ایوانا نول، این بار در میامی؛ مدلی که پس از جام جهانی، فرمول یک را انتخاب کرده است!

ایوانا نول تماشاگر جنجالی کرواسی در جام جهانی 2022 قطر تصمیم گرفته تا این بار به عنوان تماشاچی در مسابقات فرمول یک حضور پیدا کند.
کدخبر (177765) | 18 اردیبهشت 1402 | ساعت 18:15
0 783
ایوانا نول، این بار در میامی؛ مدلی که پس از جام جهانی، فرمول یک را انتخاب کرده است!
ایوانا نول تماشاگر جنجالی کرواسی در جام جهانی 2022 قطر تصمیم گرفته تا این بار به عنوان تماشاچی در مسابقات فرمول یک حضور پیدا کند.

به گزارش سرخ نیوز، ایوانا نول اینفلوئنسر کروات اخیرا طرفداران خود و البته طرفداران فرمول یک که تاکنون او را نمی‌شناختند، شگفت زده کرده است. او در میای برای تماشای مسابقات فرمول یک سال 2023 حضور پیدا کرد و همانطور که خودتان می‌توانید حدس بزنید، پوشش و ظاهر او توجه زیادی را به در دنیا و در فضای مجازی به خود جلب کرد. ایوانا نول، این بار در میامی؛ مدلی که پس از جام جهانی، فرمول یک را انتخاب کرده است!

لباس و پوشش جنجالی ایوانا نول در فرمول یک!

نول در سال 2022 و در طی جام جهانی قطر به شهرتی جهانی رسید و میلیون ها نفر از سراسر دنیا، او را در فضای مجازی دنبال کردند. او در جام جهانی قطر، در مسابقات مختلفی حضور پیدا کرد و توجه زیادی را به خود جلب کرد. ایوانا نول، این بار در میامی؛ مدلی که پس از جام جهانی، فرمول یک را انتخاب کرده است! با توجه به اینکه جام جهانی هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، این اینفلوئنسر پرطرفدار فضای مجازی به خوبی از فرصت استفاده کرد و به شهرت فوق العاده ای رسید. او در استادیوم ها و مکان های مختلفی در قطر حضور پیدا کرد و تیتر یک بسیاری از رسانه های خبری دنیا را به خود اختصاص داد.

تصاویر ایوانا نول تماشاگر کرواسی در جام جهانی 2022، اینبار در آذربایجان!

[gallery columns="2" size="publisher-lg" ids="177773,177774"] این مدل کروات درست پس از اتمام جام جهانی قطر کمپین برند خود را به راه انداخت؛ کمپینی تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته است. او اعلام کرد که هیچ قصدی برای فعالیت در پلتفرم OnlyFans ندارد و تا حد امکان، در جشن ها و مکان های مختلف حضور پیدا کرد.

حضور جنجالی هوادار پرحاشیه جام جهانی: ایوانا نول در فرمول یک!

او هفته گذشته برای مسابقات Grand Prix در آذربایجان حضور پیدا کرد و اخیرا نیز برای تماشای مسابقاتی دیگر در میامی حضور پیدا کرده است. [gallery size="publisher-lg" columns="2" ids="177775,177769"] او چند روز پیش گفت:
«من از باکو خاطرات بسیار دل انگیزی دارم و انتظار این همه حمایت را از جانب طرفدارانم نداشتم. خیلی خوشحالم که توانستم مسابقات فرمول یک آذربایجان را تماشا کنم و حالا نوبت میامی است!»
بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...