برنامه تمرینی 12 هفته‌ ای جی کاتلر / قهرمان 4 دوره مستر المپیا چگونه به پیشواز 50 سالگی می‌رود؟

جی کاتلر اخیرا ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرده که در آن گفته است می‌خواهد یک برنامه تمرینی 12 هفته‌ای را قبل از تولد 50 سالگی خود آغاز کند.
کدخبر (171472) | 06 اردیبهشت 1402 | ساعت 21:45
3 191
برنامه تمرینی 12 هفته‌ ای جی کاتلر / قهرمان 4 دوره مستر المپیا چگونه به پیشواز 50 سالگی می‌رود؟
جی کاتلر اخیرا ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرده که در آن گفته است می‌خواهد یک برنامه تمرینی 12 هفته‌ای را قبل از تولد 50 سالگی خود آغاز کند.

به گزارش سرخ نیوز، جی کاتلر ، قهرمان چهار دوره مستر المپیا مدت‌هاست که از بدنسازی حرفه‌ای خداحافظی کرده است. اما نظم و انضباط ناشی از تمرینات گذشته به شدت در او ریشه دوانده است. او دائما تمرینات روزانه خود را در شبکه‌های اجتماعی در قالب ویدئوهای کوتاه منتشر می‌کند. کاتلر حالا و درست در آستانه برگزاری مسابقات مسترز المپیا 2023 (که در آن به عنوان مهمان حضور خواهد داشت) آپدیت‌های بدنی خود را به‌طور مداوم با هوادارانش در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد.

برنامه تمرینی 12 هفته‌ ای جی کاتلر / قهرمان 4 دوره مستر المپیا چگونه به پیشواز 50 سالگی می‌رود؟جی کاتلر : من کمی افت بدنی داشته‌ ام

جی کاتلر در حال حاضر مشغول تلاش برای رسیدن به هدفش در چالش «Fit for 50» است. «بچه کامبک» در فیلمی که اخیرا در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است، برنامه‌های آینده خود را اعلام کرده و در مورد چالش‌هایی که در این مسیر با آن مواجه است توضیح داده است. جی کاتلر اخیرا ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرده که در آن گفته است می‌خواهد یک برنامه تمرینی 12 هفته‌ای را قبل از تولد 50 سالگی خود آغاز کند. جی کاتلر می‌گوید این برنامه می‌تواند برای او یک «فرایند یادگیری» نیز باشد. فرایندی که طی آن او به نقاط ضعف و نواقص خود پی برده و روی آنها کار می‌کند:
صادقانه بگویم، من کمی افت بدنی داشته‌ام و حالا می‌خواهم کمترین درصد چربی و بیشترین درصد بافت عضلانی را داشته باشم. اما این یک چالش بسیار سخت برای من خواهد بود، زیرا من مدت زیادی است که تمرینات حرفه‌ای انجام نداده‌ام. قهرمان شدن در مستر المپیا واقعا برای من دشوار بود و دیگر هم قرار نیست دوباره آن را تجربه کنم. من قطعا همان چیزی نخواهم شد که قبلا بودم، اما بهترین چیزی خواهم شد که می‌توانم باشم.
جی کاتلر این ویدئو را با تشکر کردن از طرفدارانش و حمایت‌های بی‌دریغی که آنها از او و برنامه‌اش کرده‌اند، به پایان رساند. کاتلر اخیرا آپدیت‌های بدنی متعددی را از خود منتشر کرده است. مطمئنا افراد زیادی نیز از او الهام گرفته‌اند و برای بهبود تناسب اندام خود انگیزه مضاعف یافته‌اند.

برنامه تمرینی دوازده هفته‌ ای جی کاتلرجی کاتلر در قامت یک الهام بخش

جی کاتلر تمام جزئیات فرآیند متحول کردن فیزیکش را ثبت می‌کند تا مردم ببینند و انگیزه بگیرند و به نوعی در این مسیر آموزش ببیند. کاتلر اخیرا در پادکست خود گفته بود:
این به مردم انگیزه می‌دهد، دقیقا به همین دلیل است که می‌خواهم تغییرات فیزیک بدنی خودم را به نمایش بگذارم.
کاتلر در کنار تغییر وضعیت بدنی خود، تلاش می‌کند تا به دیگران نیز در رسیدن به اهدافشان کمک کند. چالش Fit for 50 چالشی بود که توسط کاتلر در سال 2021 آغاز شد. بچه کامبک معتقد است که تناسب اندام جزء جدایی‌ناپذیر یک سبک زندگی سالم است. این برنامه از طرف بسیاری از افرادی که با کمک آن موافق شده‌اند تا سطح سلامت و تناسب اندام خود را ارتقاء بدهند، بازخوردهای مثبتی دریافت کرده است. جی کاتلر یکی از بزرگترین بدنسازان تاریخ است و برنامه تحول بدنی 12 هفته‌ای بدون شک برای او قابل دستیابی است. اگرچه سن نقش مهمی در تحولات بدنی بازی می‌کند، اما نباید فراموش کرد که کاتلر دارای سال‌ها دانش و تجربه است که به او در رسیدن به هدفش کمک خواهد کرد. برنامه تمرینی 12 هفته‌ ای جی کاتلر / قهرمان 4 دوره مستر المپیا چگونه به پیشواز 50 سالگی می‌رود؟بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
من هم هفته ای ۲ روز ماکارونی و تن ماهی میخورم و ۱۵ سال قبل ۳ هفته و دو روز پشت سر هم باشگاه رفتم .. چرا این شکلی نمیشم پس؟؟؟!!! 🤔🤔🤔
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...