روزگار چهره جنجالی در حبس ؛ اندرو تیت در زندان کتاب می ‎نویسد

کدخبر (159926) | 10 فروردین 1402 | ساعت 17:08
0 249
روزگار چهره جنجالی در حبس ؛ اندرو تیت در زندان کتاب می ‎نویسد
اندرو تیت که اکنون در زندان به سر می برد اخیرا اعلام کرده که می‌ خواهد شروع به نوشتن یک کتاب نماید.

به گزارش سرخ نیوز، اندرو تیت ، کیک بوکسینگ کار سابق که در حال حاضر در یکی از زندان‌های رومانی محبوس است اخیرا درخواست یک ماشین تایپ نموده تا شروع به نوشتن کتابی در زندان کند. تیت از اواخر سال 2022 تاکنون به اتهام پولشویی در زندان به‌سر می‌برد. این اینفلوئنسر معروف بریتانیایی بارها اعلام کرده است که بی‌گناه است و این اتهامات به انگیزه‌های سیاسی به او نسبت داده شده است. اندرو تیت با وجود اینکه در زندان به‌سر می‌برد اما هنوز در شبکه‌های اجتماعی فعال است و طرفداران و دنبال کنندگان زیادی نیز دارد. او به‌طور مداوم با طرفداران خود در ارتباط است و اخیرا اعلام کرده که می‌خواهد شروع به نوشتن یک کتاب در زندان نماید.

کتاب اندرو تیت درباره چیست؟

اندرو تیت که با لقب خود یعنی «کبرا» نیز شناخته می‌شود هنوز اعلام نکرده که کتابی که قصد نگارشش را دارد درباره چه موضوعی است. با این حال اعلام این خبر موجب بروز کنجکاوی و حدسیات فراوانی از جانب طرفداران و دنبال کنندگان او شده است. تیت اخیرا در صفحه رسمی توییتر خود نوشته بود:

من اینجا اجازه استفاده از کامپیوتر را ندارم اما درخواست یک ماشین تایپ کرده‌ام. وقت آن است که شروع به نوشتن کتابم کنم.

اعلام این خبر باعث ایجاد شور و شوق و کنجکاوی فراوانی در بین طرفداران او شد. آنها حالا مشتاق این هستند که بدانند این کتاب درباره چیست. عده‌ای گمان می‌کنند که کتاب درباره خاطرات دوران حرفه‌ای اندرو تیت به‌عنوان یک کیک بوکسینگ کار است و داستان بدل شدن تیت به یک مبارز حرفه‌ای را نقل می‌کند. عده‌ای دیگر حدس می‌زنند که این کتاب شرح نظرات صریح و بی‌پرده او درباره موضوعات مختلف سیاسی و اجتماعی است. موضوع کتاب هرچه که باشد این نکته به‌هرحال قطعی است که طرفداران او مشتاقانه در انتظار انتشار آن خواهند بود. این نیز هنوز مشخص نشده که آیا اندرو تیت موفق به دریافت ماشین تایپ درخواستی‌اش شد یا نه و اینکه اصلا چطور می‌خواهد از پشت میله‌ها اقدام به انتشار کتابی کند. اما به‌نظر می‌رسد که او در نهایت خواهد توانست این بلندپروازی ادبی را به سرانجام برساند.

مداخله سفارت آمریکا در پرونده اندرو تیت

اندرو تیت و تریستان تیت بیش از دو ماه است که در بازداشت به‌سر می‌برند. با این حال هنوز فرآیند تفهیم اتهام آنها به انجام نرسیده است. دادگاه رومانی در طول این مدت مکررا درخواست آنها برای صدور قرار کفالت را رد کرده است. بنابراین برای تیم حقوقی تیت دشوار است که بتواند در این پرونده پیروز شود. تینا گلندین، وکیل باتجربه‌ی اندرو تیت اخیرا اعلام کرده بود که سفارت آمریکا در رومانی نیز در این پرونده دخیل شده است. این موضوع می‌تواند ورق را به‌نفع برادران تیت برگرداند. چرا که پیش از این زندانیان متعددی بوده‌اند که توانسته‌اند با مداخله سفارت آمریکا از زندان‌های کشورهای دیگر آزاد گردند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...