اگر انیمه شیطان کش : کیمتسو نو یایبا را دوست دارید این گزارش را از دست ندهید!

کدخبر (233472) | 09 بهمن 1402 | ساعت 08:00
0 132
اگر انیمه شیطان کش : کیمتسو نو یایبا را دوست دارید این گزارش را از دست ندهید!
اگرچه هنوز تاریخ خاصی برای فصل چهارم انیمه شیطان کش: کیمتسو نو یایبا (Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba) اعلام نشده، اما فصل جدید آن قرار است در بهار 2024 وارد بازار شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، انیمه شیطان کش: کیمتسو نو یایبا (Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba) کاراکتر تانجیرو جوان را دنبال میکند که در تلاش برای گرفتن انتقام خانواده و درمان خواهرش، ردای قاتل شیطان را برمیدارد.

از زمان پخش فصل اول این سریال در ایالات متحده در سال 2019، هم این سریال تلویزیونی و هم فیلم آن در بین طرفداران بین المللی انیمه جا افتادند و شیطان کش الان یک نمایش بسیار محبوب مین استریم است.

اگرچه هنوز تاریخ خاصی برای فصل چهارم این سریال اعلام نشده، اما فصل جدید آن قرار است در بهار 2024 وارد بازار شود. قسمت‌های جدید این سریال به احتمال زیاد در ماه آوریل منتشر خواهند شد، چون فصل 3 شیطان کش هم در این ماه منتشر شده بود. آخرین فصل این سریال اقتباسی از بخش تمرینات Hashira در مانگای آن خواهد بود.

اگر نمی‌توانید منتظر انتشار فصل جدید شیطان کش  باشید، فیلمی به نام To the Hashira Training هم در 23 فوریه 2024 منتشر می‌شود و به بینندگان فرصتی می‌دهد تا قسمت اول را چند ماه زودتر ببینند.

در حالی که منتظر فصل جدید این سریال هستید، میتوانید انیمه های دیگری که در این لیست پیشنهاد کرده ایم را تماشا کنید. اگر به دنبال فضای تاریک فانتزی و انیمه‌های اکشن مشابه با انیمه شیطان کش هستید، لیست زیر را ببینید تا انتخاب مناسبی را پیدا کنید.

1. Bleach

اگر به دنبال انیمه ای هستید که دوستان تان را جذب ژانر اکشن ماجراجویی انیمه ها کنید، بلیچ انتخاب خوبی است. بلیچ که از مانگای Tite Kubo اقتباس شده و 366 قسمت دارد که در آن ایچیگو دبیرستانی را در تبدیل شدن به Soul Reaper و تکامل به یک شکارچی دنبال میکند. ایچیگو باید ارواح بدخواه به نام هالو را ردیابی کند و جلوی آنها را بگیرد که روح انسانها را نبلعند.

این انیمه پر تنش، اکشن، و شخصیت محور است که انیمیشن های شارپ و طراحی شخصیت های پویایی دارد. گاهی اوقات بهترین کار همراه شدن با یک اثر کلاسیک است که برای مدت طولانی شما را درگیر کند. نکته خوب و مهم دیگر این است که آرک نهایی سریال قرار است در اکتبر 2022 از راه برسد.

2. D.Gray-Man

داستان D.Gray-Man در قرن نوزدهم ژاپن اتفاق می‌افتد و شخصیت اصلی آن، آلن واکر که مرد جوانی است را دنبال می‌کند که به سازمانی از جن‌گیران می‌پیوندد تا یاد بگیرد که از سلاح مقدسش به نام بی‌گناهی استفاده کند و با شیطان مبارزه کند. داستان با زیبایی‌شناسی استیم پانک، حول محور واکر و دیگر جنگجویان جادویی می‌چرخد که با شیاطینی معروف به آکوما می‌جنگند. شیاطینی که می‌توانند به‌طور تصادفی به مردم نفوذ کنند.

The Black Order باید با هم متحد شوند تا Millennium Earl، یک دیوانه شیطانی را که قصد استفاده از آکوما برای ریشه کن کردن نوع بشر را دارد، شکست دهند. D.Gray-Man در لبه ژانر فانتزی تاریک قرار دارد که به این معنی است که به آهستگی شما را درگیر میکند، اما اگر صبر داشته باشید، داستان سرایی و اکشنش، خود به خود ظاهر میشوند.

