فیل هیث برنامه‌ای برای بازگشت در سال 2023 ندارد

فیل هیث نسبت به شایعات مبنی بر بازگشتش به دنیای بدنسازی در آینده نزدیک، واکنش نشان داد.
کدخبر (175565) | 13 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:20
0 437
فیل هیث برنامه‌ای برای بازگشت در سال 2023 ندارد
فیل هیث نسبت به شایعات مبنی بر بازگشتش به دنیای بدنسازی در آینده نزدیک، واکنش نشان داد.

به گزارش سرخ نیوز، طرفداران اسطوره بدنسازی، فیل هیث سال‌هاست که امیدواران در انتظار بازگشت وی هستند اما به نظر می‌رسد هنوز شرایط برای بازگشت مهیا نیست و آنها باید زمان بیشتری را در انتظار بگذرانند. هیث اخیرا تایید کرده است که در سال 2023 به صحنه بازنخواهد گشت اما قصد دارد فیزیک خود را در بهترین حالت ممکن نگه دارد. فیل هیث در طول دوران حرفه‌ای خود در مجموع هفت عنوان قهرمانی مستر المپیا را به دست آورد. او در سال 2020 برای آخرین بار روی صحنه رفت و از آن زمان تاکنون اگرچه در رقابتی حضور نداشته اما در باشگاه فعال بوده و به تمرینات سنگین خود ادامه داده است. فیل هیث در مستر المپیا 2020 در رده سوم قرار گرفت و پس از آن از مسابقات کنار رفت اما از همان زمان هوادارانش منتظر بازگشت او هستند. هیث علیرغم حفظ فیزیک خود در فرم قهرمانی، احتمال بازگشت در سال 2023 را رد کرده است. با این حال این بدان معنا نیست که او احتمال بازگشت در سال 2024 را کنار گذاشته است. فیل هیث برنامه‌ای برای بازگشت در سال 2023 ندارد

فیل هیث فعلا قصد بازگشت به میادین بدنسازی را ندارد

فیل هیث به شکل‌های مختلفی شرایط فیزیکی‌اش را بهبود می‌بخشد تا امکان بازگشت خود را فراهم کند. او در مصاحبه اخیرش با «TranscendHRT» عنوان کرده است که پیش از بازگشت به زمان بیشتری نیاز دارد.
همه هیجان دارند که بدانند آیا من دوباره به صحنه بدنسازی برمی‌گردم یا اینکه این اتفاق در سال جاری رخ نخواهد داد.
هیث از شرایط فیزیکی خود مرتبا هوادارانش را آگاه می‌کند و تصاویری از عضلات کات و برجسته خود در شبکه‌های اجتماعی به انتشار می‌گذارد. او همچنان روی اندازه و فرم بدن خود کار می‌کند و علی رغم اینکه تصمیم ندارد در رقابتی در سال 2023 شرکت داشته باشد، همچنان به این روند ادامه می‌دهد.
می‌خواهم برنامه تمرینی‌ام طوری باشد که در تابستان جوری به نظر برسم که گویی قرار است در یک رقابت مهم حضور داشته باشم. می‌خواهم همه چیز روال طبیعی خودش را داشته باشد. اکنون 120 کیلوگرم وزن دارم و خیلی لاغرتر از این بودم و فکر می‌کردم همه چیز به خوبی پیش رفته است.
فیل هیث برنامه‌ای برای بازگشت در سال 2023 ندارد فیل هیث عنوان کرده است که باز هم به ارائه اطلاعات از روند تمرینی و شرایط آماده‌سازی خود ادامه خواهد داد. اگرچه او بازگشت در سال 2024 را هم به طور رسمی تایید نکرده اما از میان حرف‌های هیث هوادارانش می‌توانند این استنباط را داشته باشند که او احتمالا سال بعد به رقابت بازخواهد گشت و می‌توانند به این مساله امیدوار باشند. هیث یکی از برترین بدنسازان تمام دوران است و دوران حرفه‌ای او هنوز به پایان نرسیده است. حتی با بازگشت مسترز المپیا، هیث می‌خواهد به در بخش آزاد مردان مستر المپیا شرکت کند. جالب است که ببینیم بعد از همه پیشرفت‌هایی که تا این مرحله انجام شده، هیث چگونه پیشرفت بیشتری می‌کند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...