ستاره های تخریب شده در پیاده روی مشاهیر هالیوود؛ از دونالد ترامپ تا ماریا کری!

کدخبر (228123) | 18 شهریور 1402 | ساعت 16:10
0 232
ستاره های تخریب شده در پیاده روی مشاهیر هالیوود؛ از دونالد ترامپ تا ماریا کری!
برخی از سلبریتی‌ها، ستاره‌هایی که در پیاده‌روی مشاهیر بدست آورده بودند، توسط افرادی، خراب شده‌اند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پیاده‌روی مشاهیر هالیوود سال‌هاست که با دادن ستاره به افراد سرشناس صنعت سرگرمی ادای احترام می‌کند و نامشان را در تاریخ ثبت می‌کند. گرفتن ستاره در این بنای تاریخی، برای هنرمندان و سلبریتی‌ها دستاورد بزرگی است و نشانه‌ای از شهرت آن‌هاست. مارک آنتونی در تاریخ 7 سپتامبر، 2762 مین ستاره را در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود گرفت و به جمع سلبریتی‌های این پیاده‌رو پیوست. همسر آنتونی، نادیا فریرا و دو پسرش کریستین 22 ساله و رایان مونیز 20 ساله که از ازدواج قبلیش با دایانارا تورس دارد، در این مراسم حضور داشتند. خواننده آهنگ «Vivir Mi Vida» در سخنرانی‌اش گفت که بسیار هیجان‌زده و مفتخر است. آنتونی در ادامه از هواداران، تیم و فرزندانش تشکر کرد. او گفت:

می‌خواهم از افرادی که به من ایمان داشتند، پسرخوانده‌ام، بچه‌هایم که دیگر کوچک نیستند، بچه‌ام، دوستان زیبایم، همسرم و تیمم تشکر می‌کنم. و از افرادی که به هرروز من را به مردی تبدیل می‌کنند که هستم.

قبل از سخنرانی خواننده «I Need to Know»، دیوید بکهام، ستاره فوتبال و دوست قدیمی مارک او را سورپرایز کرد. دیوید بکهام سخنران مهمان این مراسم بود و گفت که 20 سال پیش و وقتی که برای اولین بار آنتونی را ملاقات کرده، خیلی ذوق‌زده شده بود. او گفت که در راه انجام بازی‌های رئال مادرید، به موسیقی آنتونی گوش می‌داده است. بکهام با اشاره به ویکتوریا بکهام به شوخی گفت:

من الان کمی شبیه او (آنتونی) لباس می‌پوشم. من سالسا را فقط بخاطر یک مرد یاد گرفتم، اما لطفاً به همسرم نگویید. اما وقتی همدیگر را دیدیم، بلافاصله ارتباط خاصی بینمان برقرار شد. می‌دانستم که دوستی برای کل زندگی‌ام خواهم داشت.

با اینکه داشتن ستاره در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود برای هر فردی افتخار است، عده‌ای هستند که فکر می‌کنند برخی از این سلبریتی‌ها نباید در این اثر تاریخی، ستاره داشته باشند و این عقیده را با خراب کردن یا دزیدن ستاره آن‌ها نشان می‌دهند. در طول سال‌ها، ستاره‌های زیادی در این پیاده‌رو مخدوش شده و یا به سرقت رفته‌اند. اما کدام افراد مشهور بیشتر مورد هدف خرابکاران قرار گرفته‌اند؟

