آلبوم فیل گادپوری منتشر شد / فیل و سه دیس در کمتر از چند ساعت!

کدخبر (233299) | 30 دی 1402 | ساعت 15:59
0 568
آلبوم فیل گادپوری منتشر شد / فیل و سه دیس در کمتر از چند ساعت!
آلبوم فیل گادپوری در ساعات پایانی روز پنج‌شنبه 28 دی ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بعد از مدت‌ها انتظار، آلبوم فیل گادپوری در ساعات پایانی روز پنج‌شنبه 28 دی ماه 1402 منتشر شد، آلبومی با 27 ترک و حواشی فراوان.

از 27 ترک این آلبوم، 3 ترک شوتیا، کلهم و حلاله طی ماه‌های گذشته منتشر شده بود و 24 ترک جدید در اختیار مخاطبان این رپر قرار گرفت.

آلبوم جدید گادپوری در شرایطی منتشر شد که حصین، حمید صفت و شایع تنها رپرهای مهمان این آلبوم بودند و در واقع پوری 24 ترک سولو در این آلبوم قرار داده بود.

واکنش‌ها به آلبوم فیل نیز بعد از گذشت حدود یک روز جنجالی بوده و تنها ساعاتی بعد از انتشار این آلبوم، سه دیس ترک خطاب به گادپوری منتشر شد.

مجموعه بلند گادپوری ، فیل

فیل یکی از بلندترین و شاید بلندترین آلبوم رپ فارسی است، هر چند به نظر می‌رسد به زودی و با انتشار آلبومی که یانگ صادن در حال انجام دادن مراحل نهایی آن است این رکورد ارتقا خواهد یافت. فضای این آلبوم به مانند کارهای سابق گادپوری بوده و او مطابق انتظار با تعداد زیادی از آهنگ‌های هاردکور مجموعه فیل را منتشر کرده است.

ترک «گوله» که همکاری گادپوری، حمید صفت و حصین بوده و با توجه به هایپ پیشینی که روی این همکاری بوده و برند رپری چون حصین، تا این لحظه بیشترین پلی در این آلبوم را داشته است. گادپوری در این آلبوم ترکی را به پدرش تقدیم کرده و چند ترک دیگر او یادآور سینگل ترک‌هایی چون «اوراقی» به عنوان یکی از پیک‌های اولیه گادپوری در مارکت رپ فارسی بوده است.

نکته دیگری که در این آلبوم می‌توان به آن اشاره کرد، ترک پر حاشیه زاکان 2 بوده است. زاکان سینگل ترک موفقی از گادپوری بود و او در آلبوم فیل، ترک زاکان 2 را به مخاطبانش ارائه کرد، با این توضیح که متن این ترک، همان متنی است که پیش از این قرار بود در آلبوم «نسخه» هیپ هاپولوژیست و در ترکی نام «داستان» منتشر شود.

با این حال بعد از درگیری‌های این دو رپر در سال گذشته بعد از لایو جنجالی هیپ هاپولوژیست و جنجال‌هایی که سوی دیگر آن امیر تتلو بود آغاز شد و در نهایت گادپوری بعد از حواشی به وجود آمده از حضور در ترک مشترک با هیپ هاپولوژیست انصراف داد و این آغازی بود در بیف‌های سنگین این دو رپر و البته اختلافات گسترده گادپوری با سایر رپرهای نسل 4 و دوستان سابقش.

گفتنی است ترک داستان در آلبوم «نسخه» هیپ هاپولوژیست با همکاری دیگر رپر نسل چهارم، 021 کید، منتشر شد و نسخه لیک شده‌ای از آن ترک با حضور گادپوری نیز منتشر شد. 

آلبوم فیل و 3 دیس در عرض تنها چند ساعت

گادپوری مطابق انتظار در آلبوم فیل خود طعنه‌هایی به چند رپر داشته و مطابق انتظار و بلافاصله بعد از انتشار آلبوم فیل، شاهد دیس و دیس بک‌های علیه پوری بودیم که اگر او رفتاری به مانند گذشته از خود داشته باشد، در روزهای آینده باید شاهد بیف‌های هیجان انگیزی باشیم. 

