احتمال بازگشت رندی اورتن به کشتی کج / رومن رینز باید حواس خود را جمع کند!

رندی اورتن پس از آخرین شکستش با هم‌تیمی‌اش، مت ریدل، تصمیم گرفت مدتی از میادین دور باشد اما حالا برای بازگشت، تصمیم گرفته است.
کدخبر (170487) | 04 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:45
0 659
احتمال بازگشت رندی اورتن به کشتی کج / رومن رینز باید حواس خود را جمع کند!
رندی اورتن پس از آخرین شکستش با هم‌تیمی‌اش، مت ریدل، تصمیم گرفت مدتی از میادین دور باشد اما حالا برای بازگشت، تصمیم گرفته است.

به گزارش سرخ نیوز، رندی اورتن آخرین بار در سال 2022 کشتی گرفت. در این مسابقه، رندی اورتن با مت ریدل هم‌تیمی بود و آن‌ها باید با The Usos رقابت می‌کردند. با این حال، آن‌ها در مسابقه شکست خوردند و رندی اورتن پس از این مسابقه تصمیم گرفت تا مدتی از میادین دور بماند تا مصدومیت‌های کمرش بهبود پیدا کند. هم‌اکنون، حدود یک سال است که او به‌دلیل مصدومیت‌های کمرش از میادین دور بوده است. با این حال، باتوجه به این که تنها چند روز تا WWE Draft باقی مانده است، هر چیزی می‌تواند اتفاق بیافتد. بازگشت رندی اورتن می‌تواند مشکلات زیادی را برای رومن رینز به وجود بیاورد. تریپل اچ اخیراً تاریخ WWE Draft را اعلام کرده و همچنین اظهار کرد که تمام کشتی‌گیران، واجد شرایط خواهند بود؛ بنابراین آن دسته از کشتی‌گیرانی که غایب بوده‌اند یا مصدوم شده بودند نیز واجد شرایط هستند.

احتمال بازگشت رندی اورتون به کشتی کجبازگشت رندی اورتن در سال 2023؟

ایونتی که پس از WWE Draft در سال 2023 برگزار می‌شود، WWE Backlash است که در تاریخ شانزدهم اردیبهشت برگزار خواهد شد. این به این معنی است که اورتن می‌تواند در WWE Backlash به رینگ بازگردد و با رومن رینز بر سر کمربند قهرمانی Universal رقابت کند. بسیاری حتی معتقدند که اورتون می‌تواند رومن رینز را شکست دهد و قهرمانی را از آن خود کند. دیسکو اینفرنو، اسطوره کشتی کج، اظهار کرده که رندی اورتن به احتمال زیاد رومن رینز را شکست خواهد داد. او اظهار کرد:
همه تصور می‌کردند که کودی رودز می‌تواند رومن رینز را شکست دهد. اما به نظر من کودی کسی نیست که بتواند رومن رینز را شکست دهد. من دوست دارم عملکرد رندی اورتن را در مقابل او ببینم. من فکر می‌کنم که رندی اورتن از معدود کسانی است که می‌تواند رومن رینز را شکست دهد.
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...