مبارزه دوباره اسلام ماخاچف مقابل چارلز اولیویرا ؛ جنگی که اجتناب ناپذیر است

کدخبر (197193) | 31 خرداد 1402 | ساعت 08:23
0 813
مبارزه دوباره اسلام ماخاچف مقابل چارلز اولیویرا ؛ جنگی که اجتناب ناپذیر است
چارلز اولیویرا پس از بنیل داریوش، به سراغ اسلام ماخاچف خواهد رفت.

به گزارش سرخ نیوز، به نظر می‌رسد چارلز اولیویرا باید یکبار دیگر با اسلام ماخاچف مواجه شود. این مبارز برزیلی در UFC 289 موفق شد میراث خود را بیش از گذشته ماندگار کند و با برتری مقابل بنیل داریوش، به بیستمین برد دوران حرفه‌ای خود رسید. اولیویرا توانست داریوش را در همان راند اول شکست دهد تا رکوردهایش را بهبود دهد.

حالا به نظر می‌رسد او برای بازپس‌گیری کمربند قهرمانی دسته سبک‌وزن می‌بایست به مصاف اسلام ماخاچف برود. دانا وایت رئیس UFC هم این موضوع را تایید کرده و عنوان کرده است که این دو مبارز باید یکبار دیگر مقابل هم قرار بگیرند. در واقع این دومین شانس اولیویرا برای شکست دادن حریف داغستانی‌اش خواهد بود.

حالا با بر جای گذاشتن یک عملکرد فوق العاده مقابل بنیل داریوش، بسیاری از طرفداران اولیویرا امیدوارند که در این مصاف دوباره او بتواند عنوان قهرمانی خود را پس بگیرد.

دانا وایت در مورد احتمال رویارویی چارلز اولیویرا و اسلام ماخاچف می‌گوید:

این مبارزه کاملا منطقی است. بیایید خودمان را گول نزنیم. این مبارزه ای است که باید اتفاق بیفتد و من برای دیدن دوباره آن هیجان زده هستم.

دانا وایت با اشاره به عملکرد چارلز اولیویرا در سال‌های گذشته، گفته است:

او یک مبارز کاملا متفاوت است. ببینید او از سال 2016 تا به امروز چه عملکردی داشته است. آنچه که او در سال های گذشته انجام داده باورنکردنی بوده است. کاری که او انجام داده، شگفت انگیز است. من مشتاقم که او و اسلام دوباره با هم بجنگند.

چارلز اولیویرا به دنبال قهرمانی برابر اسلام ماخاچف است

اولیویرا پیش از این در UFC 280 برای قهرمانی دسته سبک وزن که در آن زمان خالی بود، با ماخاچف روبرو شد. پیش از آن اولیویرا با شکست مقابل جاستین گیجی این عنوان را از دست داده بود. با این حال او با سابمیشن در راند دوم شکست خورد. از همان زمان که اولیویرا شکست خورد، او به هوادارانش این وعده را داد که برخواهد گشت و انتقام این شکست را می‌گیرد. او به هواداران اطمینان داد که اگر فرصتی پیدا کند، بازی برگشت بسیار متفاوت خواهد بود. البته، وایت اذعان داشت که بسیاری از چیزها مانند آسیب‌های احتمالی، جدول زمانی و نظر ماخاچف در برگزاری این مبارزه تاثیرگذار هستند:

چیزهای زیادی برای مبارزه بعدی در نظر گرفته می شود. من نمی‌دانم اولیویرا پس از مبارزه مقابل بنیل داریوش چه شرایطی داشته است و نمی‌دانم کجاست. او برنامه‌های خودش را برای تابستان دارد و قطعا فهرست عواملی که در برگزاری این مبارزه نقش دارند، بلند بالا است. اما من فقط همین جا به شما می‌گویم، در حال حاضر این مبارزه‌ای است که دوست دارم دوباره ببینم.

مبارزه دوباره اسلام ماخاچف مقابل چارلز اولیویرا ؛ جنگی که اجتناب ناپذیر است از طرف دیگر در حالی که UFC 289 یک بازگشت پیروزمندانه برای اولیویرا بود، اما احتمالا این رویداد برای حریفش چیزی شبیه به یک کابوس بود. داریوش که تا پیش از آن در 8 مبارزه متوالی پیروز شده بود، برای رسیدن به مبارزه قهرمانی فقط به یک برد دیگر نیاز داشت اما همه این نقشه‌ها در 4 دقیقه و 10 ثانیه از بین رفت. دانا وایت درباره بنیل داریوش گفته است:

او مدت‌ها منتظر چنین فرصتی بود. هنوز مشخص نیست بنیل چه برنامه‌ای برای آینده دارد. این پسر احتمالاً دلخراش‌ترین باخت را در تمام دوران حرفه‌ای خود تجربه کرده است.. بنابراین چیزهای زیادی وجود دارد که باید از نظر ذهنی، احساسی و هر چیز دیگری با آنها کنار بیاید.

جدیدترین اخبار ورزش MMA:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...