جشن تولدی کاملا متفاوت؛ جی کاتلر و زندگی جدید او پس از 50 سالگی!

جی کاتلر، قهرمان چهار دوره مستر المپیا، اعلام کرد که برنامه متفاوت و مفصلی برای دوران زندگی پس از 50 سالگی خود دارد.
کدخبر (177726) 19 اردیبهشت 1402 | ساعت 14:40
0 154
جی کاتلر، قهرمان چهار دوره مستر المپیا، اعلام کرد که برنامه متفاوت و مفصلی برای دوران زندگی پس از 50 سالگی خود دارد.

به گزارش سرخ نیوز، جی کاتلر غول بزرگ بدنسازی با وجود اینکه سال هاست که از این حرفه کناره گیری کرده اما همچنان نمی‌تواند خودش را به طور کامل از این ورزش جدا کند. او برنامه دارد تا تولد 50 سالگی اش را به شکلی خاص برگزار کند و برنامه ریزی آن را به طور کامل انجام داده است. چند ماه پیش زمانی که جی کاتلر از تمرینات خود، پست های مختلفی را در فضای مجازی منتشر می ‎کرد، هواداران به این فکر کردند که شاید او قصد دارد که دوباره به دنیای بدنسازی حرفه ای بازگردد و رقابت کند. این بدنساز پرطرفدار در پست اخیر خود در اینستاگرام در رابطه با شایعات مختلف پیرامون این موضوع صحبت کرد و اهداف خود را برای مرحله بعدی زندگی اش با طرفداران خود در میان گذاشت. او قصد دارد تا تولد خود را به شکلی به یادماندنی برگزار کند و در طول این مسیر، تغییرات بزرگی را در فیزیک، شخصیت و زندگی اش به وجود بیاورد.

جشن تولدی کاملا متفاوت؛ جی کاتلر و زندگی جدید او پس از 50 سالگی!

اهداف جی کاتلر برای جشن 50 سالگی

جی کاتلر هم اکنون 49 سال دارد و همانطور که او در این پست به آن اشاره کرد، او به به زودی 50 ساله خواهد شد. او همچنین تمام شایعات مربوط به بازگشتش به دنیای بدنسازی حرفه ای را رد کرد و گفت:

من می‌خواهم در تولد 50 سالگی ام، تغییرات بزرگی را در خودم به وجود بیاورم.

او همچنین توضیح داد که منظور از تغییرات بزرگ، فقط تغییر و تحول در تمرینات و رژیم غذایی او نیست، بلکه او قصد دارد تا تغییرات بزرگی در زندگی اش به وجود بیاورد.
  قهرمان چهار دوره مستر المپیا مصمم است که زندگی سالمی داشته باشد و بتواند به تمام مسئولیت هایش به خوبی پایبند باشد. این بدنساز 175 سانتی متری گفت:

من قرار است که زندگی خودم را به کلی تغییر دهم. سر من بسیار شلوغ است و کارهای زیادی دارم که باید روزانه به آن ها رسیدگی کنم.

او در این ویدیو، قسمت هایی از زندگی شخصی، تمرینات و رژیم غذایی خودش را به تصویر کشیده بود.
جشن تولدی کاملا متفاوت؛ جی کاتلر و زندگی جدید او پس از 50 سالگی! او همچنین پایان این ویدیو در رابطه با رژیم غذایی و اهداف خود اظهار کرد:

اما مهم ترین چیزی که قصد دارم روی آن تمرکز کنم، قطعا رژیم غذایی ام خواهد بود و این اولویت اولم خواهد بود. تمرینات من سخت تر خواهند شد و تمرینات هوازی ام نیز افزایش پیدا خواهند کرد. با این حال می‌خواهم که همچنان از زندگی ام لذت ببرم و در نهایت قصد دارم که بهترین خودم تبدیل شوم.

جالب است بدانید که او در مصاحبه ای در گذشته به دلیل پذیرفتن این چالش و علت اجرای آن اشاره کرد.

بهترین فیزیک جی کاتلر در 50 سالگی

این بدنساز آمریکایی در هفتاد و دومین قسمت از Cutler Cast در صحبت با مدیر برنامه های خود در رابطه با رژیم غذایی خود و همچنین بزرگترین رقیب او در این چالش صحبت کرد. جشن تولدی کاملا متفاوت؛ جی کاتلر و زندگی جدید او پس از 50 سالگی! او در این ویدیو گفت:

من هم اکنون از بدن خودم به اندازه کافی راضی نیستم. در این چالش، من تنها مقابل خودم رقابت خواهم کرد!

جی کاتلر قصد دارد تا تمام مراحل این تغییر بزرگ را با طرفداران خود به اشتراک بگذارد. او در این رابطه گفت:

من قصد دارد تا در مراحل انجام این تغییرات، فیگورهای مختلف را امتحان کنم و پیشرفت خودم را ببینم. این موضوع بسیار من را هیجان زده می‌‎کند!

جشن تولدی کاملا متفاوت؛ جی کاتلر و زندگی جدید او پس از 50 سالگی! این ورزشکار بزرگ همچنین مصرف قهره را به حداقل رسانده و می‌خواهد به بهترین نسخه خود در 50 سالگی تبدیل شود و به بهترین فیزیک خود دست پیدا کند. کاتلر در دوران حرفه ای خود به موفقیت ها و دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرد و تمام آن موفقیت ها را مدیون تلاش و پشتکار خود است و هم اکنون می‌خواهد تا مسیر جدیدی را در مرحله جدیدی از زندگی خود امتحان کند. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...