مبارزه کشتی کج المینیشن چمبر جان سینا مقابل ری میستریو، ادج، کین، کریس جریکو و ناکس در «نو وی اوت ۲۰۰۹» + ویدئو

ویدیو مسابقه کشتی کج المینیشن چمبر جان سینا مقابل ری میستریو، ادج، کین، کریس جریکو و ناکس در “نو وی اوت ۲۰۰۹” بر سر کمربند قهرمانی جهان را مشاهده می کنید.
کدخبر (229061) 21 شهریور 1402 | ساعت 10:30
0 1230
ویدیو مسابقه کشتی کج المینیشن چمبر جان سینا مقابل ری میستریو، ادج، کین، کریس جریکو و ناکس در “نو وی اوت ۲۰۰۹” بر سر کمربند قهرمانی جهان را مشاهده می کنید.

به گزارش سرخ نیوز، PPV «نو وی اوت ۲۰۰۹» به تهیه کنندگی کمپانی WWE و با حضور ۱۱۲۰۰ تماشاگر در استادیوم «کی آرنا» شهر سیاتل ایالت واشینگتن آمریکا برگزار شد. پی پی وی «نو وی اوت» اولین بار در سال ۱۹۹۸ خلق و پس از چند بار حذف و برگزاری سرانجام پس از آخرین برگزاری در سال ۲۰۱۲ جای خود را به پی پی وی «پی بک» داد. مین ایونت این رویداد به مبارزه المینیشن چمبر جان سینا مقابل ری میستریو، ادج، کین، کریس جریکو و ناکس بر سر کمربند قهرمانی جهان کمپانی WWE اختصاص یافت.

استوری لاین

در پی پی وی «رویال رامبل ۲۰۰۹» اعلام شد که در «نو وی اوت» ماه آینده دو مسابقه قفس المینیشن چمبر (حفره نابودی) برگزار و قهرمانان کمربند WWE و کمربند قهرمانی سنگین وزن این کمپانی، در مسابقه‌ای شش نفره به دفاع از عنوان قهرمانی خود بپردازند. جان سینا قهرمان کمربند سنگین وزن و از شو هفتگی «راو» بود و در نتیجه در شو «راو» شب بعد مسابقاتی به منظور تعیین پنج مبارز دیگر برگزار شد و ری میستریو، کین، ادج، کریس جریکو و مایک ناکس با پیروزی بر رقیبان خود به عنوان حریفان سینا در PPV نو وی اوت برگزیده شدند. شب بعد همین مسابقات در شو «اسمکدان» برگزار و قهرمان آن برند هم رقبای خود راشناخت.
مبارزه کشتی کج المینیشن چمبر جان سینا مقابل ری میستریو، ادج، کین، کریس جریکو و ناکس در “نو وی اوت ۲۰۰۹”المینیشن چمبر شکلی از مسابقات WWE است که اولین بار در سال ۲۰۰۲ اجرا شد و قفسی با کف و ستون های استیل و زنجیر های در هم تنیده دور رینگ کشتی کج را گرفته و درب آن از بیرون توسط داوران قفل می شود. دو کشتی گیر مسابقه را درون رینگ آغاز می کند و چهار کشتی گیر دیگر در محفظه هایی در چهار گوشه قفس محبوس شده و هر پنج دقیقه یکی از این کشتی گیران به صورت رندوم انتخاب و از محفظه آزاد و به جمع کشتی گیران درون رینگ می پیوندد.
مبارزه کشتی کج المینیشن چمبر جان سینا مقابل ری میستریو، ادج، کین، کریس جریکو و ناکس در “نو وی اوت ۲۰۰۹”استارها با پین فال و یا سابمیشن یکدیگر را یکی یکی حذف کرده و اخرین کشتی گیری که در رینگ باقی بماند برنده این رقابت خواهد بود، المینیشن چمبر مسابقه ای بسیار جذاب و یکی از پر طرفدارترین سبک مسابقات در تاریخ WWE است.

ویدئو: مبارزه کشتی کج المینیشن چمبر جان سینا مقابل ری میستریو، ادج، کین، کریس جریکو و ناکس در «نو وی اوت ۲۰۰۹»

  سایر رویدادهای نوستالژیک کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...