تمرینات ورزشی جورجینا رودریگز / حواشی نامزد رونالدو، از کن تا مادرید!

کدخبر (190880) | 17 خرداد 1402 | ساعت 06:49
0 2039
تمرینات ورزشی جورجینا رودریگز / حواشی نامزد رونالدو، از کن تا مادرید!
جورجینا رودریگز نامزد اسپانیایی- آرژانتینی کریستیانو رونالدو در حال انجام تمرینات ورزشی در کنار مربی بدنسازش دیده شده است.

به گزارش سرخ نیوز، جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو بار دیگر تصاویری را از یکی از جلسات تمرینی ورزشی اش در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. این اولین باری نیست که او چنین تصاویری را با هوادارانش به اشتراک می گذارد و چند روز پیش نیز برای اولین بار، ویدیوی کوتاهی را از تمرینات ورزشی‌اش بازتاب داده بود که با ابراز احساسات فراوانی از سوی هوادارانش روبرو شده بود. در تصاویر منتشره جورجینا را در کنار جک گومز، مربی بدنساز اختصاصی اش می بینیم و به نظر می رسد که این بانوی جوان با تمرینات مناسب ورزشی و مهارت‌هایش، روز به روز مسلط‌تر تمریناتش را دنبال می‌کند. تمرینات ورزشی جورجینا رودریگزدر هفته ها و ماه های اخیر بارها نام جورجینا در صدر اخبار قرار گرفته است؛ به ویژه بعد از انتقال کریس رونالدو از لیگ برتر جزیره به فوتبال عربستان. حالا چند ماهی هست که رونالدو و نامزدش همراه با فرزندانشان در عربستان سعودی ساکن هستند و این ستاره پرتغالی پیراهن باشگاه النصر را به تن می کند. این زوج جنجالی حالا برای سپری کردن تعطیلات تابستانی شان به اسپانیا سفر کرده اند و جورجینا جلسه تمرینی اخیرش را در مادرید و در کنار مربی اش جک گومز برگزار کرده است.

جورجینا رودریگز ؛ از کن تا مادرید

جورجینا رودریگز با حضور در جشنواره فیلم کن حسابی در کانون توجهات قرار گرفت. لباس شیک و متفاوت او که به رنگ طلایی بود حسابی جلب توجه می کرد.

او همراه با لباس متفاوت و زیبایش که یقه ای مربعی داشت، گردنبند شیکی را نیز به گردن انداخته بود که توجه همگان را به خود جلب می کرد و نور فلش دوربین های عکاسی برروی او متمرکز بود. آرایش شیک و موزون او باعث شده بود تا چشمان جورجینا بیش از پیش بدرخشند و علاوه بر گردنبند زیبایش، جواهرات متعددی را نیز استفاده کرده بود که شامل یک حلقه، چند دستبند و گوشواره هایی با سایه های طلایی و نقره ای بودند.  او در عین حال با شخصیت گرم و دوستانه اش، این فرصت را در اختیار عکاسان قرار داد تا تصاویر زیبایی از او ثبت کنند.

جدیدترین خبرهای اینفلوئنسرها:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...