تولد دکستر جکسون جدید/ تونیو بارتون در راه بزرگان مستر المپیا ؟

تونیو بارتون ویدیویی از فیزیک کات شده خود را پیش از حضور در رقابت‌های نیویورک 2023 منتشر کرد و طرفداران برای او آرزوی موفقیت کردند.
کدخبر (184785) 03 خرداد 1402 | ساعت 23:38
1 191
تونیو بارتون ویدیویی از فیزیک کات شده خود را پیش از حضور در رقابت‌های نیویورک 2023 منتشر کرد و طرفداران برای او آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش سرخ نیوز، تونیو بارتون ملقب به «درنده» از زمانی که در رقابت‌های مستر یونیورس 2021 در جمع 10 بدنساز برتر این مسابقات قرار گرفت، سروصدای زیادی به پا کرده است. تونیو بارتون همواره در فضای مجازی، آپدیت‌های جدیدی را منتشر می‌کند و طرفداران خود در جریان پیشرفت‌های خود قرار می‌دهد. تونیو بارتون در پست اخیر خود در اینستاگرام ویدیویی از فیزیک کات شده خود را پیش از حضور در رقابت‌های نیویورک پرو 2023 منتشر کرد. طرفداران برای او آرزوی موفقیت کردند و باور داشتند که این بدنساز، قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

در این ویدیوی کوتاه، «درنده» عضلات خود را پیش از شروع تمرینات خود در باشگاه به نمایش گذاشت و فیگور های جفت بازو از جلو و زیربغل از جلو را اجرا کرد. او در کپشن این پست نوشت:
امروز، بدنم را بررسی می‌کنم!

تولد دکستر جکسون جدید/ تونیو بارتون در راه بزرگان مستر المپیا ؟ تونیو بارتون در سال 2021 با قهرمانی در دسته 212 پوند مسابقات ایندی پرو مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کرد و در همان سال در دسته 212 پوند مستر المپیا به مقام دهمی رسید. او در سال 2022 در دسته آزاد در مسابقات مقدماتی مستر المپیا شرکت کرد و در کالیفرنیا شو پرو 2022 سوم شد و در مستر المپیا 2022 حضور نداشت.

تونیو بارتون ، قهرمان نیویورک پرو 2023

نیویورک پرو 2023 یکی از مهم‌ترین رقابت‌های لیگ حرفه ای IFBB محسوب می‌شود و در تاریخ سی ام اردیبهشت ماه (بیستم می) برگزار شد. «درنده» در دسته آزاد این رقابت‌ها به قهرمانی رسید و این عنوان را از آن خود کرد. او در این استیج رقابت نزدیکی با استوارت ساترلند داشت.

فیگور های انفرادی تونیو بارتون در نیویورک پرو 2023

در جریان پیش داوری و فینال، تونیو بارتون و استوارت ساترلند نفراتی بودند در سطح بالاتری نسبت به سایرین قرار داشتند. این دو بدنساز روی استیج کاندیشن فوق‌العاده‌ای داشتند و رقابت جذاب این دو بدنساز دسته آزاد در نهایت با برتری بارتون به پایان رسید. او از حالا خود را برای حضور پرقدرت در مستر المپیا ۲۰۲۳ آماده خواهد کرد.

فیگورهای استوارت ساترلند (راست) و تونیو بارتون (چپ) در نیویورک پرو 2023

تونیو بارتون با این قهرمانی، جواز حضور در مستر المپیا را کسب کرد؛ رقابتی که در اواخر سال 2023 برگزار خواهد شد. قهرمانی او مدیون تناسب و تقارن بدن اوست و این بدنساز بزرگ، هم‌اکنون ماجراجویی جدیدی در پیش دارد. همانطور که طرفداران او حدس می‌زدند، او قهرمان این مسابقات شد و آن‌ها مشتاقانه منتظر حضور او در مستر المپیا 2023 هستند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
عالیه
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...