شبی که بوکس شکست خورد ؛ دختر خبرساز جام جهانی 2022 در کنار فلوید می ودر

ایوانا نول اینفلوئنسر معروف کروات، بار دیگر و این بار در حاشیه مبارزه فلوید می ودر با آرون چالمرز توجهات را به خود جلب کرد.
کدخبر (148471) | 08 اسفند 1401 | ساعت 20:31
0 381
شبی که بوکس شکست خورد ؛ دختر خبرساز جام جهانی 2022 در کنار فلوید می ودر
ایوانا نول اینفلوئنسر معروف کروات، بار دیگر و این بار در حاشیه مبارزه فلوید می ودر با آرون چالمرز توجهات را به خود جلب کرد.

به گزارش سرخ نیوز، پرحاشیه‌ترین و جذاب‌ترین هوادار حاضر در جام جهانی 2022، ایوانا نول کروات یکبار دیگر در یک رویداد مهم خودنمایی کرد و در مبارزه فلوید می ودر با آرون چالمرز در لندن مقابل دوربین عکاسان ژست گرفت. این هوادار تیم ملی کرواسی که به عنوان جذاب‌ترین طرفدار جام جهانی شناخته می‌شد، شب گذشته در کنار رینگ در مبارزه نمایشی فلوید می ودر هم دیده شد. او که پس از به شهرت رسیدن در قطر، در بیشتر مراسم‌های مهم ورزشی حضور دارد و در این مدت کنار بسیاری از چهره‌های مهم ورزشی دیده شده، از این رقابت هم غافل نبود و خود را به لندن رساند.

ایوانا نول ، تماشاگر مبارزه فلوید می ودر

اینفلوئنسر کروات در حالی که قبل از مسابقه در O2 Arena لندن مشغول عکاسی بود، یک کت و شلوار قهوه ای به تن داشت. او سپس این عکس را در اینستاگرام خود منتشر کرد و از 3.5 میلیون دنبال کننده خود پرسید:

امشب در حال تماشای بوکس هستید؟

در حالیکه در مورد رویارویی می ودر و چالمرز از مدت‌ها قبل تبلیغات وسیعی صورت گرفته بود، اما استقبال خوبی از این رقابت نشد و ورزشگاه 20 هزار نفری لندن تقریبا خالی بود. در میان این خالی بودن گسترده، این ایوانا بود که کاملا برجسته بود.

شبی که بوکس شکست خورد ؛ جذاب‌ترین دختر جام جهانی 2022 در کنار فلوید می ودر

در اطراف ورزشگاه هزاران بلیت فروخته نشده برای این رویداد، رها شده بود که کاملا نشان می‌داد تا چه اندازه از این رویارویی استقبال نشده است. می ودر که اولین مبارزه خود را در خاک بریتانیا انجام می‌داد، با ستاره سابق رئالیتی شوهای تلویزیون، آرون چالمرز روبرو شد. او در تمام هشت راند آرام رقابت می‌کرد اما به دلیل ماهیت مبارزه هیچ نتیجه رسمی اعلام نشد. می ودر در این رقابت هیچ فشاری به خود نیاورد و مانند همیشه برای پول مبارزه کرد. با این حال عدم استقبال از این رقابت، یک شکست مفتضحانه برای اسپانسرهای چنین رویدادی بود.

می ودر در اوایل این هفته هنگامی که تولد 46 سالگی خود را در لندن جشن گرفت، گروه زیادی از دوستانش از جمله ایوانا را در کنارش داشت. ایوانا نول عکس‌ها و ویدیوهای زیادی از این رویداد را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. پس از این مبارزه، می ودر از چالمرز و همچنین هواداران حاضر در ورزشگاه تشکر کرد. او در این باره گفت:

من برای سرگرمی مردم به بریتانیا آمدم. البته چالمرز هم مثل میخ سخت بود. به ما در این هشت راند خوش گذشت و خوشحالم که به لندن آمدم. کاری که چالمرز باید انجام دهد این است که سخت کار کند و به مهارت‌هایش ایمان داشته باشد، زیرا او آپرکات خوبی دارد و رقیب سرسختی است

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...