بهروز تابانی ؛ از رقابت با هادی چوپان تا تلاش برای قهرمانی در آرنولد کلاسیک آمریکای جنوبی

کدخبر (164103) | 20 فروردین 1402 | ساعت 23:01
2 612
بهروز تابانی ؛ از رقابت با هادی چوپان تا تلاش برای قهرمانی در آرنولد کلاسیک آمریکای جنوبی
بهروز تابانی با بدن پرحجم و خشک خود، امید زیادی به قهرمانی در آرنولد کلاسیک آمریکای جنوبی دارد.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش سرخ نیوز، در فاصله کمتر از یک هفته تا آغاز رقابت آرنولد کلاسیک 2023 آمریکای جنوبی در برزیل، بهروز تابانی بدنساز ایرانی با انتشار عکس‌هایی از شرایط فیزیکی این روزهایش، برای حریفان خود در این رقابت خط و نشان می‌کشد.

بهروز تابانی آماده است تا در دسته آزاد مردان رقابت کند و به نظر می‌رسد شانس بالایی برای قهرمانی در این رویداد داشته باشد.

بهروز تابانی در کنار سلیمان آلترکیت از کویت، کلبر ریس داسیلوا از برزیل، یفرسون رومرو از پاراگوئه، ویتور باف از برزیل، ولینگتون نسکائو از برزیل، آلن بونادیمن از برزیل و امیر عمرآجیک از آلمان به روی صحنه خواهد رفت و برای قهرمانی این مسابقات به رقابت می‌پردازد.

تابانی با داشتن فیزیکی توده‌ای و فرمی که می‌تواند تا شروع رقابت بهتر از حال حاضر شود، شانس بالایی برای تبدیل شدن به بهترین بدنساز این رویداد دارد.

بهروز تابانی ؛ از رقابت با هادی چوپان تا قهرمانی آرنولد کلاسیک آمریکای جنوبی

بهروز تابانی ، بخت اول قهرمانی آرنولد کلاسیک برزیل

در حقیقت تا پیش از آنکه اسامی نفرات نهایی شرکت کننده در این رویداد از سوی برگزار کنندگان اعلام شود، هواداران برزیلی شانس زیادی برای نمایندگان خود قائل بودند اما انتشار عکس‌هایی از بهروز تابانی در فضای مجازی و همچنین رسانه‌های برزیلی باعث شد تا آنها از موضع خود عقب نشینی کرده و قهرمانی آرنولد کلاسیک 2023 آمریکای جنوبی را برای خود کنار نگذارند. با توجه به حضور 4 بدنساز برزیلی در این رقابت و میزبانی این کشور از مسابقات امسال، احتمال دارد بهروز تابانی کار سختی در مواجه با داوران داشته باشد اما یقینا او روی صحنه بی رقیب است.

رقبای اصلی بهروز تابانی در آرنولد کلاسیک برزیل

ویتور باف و ولینگتون نسکائو دو رقیب اصلی برزیلی بهروز تابانی محسوب می‌شوند که شانس زیادی برای قهرمانی خود قائل هستند و به عنوان مدعی وارد صحنه خواهند شد. به نظر می‌رسد هفته آینده رقابت اصلی میان بهروز تابانی و همین دو نفر باشد و بسیاری از کارشناسان و بزرگان رشته بدنسازی نیز همین استدلال را دارند. با این حال تابانی نشان داده است که یکی از پرحجم‌ترین و خشک‌ترین بدن‌هایی را دارد که صحنه رقابت آرنولد آمریکای جنوبی تا به حال به خود دیده است. به همین دلیل بهروز تابانی از سوی تعداد قابل توجهی از کهنه‌کاران بدنسازی به عنوان مدعی اصلی قهرمانی شناخته می‌شود. قهرمانی در این رویداد می‌تواند زمینه حضور بهروز تابانی در مستر المپیا 2023 را فراهم کند که اینگونه باید شاهد حضور دو بدنساز ایرانی یعنی هادی چوپان و بهروز تابانی روی صحنه بزرگترین رقابت بدنسازی دنیا باشیم؛ جایی که هادی چوپان توانست قهرمانی مسابقات سال 2022 را از آن خود کند. بهروز تابانی ؛ از رقابت با هادی چوپان تا قهرمانی آرنولد کلاسیک آمریکای جنوبی

میدانی برای فراموشی یک خاطره تلخ

تابانی می توانست در مستر المپیا 2022 نیز حضور داشته باشد، رقابتی که این بدنساز ایرانی مجوز شرکت در آن را با قهرمانی در رومانی به دست آورده بود اما عدم صدور ویزا مانع از حضور وی در این رقابت ها شد. عدم صدور ویزا برای بهروز به زمان کم باقی مانده از مسابقات رومانی تا مستر المپیا 2022 نسبت داده شد، موضوعی که امسال و در صورت قهرمانی وی در آرنولد کلاسیک آمریکای جنوبی و با توجه به زمان باقی مانده تا بزرگترین رقابت بدنسازی حرفه ای سال جاری نمی تواند مانع از حضور وی در آن شود.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
ما تورکها همیشه پرچممون بالاست✌️💪
کاربر سایت
04 شهریور 1402
تابانی بزرگوار بنده حقیرتر ازونم توصیه ای به کسی بکنم ولی خودت یه نگا بخودت بنداز ، حیف نیستی با این بدن فوق العاده بازوهات قمبل و ساخته پرداخته تر نباشند یا شکمت و عضلات مورب تفکیک بیشتری نداشته باشند یا سینه ت با شیارهای عمیق و برجسته تر و بزرگتر نباشه، پس اینا رو درست کن و کلا تمام بدنت رو عضلانی تر کن تا انشالله با جایگاه های برتر در مسابقات برسی ، یک حرکت بسیار ساده می‌تونه عضلات مورب شکمی رو فوق العاده تیکه تیکه کنه و اون میله ای هست که آرنولد میزاشت پشت گردنش و به چپ و راست بدن را ۱۸۰ درجه حرکت میداد ، باقیشم باز خودت استادی و اساتید معتبری هم داری قطعا، انشالله در جایگاه های بالاتر ببینمت
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...