گذشته تاریک مایک آهنین ؛ وقتی مایک تایسون به دلیل تجاوز به زندان رفت

مایک تایسون در طول دوران زندگی خود همیشه در پستی و بلندی های زیادی قرار گرفته است؛ از روزهای سخت زندان گرفته تا قهرمانی های پی در پی در بوکس!
کدخبر (181297) | 28 اردیبهشت 1402 | ساعت 07:05
0 3184
گذشته تاریک مایک آهنین ؛ وقتی مایک تایسون به دلیل تجاوز به زندان رفت
مایک تایسون در طول دوران زندگی خود همیشه در پستی و بلندی های زیادی قرار گرفته است؛ از روزهای سخت زندان گرفته تا قهرمانی های پی در پی در بوکس!

به گزارش سرخ نیوز، مایک تایسون، اسطوره بوکس به دلیل افتادن به زندان، وقفه‌ای چهار ساله در دوران حرفه‌ای ورزش خود داشت. تایسون به تجاوز به دزیره واشنگتن 18 ساله متهم و به دلیل این جرم در ژوئیه 1991 دستگیر شد. واشنگتن ادعا کرد که تایسون خودش را در اتاق هتل ایندیاناپولیس به زور به او تحمیل کرده است. محاکمه تایسون بیش از دو هفته از 26 ژانویه تا 10 فوریه 1992 در دادگاه عالی شهرستان ماریون به طول انجامید. بوکسور اعتراف به بی‌گناهی و اتهامات تجاوز جنسی را رد کرده بود و مدعی شده بود این رابطه به صورت توافقی بوده است. گذشته تاریک مایک آهنین ؛ وقتی مایک تایسون به دلیل تجاوز به زندان رفت

ماجرای تجاوز مایک تایسون ؛ شبی که مایک آهنین از خود بی خود شد

طبق گزارش روزنامه سان، ویرجینیا فاستر راننده مایک تایسون، وضعیت بحرانی و شوکه‌شده واشنگتن را پس از این حادثه تایید کرد. پزشک اورژانس، توماس ریچاردسون، واشنگتن را پس از این حادثه معاینه و تأیید کرد که وضعیت جسمانی واشنگتن با شرایطی که یک فرد مورد تجاوز قرار می‌گیرد، مطابقت دارد. آلن درشوویتز در آن زمان به عنوان وکیل تایسون وارد عمل شد و تصمیم گرفت درخواست تجدید نظر را مبتنی بر خطای قانون ارائه. با این حال دادگاه استیناف ایندیانا علیه بوکسور آمریکایی رای داد. در عین حال دادگاه عالی ایندیانا در شرایط بحث برانگیزی آرای ممتنع و برابر داشت و رای دادگاه بدوی را متوقف کرد. در آن زمان رئیس دادگاه عالی ایندیانا، مشاجره شدید بین همسرش و درشوویتز را دلیل انصراف خود از رای گیری ذکر کرده بود. این امر منجر به تساوی در رای گیری شد.

آیا مایک تایسون مسلمان است؟

پس از همه آن جنجال‌ها، تایسون در 26 مارس 1992 به شش سال زندان محکوم شد. طبق بسیاری از گزارشات، تایسون در زندان به اسلام گروید و مسلمان شد. چارلی راک در آخرین ویدیوی خود قبل از مرگش نیز مدعی چنین موضوعی شده بود. چارلی حتی ادعا کرد که تایسون به اسلام روی آورده و برای امنیت خود به افراد در زندان پول می‌دهد. با این حال تایسون بیش از 3 سال به این حفاظت خودخواسته نیاز نداشت و پیش از آنکه محکومیت 6 ساله خود را سپری کند، از زندان آزاد شد. گذشته تاریک مایک آهنین ؛ وقتی مایک تایسون به دلیل تجاوز به زندان رفت

چرا مایک تایسون به زندان رفت؟

او در مارس 1995 از زندان آزاد شد اما تایسون باید طبق قوانین فدرال آمریکا به عنوان مجرم جنسی درجه دوم نامش ثبت شد. آخرین باری که تایسون قبل از دستگیری وارد رینگ بوکس شده بود، به ژوئن 1991 بازمی‌گشت؛ جایی که او دونوان رودوک را شکست داد تا رکورد 41 برد و یک شکست را به نام خود ثبت کند. مبارزه بعدی تایسون در 19 اوت 1995 انجام شد. او با پیتر مک نیلی مبارزه کرد. وقفه چهار ساله در فعالیت‌های ورزشی تایسون، به هیچ وجه مانع او نشد. تایسون در این مسابقه پیروز شد و رکورد خود را به 42 برد و 1 شکست رساند. تایسون در ادامه در 5 مبارزه دیگر در دوران حرفه‌ای خود شکست خورد. او آخرین مبارزه خود را در ژوئن 2005 انجام داد و با رکورد 50 برد و 6 شکست به کارش پایان داد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...