مگان، دلیل برهم خوردن دوستی دیوید بکهام و شاهزاده هری

علی‌رغم رابطه بسیار خوب شاهزاده هری با دیوید بکهام فوتبالیست مشهور انگلیسی شنیده ها حاکی از آن است که خانواده سلطنتی اتهام عجیبی به خانواده بکهام زده اند که این موضوع رابطه آن ها را تحت الشعاع قرار داده است.
کدخبر (184292) | 03 خرداد 1402 | ساعت 10:34
0 198
مگان، دلیل برهم خوردن دوستی دیوید بکهام و شاهزاده هری
علی‌رغم رابطه بسیار خوب شاهزاده هری با دیوید بکهام فوتبالیست مشهور انگلیسی شنیده ها حاکی از آن است که خانواده سلطنتی اتهام عجیبی به خانواده بکهام زده اند که این موضوع رابطه آن ها را تحت الشعاع قرار داده است.

به گزارش سرخ نیوز، ویکتوریا و دیوید بکهام، تنها سلبریتی‌هایی بودند که در جشن ازدواج سلطنتی شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل حضور داشتند. دوستی دیوید بکهام و شاهزاده هری به سال‌ها قبل برمی گردد ولی حالا به نظر می‌رسد که ارتباط میان خانواده بکهام و خانواده هری، دستخوش تغییراتی شده است. مگان، دلیل برهم خوردن دوستی دیوید بکام و شاهزاده هری تام باوئر، نویسنده کتاب «انتقام: مگان، هری و جنگ بین ویندزورها» به اختلافات ایجاد شده بین این دو زوج اشاره کرده. به گفته او، شاهزاده هری و مگان، خانواده بکهام را به درز دادن اخباری از زندگی شخصی آن‌ها به رسانه‌ها متهم کرده‌اند. او در این رابطه نوشته:

هری و مگان هر شب اینترنت را جستجو می‌کردند تا گزارش روزنامه‌ها و پست‌های رسانه های اجتماعی را بخوانند. آن‌ها به طرزی غیرمنطقی به جنون یکدیگر درمورد رسانه‌ها دامن می‌زدند ومتقاعد شده بودند که قهرمانان خوبی هستند که با دروغگویی ونژادپرستی‌ها مورد آزار و اذیت قرار می گیرند و حس می‌کردند که قربانی انتقادات فراوانی شده‌اند.
اتهام عجیب خانواده سلطنتی انگلیس به دیویدو بکهام و همسرش نویسنده این کتاب در مورد ابهام‌های مگان مارکل نوشته:
مگان مارکل به ویکتوریا بکهام مشکوک بود و بی ثباتی‌های هری باعث شده بود تا ترس مگان از اینکه دوستانشان اخبار زندگی آنها را به رسانه ها فاش کنند، بیشتر شود.
کار به جایی کشید که گفت‌وگوی تلفنی پرتنشی بین شاهزاده هری و دیوید بکهام صورت گرفت. باوئر در این باره نوشته:
هری با بکهام تماس گرفت تا این اتهام را به او یادآوری کند و دیوید بکهام صادقانه این اتهامات را منکر شد و همین به دوستی آنها آسیب زد.
مگان، دلیل برهم خوردن دوستی دیوید بکام و شاهزاده هری البته هنوز مشخص نیست که این تماس تلفنی در چه زمانی برقرار شده. اما نهایتا هر دو زوج تصمیم گرفتند تا از این سوءتفاهم ها عبور کنند؛ البته که هنوز اوضاع بین آن‌ها عجیب و ناخوشایند است.

دوستی مگان و ویکتوریا چطور شکل گرفت؟

مگان مارکل که قبل از ازدواج با شاهزاده هری، بازیگر بود و ویکتوریا بکهام، از طریق همسرهایشان با یکدیگر آشنا شدند و به دلیل علاقه مشترک شان به دنیای مد، ارتباط نزدیکتری پیدا کردند. یکی از منابع نزدیک به زوج سلطنتی دراین باره گفته:
ویکتوریا و مگان ارتباط خوبی داشتند و تا همین اواخر با هم در تماس بودند. مگان از استایل ویکتوریا خوشش می آید و تمایل زیادی داشت تا از ایده های او در زمینه مد بهره مند شود. او شیفته لباس های شیک برند ویکتوریا بکهام بود. پس منتظر باشید تا به زودی یکی از لباس های این برند را به تن کند.
در ماه می سال 2019 و با تولد پسر مگان و شاهزاده هری، ویکتوریا بکهام در توئیتی این اتفاق را به زوج سلطنتی تبریک گفته و نوشته بود:
تبریک به دوک و دوشس ساسکس؛ شاهزاده هری و مگان مارکل برای تولد پسرشان. برای هر دوی شما خوشحالم.
دوستی مگان و ویکتوریا چطور شکل گرفت؟ در سپتامبر 2019 نیز ویکتوریا بکهام از مگان مارکل به خاطر سخنرانی قدرتمندش در مراسم اهدای جوایز مد تمجید کرد و نوشت:
من از آنچه مگان مارکل در مراسم جوایز مد گفت، خیلی خوشم آمد. اینکه قبلا ظالم بودن خیلی خوب بود و حالا مهربان بودن خوب است. مهربانی همیشه در هسته قدرت دخترهاست.
اما مگان مارکل دوستی خوب و صمیمانه اش با ویکتوریا بکهام را به خاطر پارانویای خود خراب کرد. گزارش ها حکایت از آن دارد که ارتباط آنها حسابی سرد و بی روح شده است.

مگان به عروسی پسر بکام دعوت نشد

هواداران وقتی متوجه شدند که خانواده بکهام، شاهزاده هری و مگان مارکل را به جشن ازدواج پسرشان، بروکلین دعوت نکرده اند، حیرت زده شدند. البته یکی از منابع آگاه در این باره اعلام کرده که دیوید و ویکتوریا در مورد دعوت کردن یا نکردن این زوج به جشن ازدواج بروکلین خیلی فکر کردند و در نهایت ترجیح دادند تا شاهزاده ویلیام و کیت (برادر شاهزاده هری و همسرش) را به این جشن دعوت کنند. دیوید بکهام، به نسبت با شاهزاده ویلیام صمیمی تر از شاهزاده هری است. اینسایدر هم در این باره نوشت:
وابستگی و دوستی دیوید بکهام با ویلیام و کیت قدیمی و تاریخی است و آن‌ها ارتباطی بسیار قوی دارند و در نتیجه خانواده بکهام، ویلیام و کیت را به عنوان میهمانان جشن عروسی برگزیدند. همیشه حرف آن‌ها مطرح بوده و نه صحبت مگان و هری. دیوید و ویکتوریا صمیمیت خاصی با ویلیام و کیت دارند؛ چون ارتباط آن‌ها تاریخی و قدیمی است.
دوستی دیوید بکهام با شاهزاده ویلیام عمیق تر و صمیمانه‌تر است و او و همسرش ویکتوریا در سال 2011 در جشن ازدواج شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون نیز حضور داشتند. دوستی دیوید بکهام با شاهزاده ویلیام بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...