یک رئیس فوق العاده است. او در تمام حوزه‌ها شگفت انگیز است. گاهی در خانه و سر میز غذا نشسته‌ایم که با خود فکر می‌کنم: من چقدر خوش شانس بوده‌ام که او مرا برای ساختن این خانواده شگفت انگیز انتخاب کرد.

نمایش من جورجینا هستم به فصل دوم کشیده شدتربیت خاص نامزد رونالدو برای فزرندان شان ؛ تغییری که پول دار شدن در جورجینا ایجاد کرد

جورجینا رودریگز می‌گوید هم او و هم کریستیانو رونالدو در خانواده‌های طبقه‌ی کارگر بزرگ شده‌اند. او تلاش می‌کند به فرزاندانشان نیز بیاموزد که بسیار خوش شانس هستند و این مزیت بزرگی برایشان است که در این خانواده به دنیا آمده‌اند:
به آنها گفته‌ام که نباید غذایشان را نصفه‌کاره رها کنند و اگر تمامش را نخورند باقی‌اش را می‌بایست در وعده‌های بعدی بخورند. چندین بار به آنها ویدئوهایی از کودکانی نشان داده‌ام که غذایی برای خوردن ندارند و به آنها گفته‌ام این برای شما نیز می‌توانست رخ دهد.
جورجینا رودریگز تا به حال به چند پیشنهاد کاری بزرگ به دلیل کمبود وقت دست رد زده است. فروشنده‌ی ساعتی ده پوندی سابق که در حال حاضر بیش از ۴٧ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد می‌گوید:
به من پیشنهاد بازی در چند فیلم ارائه شد. اما به خاطر کمبود وقت نمی‌توانستم هیچکدام از آنها را قبول کنم. مطمئنم که می‌توانستم به خوبی از پسش بربیایم.
جورجینا می‌گوید که پول تنها تغییری که در او ایجاد کرده افزایش توان کمک به دیگران بوده است. او بسیار خشنود است که حالا برعکس گذشته می‌تواند به خانواده و دوستانش کمک کند.

جورجینا رودریگز از بدترین لحظات زندگی خود می‌ گویدجورجینا رودریگز از زندگی در عربستان می گوید

از جورجینا رودریگز در ادامه درباره زندگی در عربستان سعودی پرسیده شد. کریستیانو رونالدو در ماه نوامبر طی توافقی مشترک از منچستریونایتد جدا شد. این اتفاق پس از مصاحبه جنجالی او با پیرس مورگان رخ داده بود. مصاحبه‌ای که در آن رونالدو ادعا کرده بود که باشگاه به او خیانت کرده و گفته بود که احترامی برای اریک تن هاگ قائل نیست. پس از جام جهانی و با حقوق ١٧٣ میلیون پوندی در سال، رونالدو راهی عربستان سعودی و باشگاه النصر شد. این انتقال او را بدل به گران‌‌قیمت‌ترین ورزشکار تاریخ کرد. با وجود سابقه نه چندان خوب کشور عربستان در زمینه حقوق بشر، جورجینا رودریگز می‌گوید که او عاشق زندگی در این کشور است. او می‌گوید در این کشور با زنان به خوبی رفتار می‌شود. از او پرسیده شد که چگونه با زندگی در ریاض وفق پیدا کرده و او پاسخ داد:
آنجا شهری حیرت انگیز است. باید اعتراف کنم که من با نگرانی فراوان پا به عربستان گذاشتم. این بخاطر چیزهایی بود که مردم درباره این کشور می‌گفتند. اما آنجا کشوری کاملا امن است. با محیطی کاملا خانوادگی. آنها حقیقتا به خوبی از زنان و فرزاندانشان مراقبت می‌کنند. آنها مردمی بسیار فهیم و سخاوتمند هستند. یکی از دوستان من برای دیدن ما به ریاض آمده بود و در یک هتل اقامت داشت. آنها آب آشامیدنی در اتاق‌های هتل نمی‌گذارند چون آب در آنجا به شدت گران است. او برای خرید آب به فروشگاهی رفت اما کارت اعتباری‌اش کار نمی‌کرد. هیچ پول نقدی هم به همراه نداشت. اما مردی پیش آمد و مبلغ را به جای او پرداخت کرد. آنها مردمی بسیار مهربان و باملاحظه هستند.

جورجینا رودریگز تماشاگر ویژه بازی رونالدوی کوچک + عکسسه حادثه ناگوار سقط جنین برای جورجینا

جورجینا رودریگز در این برنامه درباره سه حادثه ناگوار سقط جنین که برایش پیش آمد مورد پرسش قرار نگرفت. اما قرار است که راجع به این موضوع در برنامه جدید خودش در نتفلیکس صحبت کند. جورجینا در پایان این مصاحبه به طور مختصر درباره مرگ خواهرش آنجل نیز حرف زد:
گرچه دورانی پر از سیاهی بود، اما عشق هم بود. کار کردن روی برنامه‌ام در نتفلیکس هم کمک زیادی کرد تا این دوران را پشت سر بگذارم. در این برنامه با کارگردان خانمی کار می‌کنم که به شدت به من کمک می‌کند. دوستانم نیز در کنارم بودند و صد البته کریستیانو. می‌توانستم این غم را با آنها شریک باشم و این کمکم می‌کرد.
برنامه «ال هورمیگوئرو» که در سپتامبر سال 2006 آغاز به کار کرد تاکنون میزبان چندین ستاره هالیوود از جمله ویل اسمیت نیز بوده است. این برنامه روی موضوعات علمی، طنز و همچنین مصاحبه با سلبریتی‌ها متمرکز است. ال هورمیگوئرو در سال 2011 نامزد جایزه‌ی معتبر امی نیز شد. این برنامه که از شبکه Antena 3 اسپانیا پخش می‌شود با حدود دو و نیم میلیون بیننده یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی در این کشور است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...