استقلال یک نیم فصل بدون سرمربی؟

در آخرین اظهارنظرها از سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال می توان تمایل باشگاه به حفظ و ادامه همکاری با ریکاردو ساپینتو را مشاهده کرد.
کدخبر (190791) | 16 خرداد 1402 | ساعت 16:06
0 70
استقلال یک نیم فصل بدون سرمربی؟
در آخرین اظهارنظرها از سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال می توان تمایل باشگاه به حفظ و ادامه همکاری با ریکاردو ساپینتو را مشاهده کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اعلام کرده است که در حال حاضر اولویت اصلی نیمکت باشگاه مرد پرتغالی است. هرچند وضعیت خود کریمی به عنوان سرپرست مدیرعاملی چندان مستحکم نیست و ممکن است انتخاب اعضای هیات مدیره جدید چهره جدیدی را روی این صندلی داغ بنشاند. با این حال او دستکم تا یکشنبه آینده کلید اتاق مدیرعامل را در اختیار دارد و قول داده که تا پنجشنبه تکلیف سرمربی استقلال را مشخص کند: با ساپینتو و بدون او. با این وجود به نظر می رسد استقلال در صورت ادامه همکاری با ساپینتو با یک مشکل بزرگ مواجه باشد و آن محرومیت چهارماهه ای است که از ابتدای فصل آینده اعمال خواهد شد. البته که ممکن است این رای مثل خیلی آرای دیگر بشکند و با تخفیف همراه باشد اما در حال حاضر و براساس رای اعلام شده مرد پرتغالی در صورت ادامه همکاری بازی های زیادی را باید از روی سکوها تماشا کند. استقلال یک نیم فصل بدون سرمربی؟ براساس اعلام سهیل مهدی در اردیبهشت 1402 قرار است لیگ بیست و سوم از نیمه های مرداد آغاز شود. ساپینتو چهارماه از همراهی تیمش در مسابقات محروم است و اگر استقلال به طور میانگین در هر ماه چهار مسابقه برگزار کند می توان گفت این تیم باید در حدود شانزده بازی و معادل یک نیم فصل را بدون سرمربی اش بگذراند. اتفاقی که باید دید استقلالی ها با آن کنار می آیند و یا تصمیم دیگری می گیرند. موضوع مهمتر اینست که آیا کریمی می تواند تا روز پنجشنبه تکلیف نیمکت استقلال را مشخص کند یا نه؟ چرا که در غیراینصورت و با تغییر ساختاری در هیات مدیره موضوع انتخاب سرمربی نیز می تواند تبدیل به یک چالش بزرگ شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...