بدن خارق العاده کودک آفریقایی در 6 سالگی؛ این عضلات کات شما را حیرت زده می‌کند!

موارد زیادی وجود داشته است که در آن کودکان در سنین بسیار پایین، دارای عضلاتی کات و فیزیکی عجیب هستند که به راحتی می‌توانند شما را شگفت زده کنند.
کدخبر (226923) 14 شهریور 1402 | ساعت 21:33
0 1462
موارد زیادی وجود داشته است که در آن کودکان در سنین بسیار پایین، دارای عضلاتی کات و فیزیکی عجیب هستند که به راحتی می‌توانند شما را شگفت زده کنند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در دنیای بدنسازی نمونه‌های باورنکردنی از کودکانی وجود داشته‌اند که دارای بدنی تراشیده و قدرتی مانند ماکسیموس هال است و حالا جیکون کمپبل می‌تواند یک ماکسیموس دیگر باشد. حالا جدیدترین کشف دنیای بدنسازی، پسری شش ساله است که در واقع یک بازیکن فوتبال است اما بخاطر فرم عضلانی بدنش، به هالک تشبیه می‌شود. اخیرا تصاویر این پسر در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود؛ تصاویری که در آن کمپبل بعد از یک بازی فوتبال ماهیچه‌های خود را به نمایش گذاشته است. او در حال حاضر بیش 13 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد و قطعا این تعداد در آینده بیشتر می‌شود. اخیرا ویدئو دیگری از او که توسط مادرش ضبظ شده و او عضلات حجیم و کات خود را نشان می‌دهد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

هالک آفریقایی شش ساله

در ویدئوی کوتاه اینستاگرامی کمپبل که در یوتیوب نیز آپلود شده است، کمپبل در حال خم کردن عضلات دو سر خود پس از بازی فوتبال دیده می شود.
بدن خارق العاده کودک آفریقایی در 6 سالگی؛ این عضلات کات شما را حیرت زده می‌کند! او نشان می‌دهد که چرا نام مستعار هالک شش ساله را دارد. بسیاری از افراد در بخش نظرات از اینکه با این غول عضلانی در چنین سن و سالی مواجه شده‌اند، شگفت زده هستند. او قطعا نسل بعدی بدنسازانی خواهد بود که شاهکارهای بزرگی برای خلق کردن دارند.
  در این ویدئو، مادرش او را تشویق می‌کند تا عضلات و اندام‌های بدنش را نشان دهد و می‌گوید:
آره پسر 6 ساله‌ام، عضلاتت را نشان بده.
او اکنون یکی از چندین بدنساز خردسال است که دارای قدرت دیوانه کننده‌ای هستند. او ممکن است خیلی زود مانند روری فن اولفت قهرمان مسابقات تناسب اندام شود.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


روری ون اولفت؛ یک کودک اعجوبه

روری در سن 9 سالگی توانست وزنه 100 کیلوگرمی را بلند کند. اکنون این کودک 10 ساله برای چالش‌های دیگری آماده شده است. ویدئویی که اخیرا از وی در حال لیفت کردن این وزنه منتشر شده، به شدت در فضای مجازی مورد بازدید قرار گرفته و بازخوردهای متفاوتی را به همراه داشته است.
بدن خارق العاده کودک آفریقایی در 6 سالگی؛ این عضلات کات شما را حیرت زده می‌کند! در این ویدئو او وزنه 100 کیلویی را با کمک مربی‌اش روی سرشانه‌هایش می‌برد و قهرمان رقابت می‌شود. در واقع روری توانست سه برار وزن خود لیفت کند. به نظر می‌رسد این کودکان دنیای تناسب اندام را در دست خواهند گرفت و آینده خوبی در رشته‌های تناسب اندام و بدنسازی خواهند داشت. آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...