فیگور غیرمنتظره رونی کلمن در کنفرانس خبری مستر المپیا؛ خط و نشان به سبک پادشاه!

رونی کلمن، بدنساز افسانه‌ ای اخیرا در اینستاگرام تصویری به یاد ماندنی از خود منتشر کرده که این عکس با واکنش عجیب هوادارن اسطوره بدنسازی همراه بوده است.
کدخبر (185907) | 09 خرداد 1402 | ساعت 10:55
1 575
فیگور غیرمنتظره رونی کلمن در کنفرانس خبری مستر المپیا؛ خط و نشان به سبک پادشاه!
رونی کلمن، بدنساز افسانه‌ ای اخیرا در اینستاگرام تصویری به یاد ماندنی از خود منتشر کرده که این عکس با واکنش عجیب هوادارن اسطوره بدنسازی همراه بوده است.

به گزارش سرخ نیوز، رونی کلمن قهرمان 8 دوره مسابقات مستر المپیا اخیراً در اینستاگرام تصویری به یاد ماندنی از خود در کنفرانس مطبوعاتی مستر المپیا سال 2004 به اشتراک گذاشته است. این تصویر کلمن را در حال انجام یک فیگورگیری در همان جلسه کنفرانس خبری نشان می‌دهد؛ فیگوری که به نوعی خط و نشان کشیدن برای رقبا و نشان دهنده قدرت «پادشاه» بود. این تصویر قدیمی و نوستالژیک واکنش‌های هواداران این اسطوره بدنسازی را برانگیخت و آن‌ها به اشکال مختلف به آن واکنش نشان دادند

فیگور غیرمنتظره رونی کلمن در کنفرانس خبری مستر المپیا؛ خط و نشان به سبک پادشاه!ابراز احساسات هواداران رونی کلمن پس از انتشار عکس خاطرانگیز

بخش نظرات این پست اینستاگرامی رونی کلمن مملو شده است از نظراتی که هیکل و قدرت کلمن را تحسین می‌کنند تا آنهایی که در مورد این اسطوره ابراز احساسات کرده و هیجان خود را از دیدن این تصویر قدیمی بیان کرده‌اند. در این بین حتی افراد بزرگی از دنیای بدنسازی مانند سی تی فلچر هم به صف تمجیدکنندگان از کلمن پیوسته و نسبت به این عکس واکنش نشان داده‌اند.

در واقع عکس منتشر شده توسط این بدنساز افسانه‌ای، لحظه مهمی در زندگی حرفه‌ای او را ثبت کرده است که در زمان خودش بسیار خبرساز شد. در همان سال کلمن توانست هفتمین عنوان قهرمانی خود را در مسابقات مستر المپیا بدست آورد و به نوعی او دوران اوج خود را پشت سر می‌گذاشت.

رونی کلمن اسطوره بدنسازی

رونی کلمن قویترین بدنساز تمام تاریخ

طرفداران کلمن به این تصویر واکنش‌های مختلفی داشتند و عده‌ای به طور مشترک از او به عنوان قویترین بدنساز تمام تاریخ یاد کردند. با مشاهده واکنش‌های ابراز شده نسبت به این تصویر، می‌توان متوجه شد که «پادشاه» چه جایگاهی در دنیای بدنسازان و در میان طرفدارانش برخوردار است و تا چه اندازه مورد احترام قرار می‌گیرد.

هوادارن خطاب به رونی کلمن: هیچکس شبیه تو نیست!

تناسب اندام و عضلات بازوهای رونی کلمن در این تصویر هم واکنش‌های زیادی به همراه داشت. یکی از کاربران در مورد آن نوشته است:

این عکس دیوانه کننده است! چه کسی بازوهای بزرگتر و کات‌تر از رونی کلمن داشت؟ هیچ کس، واقعا کسی مانند او نبود.

هیکل و شرایط فیزیکی کلمن در تمام این سال‌ها بسیاری از هوادارانش را تحت تاثیر قرار داده و بسیاری از آن‌ها تحت تاثیر این بدنساز بزرگ قرار گرفته‌اند. فلکس ویلر که روزی رقیب کلمن روی صحنه مسابقات بود نیز به این تصویر واکنش نشان داده و نوشته:

ما چند نبرد جذاب با یکدیگر داشتیم.

یقینا مهیج‌ترین رقابت آنها به مستر المپیا 1999 برمی‌گردد.

رونی کلمن اسطوره بدنسازی

رونی کلمن پاداشه بدنسازی دنیا

رونی کلمن میراث ماندگاری در بدنسازی داشت و همین باعث شد طرفدارانش او را به عنوان پادشاه واقعی و همیشگی بدنسازی معرفی کنند. یکی دیگر از طرفداران او با اشاره به آن کنفرانس خبری نوستالژیک، یادآوری کرد:

آره رفیق! تو همیشه پادشاه ما خواهی بود! هیچ وقت آن کنفرانس را فراموش نکردم. سال 2004 همیشه در ذهن من باقی خواهد ماند و غیرقابل جایگزین است.

سی تی فلچر هم که به خاطر سخنرانی‌های انگیزشی‌اش شهرت دارد، با شور و شوق خاص خود به میان آمد و با نوشتن بخشی از ایک ترانه معروف، نشان داد که رونی کلمن تا چه اندازه در دنیای بدنسازی نفوذ دارد.

رونی کلمن اسطوره بدنسازی

تاریخ‌سازی رونی کلمن با فیگور چشمگیر

در حین برگزاری کنفرانس مطبوعاتی مستر المپیا در سال 2004، از رونی کلمن در مورد شایعاتی که در اخبار مبنی بر اینکه او این بار شکست می‌خورد، سوالی پرسیده شد. در پاسخ، پادشاه با قاطعیت گفت:

من در شش دوره قبلی به راحتی قهرمان نشدم. این صحنه مبارزه بدنسازی است. صحبت کردن کار سختی نیست. شما اگر دوست دارید کاری انجام دهید، من همین حالا آن کار را انجام می‌دهم.

رونی به طور غیرمنتظره‌ای از فرصت استفاده کرد و با گرفتن یک فیگور چشمگیر دربرابر دوربین رسانه‌ها، یک لحظه تاریخی را در تاریخ مستر المپیا بر جای گذاشت. کنفرانس مطبوعاتی مستر المپیا در سال 2004 نمونه‌ای درخشان از استعداد خارق العاده، روحیه تزلزل ناپذیر و توانایی رونی کلمن در خلق لحظات فراموش نشدنی است.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
این ابر انسان تکرار نشدنیه ، ❤
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...