3. اوشیو و تورا (Ushio and Tora)

در انیمه Ushio and Tora، اوشیوی نوجوان یک سرداب مخفی در معبد پدرش کشف می‌کند و Tora، شیطانی را که توسط نیزه‌ای جادویی در زیر معبد گرفته شده را پیدا می‌کند. نیزه هیولاها و شیاطین را به معبد میکشاند و دو نفر باید از این تهدیدات ماوراء طبیعی جلوگیری کنند. این انیمه درباره یک زوج عجیب و غریب است که با رنگ‌های زنده و خشونت و طنز کافی، سریالی جذاب را ایجاد میکند.

4. اینویاشا (Inuyasha)

اگر سبک، چیزی است که شما را به سمت انیمه شیطان کش کشاند، پس Inuyasha رومیکو تاکاهاشی را ببینید. این انیمه یک داستان مهیج در مورد دختری در سن مدرسه است که به ژاپن فئودالی تحت تسلط شیاطین منتقل می شود. او با یک شیطان نیمه سگ به نام اینویاشا ملاقات میکند.

این دو به همراه گروه کوچکی از متحدان باید تکه های جواهر شکسته چهار روح را بازیابی کنند و آن را از دست بدکاران دور نگه دارند. علیرغم اینکه اینویاشا یک انیمه قدیمی است، اما همچنان شگفتی سبک است که توسط شخصیت‌های کاریزماتیک، سکانس‌های مبارزه جذاب، شخصیت‌های گیرا و داستان سرایی قوی تثبیت شده است.

5. شکارچی x شکارچی (Hunter x Hunter)

هرچقدر بگوییم که انیمه Hunter x Hunter یکی از بهترین انیمه های اکشن شونن است، باز هم کم است. این انیمه، یانگ گون را دنبال میکند که او به دنبال پیدا کردن پدر گمشده اش است. در طول راه، او دوستان جدیدی پیدا میکند، وارد یک تورنمنت هنرهای رزمی میشود و با موجودات هیولایی روبرو میشود. این انیمه یک داستان آشنا دارد که توجه شما را به خودش جلب می‌کند، اما عمق شخصیت، لحن تیره‌تر، قوس داستانی جذاب و پیچیده‌تر، و سکانس‌های اکشن پویا، چیزهایی است که واقعاً همه داستان را به خوبی گرد هم می آورد.

6. سری سرنوشت (Fate Series)

اگرچه Fate/Zero و Fate/Stay Night حول یک نبرد جادویی معروف به جنگ جام مقدس میچرخد، تماشای قهرمانان افسانه‌ای که با یکدیگر دوئل می‌کنند، باعث شده که این انیمه اکشن، یک انتخاب عالی برای راضی کردن علاقه‌مندان به شیطان کش باشد. این انیمه از نظر سبکی منحصر به فرد است و بهترین نمایش را از فانتزی تاریک وحشیانه ارائه میکند.

7. کلیمور (Claymore)

کلیمور که بر اساس مانگای نوریهیرو یاگی به همین نام است، کلر، یک هیبرید کلیمور که نیمه انسان، نیمه یوما است را دنبال میکند. او به نمایندگی از سازمانی برای بقای نوع بشر با شیاطین تغییر شکل دهنده معروف به یوما مبارزه میکند. این سریال انتقام‌جویانه غافلگیری های کمی دارد که تضمین میکند که با احساسات قوی تری روبرو خواهید شد.

 

8.  Blue Exorcist

این فانتزی تاریک بر روی دو برادر به نام‌های رین اوکومورا و یوکیو متمرکز است که در یک آکادمی مخفی برای غلبه بر شیاطین آموزش میبینند. دوقلوها متوجه میشوند که پسران یک مادر انسان و یک پدر شیطان هستند و اینکه رین، وارث قدرت های شیطان است. حالا اگر این یک معضل، به اندازه کافی برای ساخت یک سری انیمیشن پویا پیچیده نیست، پس هیچ چیز دیگری هم نمیتواند باشد. انیمیشن عالی و داستان جذاب این انیمه باعث شده که آن را در لیست انیمه هایی که باید حتما ببینید، قرار دهیم.

9. نینجا اسکرول (Ninja Scroll)

انیمه نینجا اسکرول شخصیت جوبی را دنبال میکند که بعد از اینکه مجبور میشود کل قبیله جنگجوی خودش را بکشد، تبدیل به یک قاتل بی هدف میشود. جوبی در حالی که در حال پرسه زدن است، از سازمانی متشکل از نینجاهای شیطانی به نام شیاطین کیمون عبور می‌کند که قصد سرنگونی دولت را دارند.