اولین دیس به پوری، ترک «باطل» از شاپور بود، ترکی که در واقع نهمین ترک از بیف ملتفت و گادپوری بوده است. ترکی که به نظر می‌رسید از مدت‌ها قبل آماده بوده و اعضای گروه ملتفت با انتشار آن بلافاصله بعد از آلبوم فیل، در تلاش برای کمرنگ کردن اثر این آلبوم بوده‌اند.

دومین دیس به پوری، کفتربازی از جیدال بود. ترکی که پانچ لاینی در واکنش به آلبوم گادپوری نداشت و به نظر می‌رسید این ترک نیز با توجه به موزیک‌های قبلی پوری آماده شده بود. گادپوری و جیدال بیف مستقیم پیشینی نداشتند و گادپوری پیشتر از جیدال به عنوان «رپر فید» در یکی از ترک‌های خود یاد کرده بود.

اما سومین و مهم ترین دیس به گادپوری بعد از انتشار فیل، چشم در برابر چشم از هیپ هاپولوژیست بود. برخلاف دو دیس ترک قبلی، این ترک واکنشی به پانچ‌لاین‌های پوری در فیل بود و هیپ هاپولوژیست با رویه‌ای مشابه به خود گادپوری در بیف اولی که داشتند، دیس ترکی پر از پانچ لاین به همراه ویدئو را در کوتاه‌ترین زمان ممکن منتشر کرد، اقدامی که پوری با ترک tttpttt حدود یک سال پیش انجام داده بود و در واقع چشم در برابر چشم، ریشه در یک کینه قدیمی داشته است.

چهارمین دیس ترک به پوری نیز در آستانه انتشار کنسل شد و 021 کید به عنوان رپری که از مدت‌ها پیش با گادپوری بیف داشته، بلافاصله بعد از انتشار آلبوم پوری وعده انتشار دیس ترک داد و ساعتی بعد از انتشار آن منصرف شد.

سه دیس ترک در کمتر از ساعت علیه رپری چون گادپوری در حالت عادی از سوی او بدون پاسخ نمی‌ماند اما با گذشت بیش از یک روز، هنوز خبری از وی نشده است. او به نظر در حال آماده سازی ویدئو برای آلبوم فیل است و از نظر مارکتینگ نیز انتشار دیس بک در چنین مقطعی اقدامی علیه آلبوم بلند او خواهد بود، با این حال پوری رپری است که با دیس و دیس‌بک‌های سریع خود شناخته شده و پاسخ ندادن به این دیس ترک‌ها ممکن است برند او را خدشه‌دار کند.

برای استریم آنلاین آلبوم فیل گادپوری می‌توانید به حساب کاربری این رپر در ساندکلاد و یا کانال او در یوتیوب مراجعه کنید.

ترک لیست آلبوم فیل گادپوری منتشر شد / فیل به 27 رسید!

ترک لیست آلبوم فیل گادپوری منتشر شد / فیل به 27 رسید!

بیشتر بخوانید
27 دی 1402 | ساعت 01:26
بیشتر بخوانید
زمستان داغ رپ فارسی در راه است | از گاد پوری و فیل تا متفاوت‌ترین پیتزای سال

زمستان داغ رپ فارسی در راه است | از گاد پوری و فیل تا متفاوت‌ترین پیتزای سال

بیشتر بخوانید
23 دی 1402 | ساعت 12:53
بیشتر بخوانید
رپ بتل هیجان انگیز پوری و ملتفت ؛ خون و خون ریزی مجازی با فاصله 5 هزار کیلومتری!

رپ بتل هیجان انگیز پوری و ملتفت ؛ خون و خون ریزی مجازی با فاصله 5 هزار کیلومتری!

بیشتر بخوانید
13 دی 1402 | ساعت 13:03
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...