1. دونالد ترامپ

در سال 2007، دونالد ترامپ بخاطر برنامه تلویزیونی The Apprentice در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود، ستاره گرفت. در آن زمان، این تاجر معروف هنوز نامزد ریاست جمهوری نشده بود. تقریباً یک دهه بعد، ترامپ به یک چهره عمومی جنجالی تبدیل شد و ستاره‌اش بارها تخریب شد. در سال 2016، یک علامت قطع صدا روی ستاره او کشیده شد. یک بار دیگر هم روی ستاره ترامپ در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود یک صلیب شکسته کشیده شد. در خرابکاری دیگری هم که در تصویر مشخص است، مردی ستاره او را با پتک و کلنگ تخریب کرد. حتی جورج لوپز، کمدین آمریکایی هم تظاهر به ادرار کردن روی ستاره دونالد ترامپ کرد. او تنها کسی نبود که این کار را کرد. در واقع، بعضی از افراد به سگ‌های خود اجازه می‌دهند که روی ستاره ترامپ ادرار کنند. ستاره دونالد ترامپ نه تنها با رنگ و ادرار مخدوش شده، بلکه از آن برای برگزاری تظاهرات هم استفاده شده است. به عنوان مثال، در ژوئن 2017، ستاره ترامپ با برچسب‌هایی رژه افتخار پوشانده شد. بعضی افراد هم کمپینی برای حذف ستاره ترامپ آغاز کردند. اما با وجود اینکه بیش از 40000 نفر این درخواست را امضا کردند، اتاق بازرگانی هالیوود ستاره او را حذف نکرد چون این ستاره‌ها بخشی از بافت تاریخی پیاده‌روی مشاهیر هالیوود در نظر گرفته می‌شوند. همانطور که قبلاً اشاره شد، مردی به نام جیمز اوتیس به دلیل تخریب ستاره دونالد ترامپ با کلنگ در سال 2016 به خرابکاری متهم شد. اوتیس ادعا کرد که او قصد داشته این قطعات برنجی را به حراج بگذارد تا برای زنانی که ترامپ را به تجاوز جنسی متهم کرده بودند، پول جمع کند. ستارهای که اوتیس تخریب کرد، بازسازی شد، اما در جولای 2018، مردی به نام آستین کلی دوباره آن را تخریب کرد. کلی خود را به پلیس تحویل داد. او هم مثل اوتیس به وندالیسم محکوم شد. وثیقه آستین کلی 20000 دلار آمریکا تعیین شد که بیشتر از مبلغ وثیقه اوتیس بود. اوتیس تصمیم گرفت وارد عمل شود و وثیقه کلی را پرداخت کند. خود اوتیس به سه سال حبس مشروط، کمی کمتر از 5000 دلار برای خسارت و 20 روز خدمات اجتماعی محکوم شده بود. در آوریل 2021، ستاره دونالد ترامپ به پیاده‌روی مشاهیر برگشت. این اتفاق بعد از آن بود که این ستاره دوباره در سال 2020 تخریب شده بود. اما این بار مردی که لباس هالک را بر تن کرده بود، آن را تخریب کرد.

2. مایکل جکسون

در واقع دو ستاره با نام مایکل جکسون در پیاده‌روی مشاهیر وجود دارد. یک ستاره که نماد رکورد دارد، برای بزرگداشت خواننده مشهور فقید است و دیگری که نماد میکروفون دارد، متعلق به مایکل جکسونی است که مجری رادیو بوده است. به نظر می‌رسد خرابکاران دو مایکل را با هم اشتباه می‌گیرند چون در سال 2018 ستاره مجری رادیو با اسپری رنگ تخریب شد ولی قصد تخریبگر، رنگ کردن ستاره پادشاه پاپ بوده است. با این حال، قبلاً و در سال 1994 ستاره این خواننده هم با گرافیتی مخدوش شده بود. دختر مایکل جکسون (خواننده) خودش شخصاً ستاره مجری رادیو را تمیز کرد. او گفت:

برای من یک نام، یک نام است و من نمی‌توانستم فقط در مورد این اتفاق بشنوم و خودم آن را نبینم.

3. مری کیت و اشلی اولسن

دوقلوهای اولسن در دهه 2000 بسیار محبوب بودند و در سال 2004 ستاره خود را در پیاده‌روی مشاهیر دریافت کردند. اما وقتی که آن‌ها با لباس خز دیده شدند، گروه‌های فعال حقوق حیوانات، ستاره آن‌ها را با عبارت «دیوانگان خز» تخریب کردند. گرچه PETA هرگونه دخالت در تخریب ستاره خواهران اولسن را رد می‌کند.

4. شارون استون

شارون استون که در سال 1995 ستاره‌اش را دریافت کرد هم به دلیل پوشیدن لباس‌های خز مورد انتقاد قرار گرفته است. ستاره این بازیگر زن با پیام «دیوانه خز پیر» تخریب شد.

