بازدید 200 میلیونی از پست ترامپ در X

کدخبر (229156) | 25 شهریور 1402 | ساعت 02:32
0 283
بازدید 200 میلیونی از پست ترامپ در X
ایلان ماسک اعلام کرد که اولین پست دونالد ترامپ در شبکه اجتماعی X ده میلیون بازدید در ساعت داشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دونالد ترامپ یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های ایالات متحده آمریکا بوده است. علیرغم اینکه او رئیس جمهور سابق این کشور بوده، شیطنت‌های او همیشه به ایجاد فضای دو قطبی بین مردم منجر شده است.

ترامپ اخیراً به اتهام «دخالت در انتخابات» متهم و بازداشت شد و عکس‌های او به صورت آنلاین منتشر شد. با این حال، دونالد ترامپ از این موقعیت برای انتشار این عکس در حساب کاربریش در X استفاده کرد و اولین پستش را بعد از لغو ممنوعیتش ثبت کرد.

حساب کاربری او قبلاً و در جریان انتخابات ریاست جمهوری 2020 از این پلتفرم حذف شده بود. در نهایت، سال گذشته حساب کاربری‌اش توسط ایلان ماسک که شرکت توئیتر را خرید، فعال شد. پست دونالد ترامپ به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و تقریباً 200 میلیون بازدیدکننده داشت. ماسک، صاحب پلتفرم X (توئیتر سابق)، در مورد این پست نظر داد و آمار چشمگیر بازدیدش را اعلام کرد. این میلیاردر که از طرفداران حزب جمهوری‌خواه است، نوشت:

این تصویر تقریباً 10 میلیون بار در ساعت دیده شده.

با وجود اتهاماتی که به ترامپ وارد شده، او یکی از نامزدهای اصلی انتخابات سال آینده است و قصد دارد که دوباره رئیس جمهور ایالات متحده شود. آخرین بار، ترامپ به دنبال انتقادهایی که از مدیریت او در مقابل همه‌گیری کووید می‌شد، عنوانش را به جو بایدن از دست داد. این مرد 77 ساله از طرف چندین شرکت معتبر از جمله WWE حمایت شده است. درواقع، وینس مک ماهون در سال‌های 2007 و 2009 حدود 5 میلیون دلار به عنوان هزینه‌های ثبت نشده به بنیاد دونالد ترامپ پرداخت کرد. ترامپ در مناسبت‌های مختلف از این شرکت حمایت کرده و این موضوع باعث شده که او در سال 2013 به تالار مشاهیر راه پیدا کند.

بازدید 200 میلیونی از پست ترامپ در X

رابطه WWE و دونالد ترامپ

دونالد ترامپ در سال 2013 در بخش سلبریتی به تالار مشاهیر دبلیو دبلیو ای راه یافت. طرفداران همیشه در مورد حمایت‌های رئیس جمهور سابق ایالات متحده از این شرکت متعجب بودهاند. این حمایت‌ها، اول بار در رسلمنیا چهارم شروع شد، جایی که ترامپ دوستی خود را با وینس مک ماهون شروع کرد. این مراسم در پلازای ترامپ در آتلانتیک سیتی، نیوجرسی برگزار شد. از آن زمان، او هرازگاهی در تلویزیون دبلیو دبلیو ای ظاهر شده و وینس و لیندا مک ماهون از سال 2004 تا 2014 اهداکنندگان اصلی بنیاد او بوده‌اند.

در رسلمنیا 23، هر دو نفر در مسابقه نبرد میلیاردرها حضور داشتند. در این رویداد، وینس به خاطر شکست اوماگا توسط بابی لشلی، مجبور شد سر خود را بتراشد. حضور این مرد 77 ساله به رویداد آن سال کمک کرد تا رکورد بالاترین نرخ فروش در آن زمان را بشکند. در سال 2016، زمانی که دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد، شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه این کمپانی دستوری برای جلوگیری از صحبت کردن کارمنداش بر ضد ترامپ صادر کرده تا از اظهار نظر منفی عمومی در مورد او جلوگیری کند.

آخرین اخبار چهره های سیاست

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...