از رونی تا رونالدو ؛ صحنه‌های تلخی که ثبت شد، آشفتگی‌هایی که مسئولی ندارد!

کدخبر (229539) | 28 شهریور 1402 | ساعت 19:47
0 353
از رونی تا رونالدو ؛ صحنه‌های تلخی که ثبت شد، آشفتگی‌هایی که مسئولیس ندارد!
کریستیانو رونالدو امروز و بعد از بازی پرسپولیس و النصر ایران را ترک خواهد کرد و خاطرات تلخ استقبال از او از اذهان به یادگار خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، روز گذشته با ورود کاروان النصر عربستان به ایران شاهد اتفاقات عجیبی در حوالی محل اقامت این تیم عربستانی بودیم.

تجمع بیش از حد مردم مقابل هتل، آسیب‌هایی که به این هتل وارد شد، تپه‌نوردی و تعقیب اتوبوس النصر توسط مردمی که ذوق دیدار با کریستیانو رونالدو را داشتند باعث ثبت تصاویر عجیبی شد و این موضوع از روز گذشته سوژه اول رسانه‌ها بوده است.

تجربه نشان داده که مدیران این مرز و بوم در برنامه ریزی و تشریفات این چنینی حتی نزدیک به نمره قبولی نیستند و توانایی پیش‌بینی کوچک‌ترین مسائل نیز را ندارد که اگر خلاف این بود، روز گذشته شاهد رقم خوردن چنین صحنه‌هایی نبودیم.

استقبال از رونالدو ؛ ذوق مرگ نشوید آقایان!

از هفته‌ها پیش و مسجل شدن حضور رونالدو در ایران، بسیاری در تدارک ملاقات‌هایی حتی چند ثانیه‌ای با این سوپراستار پرتغالی بوده‌اند. محرومیت هواداران پرسپولیس از حضور در ورزشگاه نیز سبب شده تا تنها 27 نفر مجاز به حضور در ورزشگاه به عنوان تماشاگر باشند، با این حال تقریبا 10 برابر این تعداد، خبرنگار در ورزشگاه حضور خواهد داشت و کاملا قابل پیش بینی است که شاهد حضور چه افرادی با کارت مدیا در این بازی خواهیم بود.

از هفته‌ها قبل هم شاهد اظهارات عجیب مسئولان در این باره بودیم. به هر حال فرصتی بود برای وایرال شدن، از ماجراهای سیم کارت گرفته تا تبلغیات اپلیکیشن‌های نامحبوب ایرانی!

این پایان ماجرا نیست. از روز گذشته بسیاری با پرداخت هزینه‌های 40+ میلیون تومانی اقدام به رزرو اتاق در هتل محل اقامت النصر کرده‌اند تا حتی اگر شده چند ثانیه با چهره‌ای چون رونالدو دیدار داشته باشند. این موارد مربوط به یک درصد بهره‌مند مردم ایران از شرایط مالی و رانتی خاص است، در چنین شرایطی نباید هم به آن مردمی که پشت اتوبوس النصر می‌دویدند و تپه‌های کنار هتل را فتح کردند ایراد گرفت. مشکل از جای دیگری است.

نمی‌دانستید او محبوب‌ترین شخص جهان است؟

سی آر سون با 600 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام به طور قطع یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان است. او طرفداران متعصب زیادی در هر گوشه از جهان دارد و قابل پیش بینی است که حضور وی در هر نقطه از جهان اگر کنترل نشود باعث بروز چه صحنه‌هایی خواهد شد. راه دور نرویم، رضا درویش که مدیرعامل پرسپولیس است و اصولا باید بالای سر تیم خود باشد از روز گذشته به صورت انفرادی و خانوادگی از هر بهانه‌ای برای نزدیک شدن به اردوی النصر و رونالدو استفاده کرده، چه انتظاری از دیگران باید داشت!

توانایی نیروهای امنیتی ایرانی نیز در کنترل تجمعات نیاز به مثال زدن ندارد. اینکه چرا در چنین موقعیتی موضوع سهل گرفته شده برمی‌گردد به آن مدیرانی که یا علاقه‌مند به ثبت چنین صحنه‌هایی هستند و یا از اهمیت چنین موضوعاتی بی‌خبرند. در هر صورت عدم صلاحیت برنامه‌ریزان و تصمیم‌گیران در چنین موضوعی کاملا مشخص است.

پدیده‌ای تکراری در استقبال از بزرگان

این اولین بار نیست که در استقبال از یک چهره بین‌المللی شاهد بروز چنین اتفاقاتی بوده‌ایم. حدود 8 سال پیش و در زمان سفر رونی کلمن شاهد بروز حواشی بسیاری بودیم و این چهره سرشناس دنیای بدنسازی و فاتح 8 دوره مستر المپیا که برای حضور در چند سمینار بدنسازی و آموزش به بدنسازان ایرانی راهی ایران شده بود، در نهایت با حضور عجیب و غریب در بهشت زهرا و پس از آن یک مصاحبه عجیب و غریب تلویزیونی و بدون حضور در سمینارهای برنامه‌ریزی شده، ایران را ترک کرد.

اگر به عقب‌تر برویم، حضور تیم ملی آلمان در ایران با ثبت چنین صحنه‌هایی مواجه شده بود. بار آخر است؟ زهی خیال باطل! از همین حالا وعده دو هفته دیگر را به شما می‌دهیم، روزی که الهلال با نیمار و سایر ستارگانش برای بازی با نساجی راهی ایران خواهد شد. 

اتفاق خوبی که بالاخره رخ داد / فاطمه حمامی به دیدار کریستیانو رونالدو رفت

اتفاق خوبی که بالاخره رخ داد / فاطمه حمامی به دیدار کریستیانو رونالدو رفت

بیشتر بخوانید
28 شهریور 1402 | ساعت 18:46
بیشتر بخوانید

رونالدو در ایران، جورجینا رودریگز در فضای مجازی؛ واکنش متفاوت‌ دنیا به حضور ستاره پرتغالی در بازی پرسپولیس و النصر

رونالدو در ایران، جورجینا رودریگز در فضای مجازی؛ واکنش متفاوت‌ دنیا به حضور ستاره پرتغالی در بازی پرسپولیس و النصر

بیشتر بخوانید
28 شهریور 1402 | ساعت 18:19
بیشتر بخوانید

یک نکته آزار دهنده برای هواداران پرسپولیسی / حضور عامل محرومیت تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه!

یک نکته آزار دهنده برای هواداران پرسپولیسی / حضور عامل محرومیت تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه!

بیشتر بخوانید
28 شهریور 1402 | ساعت 16:20
بیشتر بخوانید

غیر حرفه‌ای مانند آقای مدیرعامل ؛ رضا درویش و استقبال خانوادگی از رونالدو!

غیر حرفه‌ای مانند آقای مدیرعامل ؛ رضا درویش و استقبال خانوادگی از رونالدو!

بیشتر بخوانید
28 شهریور 1402 | ساعت 16:04
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...