5. بیل کازبی

بیل کازبی ستاره‌اش را در سال 1977 دریافت کرد، اما شهرت این بازیگر و کمدین پس از اتهامات تجاوز جنسی و زندانی شدنش از بین رفت. فردی روی ستاره کازبی نوشت «متجاوز».

6. باب مارلی

اسطوره جامائیکایی موسیقی رگی بعد از مرگش و در سال 2001 در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود، ستاره دریافت کرد. اما در سال 2017، ستاره باب مارلی به دلایل نامعلومی تخریب شد. کاشی این ستاره توسط پتک آسیب دیده بود که هزینه تعمیر آن 3000 دلار آمریکا شد. تا به امروز انگیزه و عامل یا عاملان این تخریب مشخص نیست.

7. سوفیا ورگارا

این بازیگر کلمبیایی - آمریکایی در سال 2015 در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ستاره گرفت. اما تصمیم ورگارا برای فریز کردن جنین‌هایش، باعث ایجاد اختلاف در میان افرادی شد که با ستاره سریال خانواده مدرن موافق نبودند. بعضی از اینکه این بازیگر تصمیم به فریز کردن جنین‌هایش گرفته ناراحت شدند. به همین دلیل، فردی هشتگ #embryodefense را روی ستاره او کشید.

8. هری هودینی

ستاره این شعبده‌باز معروف در سال 1975 رونمایی شد. در شب هالووین سال 2000 شکافی روی این ستاره ظاهر شد و کسی قصد تخریب آن را داشت.

9. جان لنون

از زمانی که بیتل در سال 1988 ستاره خود را دریافت کرد، مردم روی این ستاره تصاویر زیادی کشیده‌اند. به عنوان مثال می‌توان به شکل‌های قارچ و صورتک خندانی اشاره کرد که روی ستاره او کشیده شده‌اند. اما بعضی هم از روش کلاسیک «(اسم) اینجا بود» برای تخریب این ستاره استفاده کرده‌اند.

10. اد مک ماهون

چند ساعت پس از مرگ این ستاره تلویزیونی در سال 2009، یک ماده سیاه شبیه به قیر یا رنگ روی ستاره هالیوود او ظاهر شد و روزنامه‌هایی در بالای آن قرار گرفتند. این ستاره به سرعت تمیز شد اما اینکه آیا این اتفاق، تصادفی بوده یا خرابکاری تا الان مشخص نیست.

11. جیمز استوارت و کرک داگلاس

در سال 2000، ستاره‌های دو اسطوره هالیوود، جیمز استوارت و کرک داگلاس ناپدید شدند. این ستارگان که هر کدام حدود 130 کیلوگرم وزن داشتند، برای انجام یک پروژه ساختمانی، به طور موقت در مکان دیگری قرار گرفته بودند. خوشبختانه پلیس موفق شد ستاره‌ها را پیدا کند، هر چند آن‌ها آسیب دیده بودند.

12. جین اتری

خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و اجرا کننده رودئو، ستاره بزرگی در صنعت سرگرمی بود. در واقع، اتری تنها کسی است که در هر پنج دسته فیلم، تلویزیون، موسیقی، رادیو و برنامه زنده، ستاره دریافت کرده است. قبلاً یک بار یکی از ستاره‌های او را دزدیده شده است.

13. ماریا کری

این خواننده مشهور برای قدردانی از دستاوردهای حرفه‌ایش در 5 آگوست 2015 در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ستاره گرفت. اما پس از اجرای ضعیف ماریا کری در میدان تایمز در شب سال نو، علامت سؤالی روی ستاره این خواننده کشیده شد. ممکن است دلیل این کار زیر سؤال بردن لیاقت او برای دریافت ستاره باشد.

14. گریگوری پک

در سال 2005، ستاره بازیگر محبوب گریگوری از جا کنده و دزدیده شد. افرادی که از اره بتونی برای برداشتن این ستاره استفاده کردند، هرگز دستگیر نشدند. آخرین اخبار چهره های اینفلوئنسر

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...