حضور جان سینا در سریع و خشن، وین دیزل را احساساتی کرد!

وین دیزل از احساس خاص و جادویی خود پس از اضافه شدن جان سینا به تیم بازیگران فیلم سریع و خشن می‌گوید.
کدخبر (175692) | 15 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:24
0 419
حضور جان سینا در سریع و خشن، وین دیزل را احساساتی کرد!
وین دیزل از احساس خاص و جادویی خود پس از اضافه شدن جان سینا به تیم بازیگران فیلم سریع و خشن می‌گوید.

به گزارش سرخ نیوز، جان سینا در کارنامه بازیگری خود، سابقه حضور در چند فیلم پرهزینه را به ثبت رسانده است. علاوه بر شهرت و محبوبیت، سینا نشان داده که واقعا استعداد بازیگری نیز دارد و این موضوع با ایفای نقش Peacemaker در دنیای سینمایی دی‌سی، به اثبات رسید. در سال 2021، جان سینا به عنوان عنوان آنتاگونیست اصلی قسمت نهم سریع و خشن، به جمع بازیگران این فیلم اضافه شد. حضور بازیگری در سطح جان سینا، برای سایر بازیگران این فرنچایز گرانقیمت و البته سودآور، موضوع خاصی محسوب می‌شد. وین دیزل، ستاره اصلی فیلم‌های سریع و خشن، در یک مصاحبه از احساس خود پس از اضافه شدن جان سینا به جمع همکارانش پرده برداشت. حضور جان سینا در سریع و خشن، وین دیزل را احساساتی کرد! وین دیزل در خصوص حضور سینا در فرنچایز سریع و خشن و برعهده گرفتن نقش برادرش، گفت:

به دلیل هویت چند فرهنگی دامینیک تورتو (کاراکتر وین دیزل در فیلم) ما می‌توانستیم هر کسی را به عنوان برادر این شخصیت انتخاب کنیم. ایده‌ای بود که روی کاغذ خوب به نظر می‌رسید ولی معضل اصلی این بود که چه کسی می‌تواند این نقش را ایفا کند؟ نگرانی‌هایی در خصوص واکنش هواداران وجود داشت.
دیزل ادامه داد:
دو ماه قبل از آغاز فیلمبرداری سریع و خشن 9، جان سینا را از نزدیک ملاقات کردم و من این احساس عجیب را داشتم که پل واکر او را فرستاده بود؛ احساسی بسیار جادویی!
گفتنی است که پل واکر، صمیمی‌ترین دوست وین دیزل و البته یکی از کاراکترهای اصلی مجموعه سریع و خشن محسوب می‌شد که طی یک حادثه رانندگی در سال ۲۰۱۳، جان خود را از دست داد. این حادثه ناگوار، از نظر روحی تاثیر عمیق و عظیمی روی وین دیزل گذاشت. مرگ ناگهانی پل واکر باعث شد که او حتی نتواند فیلمبرداری قسمت هفتم سریع و خشن را به پایان برساند و صحنه‌های باقی‌مانده، با کمک جلوه‌های سینمایی تکمیل شد. حضور جان سینا در سریع و خشن، وین دیزل را احساساتی کرد!

جان سینا در قسمت پایانی سریع و خشن، حضور دارد

قسمت دهم و پایانی مجموعه فیلم‌های سریع و خشن، روز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ اکران خواهد شد و بنابر اعلام قبلی، سینا نیز در تیم بازیگران آن حاضر خواهد بود. سینا که پس از فاصله گرفتن از کشتی کج و WWE، دوران موفقی را در دنیای سینما تجربه می‌کند، علاوه بر سریع و خشن 10 که با نام FAST X نیز شناخته خواهد شد، ۳ فیلم دیگر را نیز در سال جاری روی پرده سینما خواهد داشت که از مهم‌ترین آن‌ها، می‌توان به عنوان موردانتظار «باربی» با بازی رایان گاسلینگ و مارگو رابی اشاره کرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...