اعتراف جان سینا به یک حقیقت تلخ؛ زمان بازنشستگی فرا رسیده است!

جان سینا معتقد است که از نظر بدنی، دیگر قادر به ادامه کشتی کج نیست.
کدخبر (183044) | 03 خرداد 1402 | ساعت 07:35
0 698
اعتراف جان سینا به یک حقیقت تلخ؛ زمان بازنشستگی فرا رسیده است!
جان سینا معتقد است که از نظر بدنی، دیگر قادر به ادامه کشتی کج نیست.

به گزارش سرخ نیوز، تقریبا همه بر این موضوع اتفاق نظر دارند که جان سینا یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در صنعت سرگرمی است. برنده ۱۶ عنوان قهرمانی WWE که حالا نام جذابی در صنعت سینما و هالیوود محسوب می‌شود، مدت‌هاست به شکل جدی در رقابت‌های کشتی کج ظاهر نمی‌شود. «قهرمان» این روزها عنوان گرانقیمت و مورد انتظار سریع و خشن 10 (Fast X) را روی پرده سینما دارد و به همین مناسبت، در تورهای تبلیغاتی این فیلم در خصوص موضوعات مختلفی صحبت می‌کند؛ موضوعاتی نظیر این که چگونه برخورد تصادفی با مارگو رابی، جان سینا را به باربی رساند و یا این که چرا او از دنیای کشتی کج و WWE فاصله گرفته است. اعتراف جان سینا به یک حقیقت تلخ؛ زمان بازنشستگی فرا رسیده است!

مسابقه جان سینا مقابل آستین تئوری در رسلمنیا ۳۹، آخرین رسمی او در رینگ مبارزه محسوب می‌شود که در آن، برابر حریف جوان خود شکست خورد. از آنجایی که این مسابقه برای عنوان قهرمانی WWE US Championship برگزار می‌شد و سینا هم قصدی برای بازگشت به میادین حرفه‌ای نداشت، شکست او قابل پیش‌بینی بود اما با این حال، طرفداران از بازگشت او خوش‌حال شدند.

دلتنگی جان سینا برای کشتی کج

جان سینا در گفت‌وگویی از تمایل خود برای بازگشت به رینگ کشتی کج و مسابقات WWE پرده برداشت، اما در ادامه گفت که دیگر از توان بدنی کافی برای چنین امری برخوردار نیست. جان سینا در این خصوص، اظهار داشت:
آرزو داشتم که در آنجا باشم. آرزو داشتم که باز هم در آنجا باشم اما بدنم دیگر توان کافی را ندارد و نمی‌تواند این کار را انجام دهد. نمی‌خواهم که عملکرد بدی را برای مخاطبان به نمایش بگذارم.
در واقع WWE برای یک دهه توسط جان سینا قبضه شده بود و او از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۵ بصورت میانگین سالیانه ۱۳۰ مبارزه انجام می‌داد، اما از سال ۲۰۱۶ این برنامه تغییر کرد و حضور در هالیوود پررنگ‌تر شد. با این حال، سینا در سال ۲۰۲۱ برای مدت کوتاهی به دبلیو دبلیو ای بازگشت و رومن رینز را برای کمربند قهرمانی، به چالش کشید؛ هر چند که این چالش با پیروزی رینز به پایان رسید و سینا از این اتفاق، به نیکی و با عنوان «دادن مشعل به رومن» یاد می‌کند. جان سینا قهرمان فعلی WWE را تحسین می‌کند و می‌گوید:
رومن رینز قطعا چهره اصلی کمپانی است. به نظر من، او بهترین کشتی‌گیر تاریخ است!
درحالی که بازگشت جان سینا به رینگ کشتی کج در هاله‌ای از ابهام است، او در این تابستان علاوه بر Fast X، فیلم باربی را نیز روی پرده خواهد داشت؛ فیلمی که با حضور نام‌های بزرگی نظیر رایان گاسلینگ، مارگو رابی و دوا لیپا، از عناوین سینمایی جذاب امسال خواهد بود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...