بازی ایران مقابل فلسطین از دریچه آمار

کدخبر (233109) | 23 دی 1402 | ساعت 11:24
0 80
بازی ایران مقابل فلسطین از دریچه آمار
نخستین بازی ایران در جام ملت های آسیا 2023، فردا مقابل تیم ملی فلسطین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دو تیم ملی فوتبال ایران و فلسطین در گروه C جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قطر روز یکشنبه به مصاف هم خواهند رفت. ایران به دنبال چهارمین عنوان قهرمانی است  و فلسطین مصمم است رقابت‌ها را با قدرت آغاز کند.

بار اول

این اولین دیدار ایران و فلسطین در جام ملت های آسیا است. آخرین باری که تیم ملی برای اولین بار با یک تیم در جام‌ملت‌ها روبرو شد دوره قبلی مقابل ویتنام بود که با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد.

بدون برد

فلسطین هنوز نتوانسته است در جام ملت‌های آسیا به پیروزی دست پیدا کند. این تیم در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ بدون برد رقابت‌ها را ترک کرد (۲ تساوی و ۴ شکست). این سومین حضور تیم ملی فوتبال فلسطین در این رقابت هاست.

بی رقیب

ایران در ۲۰ بازی اخیر خود در مرحله گروهی شکست نخورده است و به (۱۵ برد و ۵ تساوی) رسیده است. در واقع، آخرین باری که آنها در بازی افتتاحیه این رقابت ها شکست خوردند، باخت ۲ بر یک به عراق در سال ۱۹۹۶ بود. 
 
زوج فوق العاده

هیچ بازیکنی در سال ۲۰۱۹ بیش از زوج خط حمله ایران متشکل از سردار آزمون (۴۲) و مهدی طارمی (۳۳)  در محوطه جریمه حریفان صاحب توپ نشد. بهترین بازیکن فلسطین در این آمار محمود وادی بود که فقط ۶ بار در محوطه جریمه حریف در دوره قبل صاحب توپ شد.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا عبدالرحمن جاسم قطری قضاوت تیم های ایران و فلسطین را برعهده دارد. این داور ۳۶ ساله سابقه قضاوت در جام جهانی را هم دارد.

علیرضا بیرانوند: تنها تورنمنتی است که بچه‌ها انقدر تمرکز کرده اند

علیرضا بیرانوند: تنها تورنمنتی است که بچه‌ها انقدر تمرکز کرده اند

بیشتر بخوانید
22 دی 1402 | ساعت 23:11
بیشتر بخوانید
داور بازی ایران مقابل فلسطین مشخص شد

داور بازی ایران مقابل فلسطین مشخص شد

بیشتر بخوانید
22 دی 1402 | ساعت 22:12
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...