یک احتمال جذاب ؛ حبیب نورماگومدوف بازمی‌گردد؟

کدخبر (230174) | 13 مهر 1402 | ساعت 19:41
0 251
بازگشت نورماگومدوف؟!
در ابتدای سال 2023 بود که حبیب نورماگومدوف اعلام کرد به طور کامل از دنیای ام ام ای فاصله خواهد گرفت و نه دیگر در سمت ریاست سازمان Eagle FC خواهد بود و نه مربی مبارزانی مثل اسلام ماخاچف ، عثمان نورماگومدوف و ... . ولی گویااو برای دوست صمیمیش اسلام استثنا قائل شده و برای مدتی در کنار او خواهد بود .

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، اسلام ماخاچف برای دفاع از عنوان قهرمانی سبک وزن سازمان UFC در رویداد UFC 294 در تاریخ 21 اکتبر به مصاف چارلز اولیویرا خواهد رفت. سال گذشته که برای اولین بار این دو نفر به مصاف یکدیگر رفتند ، حبیب مربی اسلام بود و در کنار قفس حضور داشت اما این بار فقط برای مدتی در تمرینات نهایی او حاضر خواهد شد.

اسلام ماخاچف در مصاحبه اخیرش با ESPN در این باره گفته:

اون داره به آمریکا میاد و قراره باهامون تمرین کنه . اون قرار نیست در روز مبارزه حضور داشته باشه ، فقط اینجا خواهد بود که کمک کنه . نمیدونم در روز مبارزه کجا خواهد بود ولی میدونم 2 هفته ی آتی در کنار من و تیم هست.

عثمان نورماگومدوف قهرمان سبک وزن سازمان بلاتور و پسر عموی حبیب نورماگومدوف در مورد تاثیر حضور حبیب در تمرینات گفته که انگار یک کوه پشت سر تو قرار داره و حبیب مجبورت میکنه که سخت‌تر از همیشه تمرین کنی.

بازگشت نورماگومدوف؟!

نظر اسلام ماخاچف درباره تمرین با حبیب نورماگومدوف

اسلام ماخاچف در مورد تمرین با حبیب گفت:

دلم تنگ شده واسه روزایی که با همدیگه تمرین میکردیم. ولی وقتی که یکی دو سال پیش اون مربیمون شد ، خیلی مارو تحت فشار قرار میداد . در حدی که مثلا ما 10 راند اسپارینگ میکردیم . بعد از 1 ساعت و نیم تازه اون میگفت: اوکی حالا 5 راند تمرین گرپلینگ انجام بدید. ما زمانی که با هم تمرین میکردیم هیچوقت در این حد تمرینات سخت نداشتیم ولی حالا که مربی شده بود و کمتر خسته می‌شد، میرفت لباسش رو عوض میکرد و 5 راند تمرین گرپلینگ انجام میدادیم و گلاویز میشدیم . بعدش تمرینات شنا ، پلانک و کلی چیزای دیگه انجام می‌دادیم.

ضرایب سایت‌های شرطبندی در حالت عادی هم با اختلاف نسبتا زیادی به سود پیروزی اسلام ماخاچف در مقابل چارلز اولیویرا بود و حالا قطعا با حضور حبیب نورماگومدوف و تاثیر بسیار زیاد او ، این احتمال بیشتر هم خواهد شد. حبیب نورماگومدوف نشان داده است که چه به عنوان مبارز و چه به عنوان مربی نتیجه میگیرد؛ چرا که سختکوشی و نظم فوق العاده زیاد جزو اولویت های اصلی او در زندگی و کارش است.

واکنش اسلام ماخاچف به ادعاهای چارلز اولیویرا : «تقصیر من نیست !»

واکنش اسلام ماخاچف به ادعاهای چارلز اولیویرا : «تقصیر من نیست !»

بیشتر بخوانید
13 مهر 1402 | ساعت 15:09
بیشتر بخوانید
الکساندر ولکانوفسکی و پیش بینی جذاب از مبارزه اسلام ماخاچف و چارلز اولیویرا

الکساندر ولکانوفسکی و پیش بینی جذاب از مبارزه اسلام ماخاچف و چارلز اولیویرا

بیشتر بخوانید
13 مهر 1402 | ساعت 15:07
بیشتر بخوانید
پیام آلجامین استرلینگ به شان اومالی: از مدعیان اصلی فرار نکن

پیام آلجامین استرلینگ به شان اومالی: از مدعیان اصلی فرار نکن

بیشتر بخوانید
13 مهر 1402 | ساعت 10:13
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...