حالا فقط این جوبی و یک جاسوس شوگون به نام داکوان هستند که میتوانند در برابر سلطه جهانی بایستند. نینجا اسکرول به نویسندگی و کارگردانی یوشیاکی کاواجیری، یک کلاسیک جاودانه است که بهترین انیمه‌های بی‌رحمانه و پرخاشگرانه دهه 90 را به ارمغان می‌آورد. تماشای آن تقریباً اجباری است. بدون نینجا اسکرول، خط داستانی پیچیده و ترکیبی از تکنیک های انیمیشن که شیطان کش را تا این حد اعتیاد آور میکند، وجود نداشت. اما به خاطر داشته باشید که مخاطبان مورد نظر Ninja Scroll بزرگسالان هستند.

10. Berserk

برسرک بر اساس مانگای کنتارو میورا به همین نام، یک مجموعه انیمه بیست و پنج قسمتی (1997) است که درباره گاتز، یک شمشیرزن ماهر و تنها و گریفیث، رهبر مزدوران گروه «باند هاوک» است. آنها به هم میپیوندند و به عنوان یک گروه جنگی بی بدیل، در نبردها پیروز میشوند. اما درگیری بین آنها باعث میشود که گاتز، هاکس را ترک کند و باعث زنجیره ای از حوادث میشود که منجر به رویارویی با خدایان میشود که به قیمت یک چشم و بازوی او تمام میشود. گاتز زنده میماند. او بعد از این اتفاق به عنوان شمشیرزن سیاه شناخته میشود و برای انتقام از دست خدا و حواریونشان به راه میافتد. 

Berserk برای افرادی که طاقت خشونت ندارند طراحی نشده و همه موضوعات آن مختص بزرگسالان هستند. این انیمه کلاسیک از آزمون زمان سر بلند بیرون آمده و بسیاری از موضوعاتی که شیطان کش را به یک فانتزی تاریک باورنکردنی تبدیل میکند، ابداع کرده است.

شیدا مقصودلو کیست ؟/ خانم بازیگر جوان، همسر ژوزه مورایس

شیدا مقصودلو کیست ؟/ خانم بازیگر جوان، همسر ژوزه مورایس

بیشتر بخوانید
23 دی 1402 | ساعت 16:36
بیشتر بخوانید
امبر هرد باعث شکست قسمت دوم فیلم aquaman شد؟

امبر هرد باعث شکست قسمت دوم فیلم aquaman شد؟

بیشتر بخوانید
06 دی 1402 | ساعت 15:29
بیشتر بخوانید
تیموتی شالامی جذاب ترین مرد سال 2023

تیموتی شالامی جذاب ترین مرد سال 2023

بیشتر بخوانید
12 دی 1402 | ساعت 15:07
بیشتر بخوانید
عجیب‌ ترین هدایای کریسمسی سلبریتی‌ ها؛ از ددپول نمدی تا رولزرویس 300 هزار پوندی!

عجیب‌ ترین هدایای کریسمسی سلبریتی‌ ها؛ از ددپول نمدی تا رولزرویس 300 هزار پوندی!

بیشتر بخوانید
04 دی 1402 | ساعت 00:21
بیشتر بخوانید
سریال گناه فرشته | وکالت شهاب حسینی برای یک فرشته قاتل، جدیدترین محصول شبکه نمایش خانگی + ویدئو

سریال گناه فرشته | وکالت شهاب حسینی برای یک فرشته قاتل، جدیدترین محصول شبکه نمایش خانگی + ویدئو

بیشتر بخوانید
29 آذر 1402 | ساعت 13:21
بیشتر بخوانید
واکنش تند اوزیل به لئوناردو دی کاپریو ؛ معلوم است که نباید آرسنال با سن بیش از 25 سال را بشناسی!

واکنش تند اوزیل به لئوناردو دی کاپریو ؛ معلوم است که نباید آرسنال با سن بیش از 25 سال را بشناسی!

بیشتر بخوانید
28 آذر 1402 | ساعت 01:00
بیشتر بخوانید
داستان عاشقانه آیشواریا و سلمان خان که پرفروش‌ ترین فیلم‌ های سینمای هند را رقم زد

داستان عاشقانه آیشواریا و سلمان خان که پرفروش‌ ترین فیلم‌ های سینمای هند را رقم زد

بیشتر بخوانید
26 آذر 1402 | ساعت 11:46
بیشتر بخوانید
دواین جانسون در نقش یک مبارز سابق UFC برای نتفلیکس بازی می‌ کند

دواین جانسون در نقش یک مبارز سابق UFC برای نتفلیکس بازی می‌ کند

بیشتر بخوانید
25 آذر 1402 | ساعت 00:19
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...