چرا بین کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز فاصله افتاد؟

زمانی که پدر جورجینا درگیر بیماری بود، کریستیانو رونالدو و نامزد اسپانیایی- آرژانتینی اش برای مدتی از هم فاصله گرفتند.
کدخبر (187332) | 10 خرداد 1402 | ساعت 11:12
0 670
چرا بین کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز فاصله افتاد؟
زمانی که پدر جورجینا درگیر بیماری بود، کریستیانو رونالدو و نامزد اسپانیایی- آرژانتینی اش برای مدتی از هم فاصله گرفتند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جورجینا رودریگز نامزد اسپانیایی- آرژانتینی کریستیانو رونالدو در صحبت هایی به مرور روزهایی پرداخته که برای مدتی از کریستیانو رونالدو فاصله گرفته بود و در هنگام آشنایی شان برای مدتی، او را نمی دید. او دلیل این اتفاق را ایست قلبی ناگهانی پدر مرحومش عنوان کرده.

علت دوری جورجینا رودریگز از کریستیانو رونالدو چه بود؟

نام این مدل 29 ساله از زمانی که در سال 2016 با کریستیانو رونالدو آشنا شد، بر سر زبان ها افتاد. این زوج حالا دو فرزند مشترک دارند و زندگی آن‌ها در ماه‌ها و سال‌های اخیر به خاطر سبک زندگی مجلل شان بارها و بارها تبدیل به سوژه اصلی رسانه‌های خبری شده. کریس رونالدو جورجینا رودریگز حالا جورجینا اعلام کرده که در هنگام آشنایی با کریستیانو رونالدو، مدتی از رفت و آمد با او صرف نظر کرده بود. او بعد از آنکه پدرش در سال 2016 دچار ایست ناگهانی قلبی شد، روزهای سختی را تحمل کرد و در مستند زندگی اش به نام «من جورجینا هستم» به مرور روزهای تلخی که هفت سال پیش تجربه کرد پرداخت و در این رابطه گفت:
در آن زمان، کریستیانو بازی‌های زیادی داشت و در همان بازه زمانی، آن اتفاق تلخ برای پدرم رخ داد. من کمی غایب بودم و خیلی ناراحت بودم. یک روز ما در مراسمی با هم برخورد کردیم و کریس مرا برای شام دعوت کرد. با خودم فکر کردم که «خب، شانس من از راه رسید».
کریستیانو رونالدو هم در صحبت‌هایی اعلام کرده که آن‌ها در جریان ارتباطشان، مدتی از هم فاصله گرفته بودند. او در این باره گفته بود:
ناگهانی و به یک باره نبود. شاید چند ماهی هم طول کشید. در آن مدت ما به نوعی همدیگر را نمی دیدیم.
در نهایت و در سال 2019 بود که پدر جورجینا به دلیل مشکلات مداوم قلبی درگذشت. او قبل از مرگش به دلیل تجارت غیرقانونی مواد مخدر و خرید و فروش حشیش و کوکائین، حسابی نامش بر سرزبان‌ها بود و به خاطر همین اقدامات، چندین پرونده قضایی داشت وده سال را برای جرم قاچاق در زندان سپری کرده بود. کریس رونالدو جورجینا رودریگز

افشای جزئیات قرارداد رونالدو با النصر

مصلی المعمر، رئیس باشگاه النصر اخیرا در نشستی خبری درباره جزئیات قرارداد نجومی این باشگاه با کریستیانو رونالدو اطلاعاتی را اعلام کرد. شنیده می شود که کریس رونالدو برای حضور در این باشگاه عربستانی سالانه 173 میلیون پوند دریافت می کند. آقای المعمر در کنفرانسی خبری در این باره گفت:
قراردادی که ما با کریستیانو رونالدو امضا کردیم، تنها به عنوان یک بازیکن نیست؛ بلکه ما  حقوق تجاری او را نیز در اختیار گرفتیم که بعد از اتمام فصل جاری به جریان خواهد افتاد و تاثیر بزرگی بر بخش توریسم و مسائل مختلف خواهد داشت.
کریس رونالدو او درباره اینکه چرا زودتر از این جزئیات قرارداد رونالدو اعلام نشده بود، گفت:
به دلیل فشار و برنامه بازی‌ها، ما نتوانستیم قرارداد باشگاه النصر با کریستیانو رونالدو را اعلام کنیم.
رونالدوی 38 ساله در ژانویه سال 2023 به عنوان بازیکن آزاد از منچستریونایتد به تیم فوتبال النصر عربستان پیوست و در فصل 23-2022 یکی از ستاره های تیمش بود و تا به اینجا برای تیم جدیدش 14 گل زده است. النصر، قهرمان سال 2019  لیگ عربستان، در حال حاضر در رده دوم جدول لیگ این کشور قرار دارد و از 29 بازی خود 64 امتیاز کسب کرده و شانسی برای قهرمانی ندارد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...